Gå til innhold

Tek.no: Tilbakemeldinger om TekTV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Stort sett fint, men tror kanskje ikke det hadde skadet med noen litt mer "kameravennlige"/kameravandte mennesker som presenterte produktene. Tenker særlig på typen som står til høyre i bildet under presentasjonen av Nokia 5800 Xpressmusic. Virker veldig stiv og nesten ukomfortabel foran kameraet, samtidig som det nok ikke hadde skadet om de begge satt nede f.eks. foran et skrivebord eller noe i den duren. Blir litt rart når høydeforskjellen på folkene blir sånn at du tydelig legger merke til det, imo. :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes Marius Valle var ganske stressa, og virket skjelven i stemmen.

Og noe jeg syntes manglet var en god introdusering. Dere sa velkommen til Tek TV, fint, men dere kunne også sagt hva dere heter (Hallo, mitt navn er... Og i studio har vi...).

Og så ser det så snodig ut når dere spør hverandre om ting, og så svarer dere ikke til hverandre - men inn i kameraet. Dere trenger ikke å glane på hverandre, men ta å titt litt på hverandre og så svar inn til publikum (kamera).

 

Det jeg også kunne likt var at dere viste telefonen mer. Som menyene, tastene og slikt. Klådd litt på mobilen, liksom.

 

Og hvorfor er det en annen person som snakker om mobilen enn den som har skrevet testen?

Og dere trenger ikke å si hvor testen ligger da vi allerede er inne på testen!

 

Men dere har absolutt mye positivt i videoene deres! Bildekvaliteten er meget bra, fint med oppsummering og karakter. Jeg syns også Øystein er en god programleder, han virker selvsikker og oppfører seg som om han har vært programleder i TV2 hjelper deg mange ganger.

Testen av Nokia 5800 var den absolutt beste!

 

Håper dere tar og tenker litt på det jeg sa, og fortsett den gode jobben.

 

P.S. enig Salbu! KLIKK TV er veldig off-topic program.

Lenke til kommentar
Jeg syntes Marius Valle var ganske stressa, og virket skjelven i stemmen.

Og noe jeg syntes manglet var en god introdusering. Dere sa velkommen til Tek TV, fint, men dere kunne også sagt hva dere heter (Hallo, mitt navn er... Og i studio har vi...).

Og så ser det så snodig ut når dere spør hverandre om ting, og så svarer dere ikke til hverandre - men inn i kameraet. Dere trenger ikke å glane på hverandre, men ta å titt litt på hverandre og så svar inn til publikum (kamera).

 

Det jeg også kunne likt var at dere viste telefonen mer. Som menyene, tastene og slikt. Klådd litt på mobilen, liksom.

 

Og hvorfor er det en annen person som snakker om mobilen enn den som har skrevet testen?

Og dere trenger ikke å si hvor testen ligger da vi allerede er inne på testen!

 

Men dere har absolutt mye positivt i videoene deres! Bildekvaliteten er meget bra, fint med oppsummering og karakter. Jeg syns også Øystein er en god programleder, han virker selvsikker og oppfører seg som om han har vært programleder i TV2 hjelper deg mange ganger.

Testen av Nokia 5800 var den absolutt beste!

 

Håper dere tar og tenker litt på det jeg sa, og fortsett den gode jobben.

 

P.S. enig Salbu! KLIKK TV er veldig off-topic program.

enig..

sitt på en stol med et bor foran, snakk med verandre(ikke kameraet)ser litt teit ut.

de virker stresa,

men bra kvalitet på videoen og bra lengde :D

(introen er bra :p)

Lenke til kommentar

Synes dere gir en bra presentasjon av mobilen (selv om dem gjerne kan si litt mer om dem). Liker også oppsumeringen. Men det hadde ikke gjort noe om de hadde hatt en mer naturlig samtale seg imellom og slutte og stirre inn i kameraet. Forhåpentligvis blir dem mer komfortable etterhvert, for nå virker dem usikre og ut til og ville være et helt annet sted en foran kameraet. Foruten Øystein da, ser ikke ut til at dette er første gang.

 

Vil også si at jeg synes det er veldig bra at dere starter med videoanmeldelser og håper dere starter med det samme for spillanmeldelsene.

Lenke til kommentar

Ville heller kalt løsningen noe annet. TV innebærer for meg og de fleste jeg kjenner at man får en kontinuerlig stream uten å selv måtte gjøre valg. Altså en bildeversjon av nettradio.

 

Absolutt et positivt innslag som jeg ser frem til at blir utviklet videre. Gjerne spesielt nyttig ifm. spillanmeldelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...