Gå til innhold

Spotify for film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært kjekt men spørs hvordan de vil bringe reklamen inn her.

 

Sikkert flere enn meg som hater å bli avbrutt midt i filmen av en reklame for tannkrem eller en random artist jeg ikke har engang hørt om, generelt å bli avbrutt i det hele tatt når jeg ser på film.

 

 

Men vis det blir som på kino, 3-5 min med reklame og tull så kaaaaanskje.

Lenke til kommentar

Ser for meg problemer med rettigheter her.. er jo massevis av steder med filmer/serier etc. som sjekker hvor du er fra og "content is not allowed in your country" eller lignende. Masse amerikanske sider blandt annet.

 

Krysser fingre og tær. Det er vel stort sett gamle, gniene gubber som hindrer slike forsøk, håper de parkerer tøflene snart, så vi får sonefritt internett :)

 

– Den mest effektive måten å bekjempe piratvirksomhet på er å tilby gode lovlige alternativer, sier Ganev

 

Himmel.. tenk om noen hadde tenkt på det der for noen år siden. Det hadde faktisk revolusjonert bransjen.

Lenke til kommentar

Ja, det må være en ganske utrolig sum man går glipp av fordi TV-serier ikke har internasjonal premiere på nett. Jeg kan ikke fatte hvordan man ikke kan se at man er nødt til å gi seg med eksklusive rettigheter basert på land. Skal produsentene tjene penger er dette tøvet nødt til å bli slutt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...