Gå til innhold

Test: Apple In-Ear


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det kun volum-kontrollen som ikke fungerer pa iPhone 3G eller fungerer ikke micen eller play/pause knappen heller?

Jeg har dette settet til min iPhone 3G (FW 2.2.1), så la oss få klarhet i hva som fungerer

 

volumknappene fungerer ikke (enda?) på iPhone.

 

 

Play/pause fungerer, det samme gjelder også muligheten for å gå til forrige og neste låt.

 

Mikrofonen fungerer også helt fint.

Lenke til kommentar

Endel feilaktig informasjon her. Vi kan jo starte med: Mikrofon fungerer på iPhone, det samme gjør play/pause og skip track (dobbeltklikk). Det forundrer meg også det dere skriver om bassen her. Opplever den som ganske fyldig, og over gjennomsnittet detaljert for denne prisklassen. Det er veldig viktig å "spille inn" høyttalerne i mange timer. Det virker veldig som om dere ikke har gjort det. Bassen forbedrer seg markant etter dette.

 

Og ja, jeg har bra sammenligningsgrunnlag (Grado SR80, Grado SR225, Shure SE420, Koss PP)

Lenke til kommentar

Jeg ser dere nevner apple sin radio remote som alternativ her. Den fungerer vel ikke på de nyeste iPod modellene. I alle fall ikke touch 2G.

 

Edit: sjekket apple sine sider. apple radio remote funker på de fleste iPod modeller bortsett fra touch 1 og 2G.

Endret av Windkin
Lenke til kommentar

Trykker du på den bestiller du "ProTouch FX-tastaturbeskytter fra iSkin for Apple Wireless Keyboard". :nei:

 

Her er riktig link til apple storehttp://store.apple.com/no/product/MA850?mco=MTM3MzM

 

Så prisen er oppgitt riktig. Hadde selv tenkt til å bestille når det bare kostet 300kr, men for bortimot det dobbelte får jeg se meg om etter en billigere løsning

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...