Gå til innhold

Feature: Dette gleder vi oss til (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke man skal forvente seg Mass Effect 2 allerede i år nei, men vi får se.

 

Diablo III er jeg så og si 100% sikker på at ikke kommer i år.

 

 

2009 kan bli et av tidenes spillår for min del:

 

Killzone 2

Resident Evil 5

MadWorld

Heavy Rain

Alan Wake

Mafia II

Splinter Cell: Conviction

Uncharted 2 (merkelig at ingen nevnte det)

Endret av kilik
Lenke til kommentar

"Selv med en trøblete økonomi verden over, virker det ikke som spillbransjen kommer til å få spesielt store kjepper stukket i julene dette året."

 

Ja det var jammen en fin "hjul" i fjor. Hi hi, syntes den var litt morsom.

 

Men fin artikkel, liker slikt. Desverre ingen spessielle spill jeg gleder meg til dette året.

Lenke til kommentar

Synes listen av favorittene til skribentene i 2008 var merkelig, men her var det jammen mye rart.

 

Først og fremst så var det alt for mange spill som ikke har slippdato annonsert til 2009, er rimelig sikker på at jeg ikke har nok fingre til å telle de spillene som ikke kommer ut iløpet av året, fra denne listen når vi går inn i 2010.

Men ingenting ville vært bedre om jeg tok feil..

 

FF13 f.eks. er bekreftet at ikke kommer til USA/Europa i 2009, bare Japan, de håper å ha engelsk versjon klar tidlig i 2010.

 

I am Alive vet vi ingenting om, forrige spillet til Ubisoft Montreal hadde veldig potensial, var flott grafikk, men også veldig ensformige oppdrag. :-/

Håper selvsagt på det beste, men vet alt for lite om det enda, til å ha det på en slik liste synes jeg. :-/

 

Også merkelig at så å si alle gleder seg til en såpass filmatisk opplevelse som Heavy Rain samtidig som ingen har Uncharted 2, eller Infamous, blant sine top 5..

 

Menmen vi får se..

 

Mine spill som jeg gleder meg mest til foreløbig, er White Knight Chronicles, Uncharted 2, Ratchet & Clank, Killzone 2, og Infamous.

Hvis Gran Tourisimo 5 kommer, så er selvfølgelig det også intressant..

Men det tror jeg ikke kommer før i 2010, så det bytter jeg ut med Dragon Age eller Mass Effect.

Så får vi håpe at ett av de tre spilla kommer i 2009.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...