Gå til innhold

Verdens sikreste nettleser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
at chrome er skikrets kommer vel heller at det er så nytt at hackere anda ikke har kommet seg inn i det, etter et år vil jeg tro at chrome ikke lengre er så sikker som den er nå

Gyldig poeng, men det betyr jo likefremt at Chrome er den sikreste nettleseren i 2009?

Lenke til kommentar

Bah, likte lite at Chrome kom så godt ut. Da begynner det bare å bli idioti å IKKE bruke Chrome (jeg holder meg til reven), men samtidig har jeg ikke spesielt lyst å bruke det. Får være grenser for hvor mye informasjon Google-emperiet skal ha på meg... :ph34r:

 

Now if you will excuse me good sirs... *takes his tin-foil-hat and leaves*

Endret av Woundweaver
Lenke til kommentar

Nå er det jo slik at man ikke blir verdensmester av å vinne i NM, ei heller kan verdens sikreste browser kåres fra et utvalg på bare fire...

 

Forøvrig er ikke dette en objektiv test, deltagerne har med seg kunnskap om spesifikke hull på forhånd. Som det blir sagt er det et marked for slik kunnskap, og verdien av den er direkte knyttet til utbredelsen av den aktuelle browseren. M.a.o. har deltagerne brukt mye mer tid på f.ex. IE enn Opera. Altså er det eneste som kan kåres hvilken browser det ble presentert flest hull for i løpet av konferansen. Ingen videre konklusjoner bør trekkes særlig langt, og tek.no's forsøk på å sikre seg mot reprimander av den tabloide overskriften ved å dytte inn et spørsmålstegn til slutt er feigt og patetisk.

Lenke til kommentar

Det er ikke unaturlig at de ikke tok med en ørliten nettleser med bare 2% markedsandel. Den brukes vel i stor grad bare av patriotiske nordmenn med forkjærlighet for alt som er norsk? Selv om leseren er stor her til lands, er den ikke det i utlandet, og det er det en grunn til at den ikke er.

Lenke til kommentar

Haha, tror du virkelig vi bruker Opera fordi det er norsk? Virkelig?

 

Edit: Bare det faktum at Firefox ENNÅ ikke har fiksa ctrl+z/angre-funksjon får meg til å lure hvordan de kan ha så stor markedsandel som de har. Og tusen andre grunner der Opera er langt fremfor FF.

 

FF brukes vel i stor grad av hjerneløse nettzombier som slenger seg på det som er mest populært?

Endret av Whalecore
Lenke til kommentar
Haha, tror du virkelig vi bruker Opera fordi det er norsk? Virkelig?

 

Edit: Bare det faktum at Firefox ENNÅ ikke har fiksa ctrl+z/angre-funksjon får meg til å lure hvordan de kan ha så stor markedsandel som de har. Og tusen andre grunner der Opera er langt fremfor FF.

 

FF brukes vel i stor grad av hjerneløse nettzombier som slenger seg på det som er mest populært?

 

haha, synes synd på uvitende zombieslaver som ikke tenker på at vi liker firefox siden den har mange gode plugins som vi kan bruke for å tilpasse nettleseren etter våre ønsker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...