Gå til innhold

Tek.no: Tilbakemeldinger om TekTV


Anbefalte innlegg

Morsomt å se videotester på ett norskt nettsted. Ble kanskje litt "planlagt" følelse over det, litt sånn som du får når du ser på amrikanske "reality" serier. Men jeg går ut ifra at dette er noe som går over etter at dere blir mer kameravant. Er også morsomt å se ansiktet bak testene.

 

Hadde ikke gjort meg noe om dere brukte lengre tid og viste frem produktet litt mer. Litt sært å ha videotester der man bare snakker og svarer på spørsmål, da fungerer podcast like godt. Men dette er vel noe som kommer seg etter hvert kan jeg tenke meg.

 

Ellers så synes jeg Amobil ALLTID har vært ALT for snill på karakterer. Å gi perfekt karakter til ett produkt som ikke er perfekt gir ikke helt mening. Om man i heletatt har minussider ved produkter, så burde den ikke få 6. En mobiltelefon bør ikke være stor og klumpete, og er derfor heller ingen perfekt telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke kikk i kameraet, det blir litt dumt, samt, fjern det dårlige bordet og/eller ikke presentere produktet på den måten. Det går an å vise video av noe annet mens dere prater om produktet (les, spille inn lyd kun og ikke video) og ikke filme dere selv mens dere prater om det. Det blir så falskt og stivt av det synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...