Gå til innhold

Get har lansert 50/5 Mbps 1199,- mnd!


Anbefalte innlegg

Hei. Dette er spennende!

 

Fra Get sine sider:

Snart setter vi opp farten på våre bredbåndsprodukter. Vi kommer til å lansere to nye Extreme hastigheter som passer for deg som trenger ekstra høy hastighet.

 

Er dette Get sitt svar på Canal digitals 50 mbit eller er det EuroDOCSIS 3.0 som blir lansert? - Jeg følger i alle fall nøye med for nå er det lengesiden det har skjedd noe.

 

Noen som har mer info?

 

Kilde

 

TAGS: get internett hastigheter bredbånd

Endret av huron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Dette er spennende!

 

Fra Get sine sider:

Snart setter vi opp farten på våre bredbåndsprodukter. Vi kommer til å lansere to nye Extreme hastigheter som passer for deg som trenger ekstra høy hastighet.

 

Er dette Get sitt svar på Canal digitals 50 mbit eller er det EuroDOCSIS 3.0 som blir lansert? - Jeg følger i alle fall nøye med for nå er det lengesiden det har skjedd noe.

 

Noen som har mer info?

 

Kilde

 

TAGS: get internett hastigheter bredbånd

 

Dette er noe jeg har ventet på i snart 1 år, ble lovet "høst 2008", så vår 2009 er jo ikke så veldig mye senere :-) Det som blir spennende er hva de gjør med opp hastigheten. Jeg kjører i dag xtreme med ekstra upload, dvs jeg har 3 opp (blir denne nå 4, nå som de har økt til 2000 i "vanlig opp"?). Er ikke interessert i å bla opp mange flere hundrelapper for å få 50/3 når jeg betaler 748 kr i dag for 26/3. Føler ikke at det er på nedlasting det kniper for tiden.

 

Hvis noen har noe innside info om hvilke hastigheter de nye xtreme løsningene har, må de bare se og få postet dem, for det er sikkert fler en meg som venter i spenning.

Lenke til kommentar
Hei. Dette er spennende!

 

Fra Get sine sider:

Snart setter vi opp farten på våre bredbåndsprodukter. Vi kommer til å lansere to nye Extreme hastigheter som passer for deg som trenger ekstra høy hastighet.

 

Er dette Get sitt svar på Canal digitals 50 mbit eller er det EuroDOCSIS 3.0 som blir lansert? - Jeg følger i alle fall nøye med for nå er det lengesiden det har skjedd noe.

 

Noen som har mer info?

 

Kilde

 

TAGS: get internett hastigheter bredbånd

 

Dette er noe jeg har ventet på i snart 1 år, ble lovet "høst 2008", så vår 2009 er jo ikke så veldig mye senere :-) Det som blir spennende er hva de gjør med opp hastigheten. Jeg kjører i dag xtreme med ekstra upload, dvs jeg har 3 opp (blir denne nå 4, nå som de har økt til 2000 i "vanlig opp"?). Er ikke interessert i å bla opp mange flere hundrelapper for å få 50/3 når jeg betaler 748 kr i dag for 26/3. Føler ikke at det er på nedlasting det kniper for tiden.

 

Hvis noen har noe innside info om hvilke hastigheter de nye xtreme løsningene har, må de bare se og få postet dem, for det er sikkert fler en meg som venter i spenning.

Jepp her kommer info det er EuroDOCSIS 3.0 med hastigheter på 30/10 og 50/20 (ned/opp), men det blir stive priser har jeg hørt, langt over 1000 lappen for den raskeste.

Lenke til kommentar
Hei. Dette er spennende!

 

Fra Get sine sider:

Snart setter vi opp farten på våre bredbåndsprodukter. Vi kommer til å lansere to nye Extreme hastigheter som passer for deg som trenger ekstra høy hastighet.

 

Er dette Get sitt svar på Canal digitals 50 mbit eller er det EuroDOCSIS 3.0 som blir lansert? - Jeg følger i alle fall nøye med for nå er det lengesiden det har skjedd noe.

 

Noen som har mer info?

 

Kilde

 

TAGS: get internett hastigheter bredbånd

 

Dette er noe jeg har ventet på i snart 1 år, ble lovet "høst 2008", så vår 2009 er jo ikke så veldig mye senere :-) Det som blir spennende er hva de gjør med opp hastigheten. Jeg kjører i dag xtreme med ekstra upload, dvs jeg har 3 opp (blir denne nå 4, nå som de har økt til 2000 i "vanlig opp"?). Er ikke interessert i å bla opp mange flere hundrelapper for å få 50/3 når jeg betaler 748 kr i dag for 26/3. Føler ikke at det er på nedlasting det kniper for tiden.

 

Hvis noen har noe innside info om hvilke hastigheter de nye xtreme løsningene har, må de bare se og få postet dem, for det er sikkert fler en meg som venter i spenning.

Jepp her kommer info det er EuroDOCSIS 3.0 med hastigheter på 30/10 og 50/20 (ned/opp), men det blir stive priser har jeg hørt, langt over 1000 lappen for den raskeste.

 

Hoppe steike!!! :D

 

Gleder meg noe sinsykt!

Lenke til kommentar
Ja det kan du si men dyrt blir det. Get kunne jo her ha kuppet markedet med riktige priser.

 

Ja det er jeg faktisk veldig enig i. Jeg synes også til en hvis grad at de burde kjørt synkrone linjer. Men uansett, tror dette nye tilbudet vil overkjøre DSL i alle fall til de grader! Endelig får vi se hva som fiberkoaks kan bruke til.

 

 

Har du forresten noen ca dato GET vil lansere den nye hastigheten? Jeg må sitte klar på bestill-knappen :D

Lenke til kommentar

Jeg er også kunde hos Get, og har etter et par telefoner til dem i forrige uke fått vite at de kommer med 3 nye abb.:

 

De nye abonnementene kommer i løpet av 1. kvartal og først i Oslo-området.

 

Prisene jeg fikk opplyst:

 

17,5/7Mbit kr.599,- / mnd

 

30 / 10Mbit kr.899,- / mnd

 

50 / 20Mbit kr.1299,- / mnd

 

For de som bor i borettslag blir prisene litt lavere. Pr. i dag har jeg en rabatt på 130 kroner pr. mnd på mitt XL-abonnement.

 

Edit:

 

Skrev feil når de blir lansert. De kommer i 1. kvartal! Og ikke tredje kvartal som jeg skrev først.

Endret av jobra1
Lenke til kommentar
Jeg er også kunde hos Get, og har etter et par telefoner til dem i forrige uke fått vite at de kommer med 3 nye abb.:

 

De nye abonnementene kommer i løpet av 3 kvartal og først i Oslo-området.

 

Prisene jeg fikk opplyst:

 

17,5/7Mbit kr.599,- / mnd

 

30 / 10Mbit kr.899,- / mnd

 

50 / 20Mbit kr.1299,- / mnd

 

For de som bor i borettslag blir prisene litt lavere. Pr. i dag har jeg en rabatt på 130 kroner pr. mnd på mitt XL-abonnement.

 

Så forbanna typisk. Regna vel egentlig med dette og da tipper jeg det kun er de som kan leie video on demand. Aka ingen vits å juble enda. Regner med det ikke blir noe før på slutten av året på sørlandet da... Jaja da slipper jeg i alle fall å være forsøkskanin :p

Lenke til kommentar
Jeg er også kunde hos Get, og har etter et par telefoner til dem i forrige uke fått vite at de kommer med 3 nye abb.:

 

De nye abonnementene kommer i løpet av 3 kvartal og først i Oslo-området.

 

Prisene jeg fikk opplyst:

 

17,5/7Mbit kr.599,- / mnd

 

30 / 10Mbit kr.899,- / mnd

 

50 / 20Mbit kr.1299,- / mnd

 

For de som bor i borettslag blir prisene litt lavere. Pr. i dag har jeg en rabatt på 130 kroner pr. mnd på mitt XL-abonnement.

Jeg ser du har fått prisene du også, men jeg har fått første kvartal som tidspunkt i Oslo og Akershus.

Lenke til kommentar
Jeg er også kunde hos Get, og har etter et par telefoner til dem i forrige uke fått vite at de kommer med 3 nye abb.:

 

De nye abonnementene kommer i løpet av 3 kvartal og først i Oslo-området.

 

Prisene jeg fikk opplyst:

 

17,5/7Mbit kr.599,- / mnd

 

30 / 10Mbit kr.899,- / mnd

 

50 / 20Mbit kr.1299,- / mnd

 

For de som bor i borettslag blir prisene litt lavere. Pr. i dag har jeg en rabatt på 130 kroner pr. mnd på mitt XL-abonnement.

Jeg ser du har fått prisene du også, men jeg har fått første kvartal som tidspunkt i Oslo og Akershus.

 

Oops, en liten skrivefeil her. Det skal være i løpet av 1. kvartal og IKKE tredje.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har gjort en sammenligning av prisene av tilsvarende leverandører.

 

LOS:

10/10 kr 449,-

20/20 kr 699,-

60/60 kr 1999,-

 

LYSE:

10/10 kr 449,-

30/30 kr 699,-

50/50 kr 1999,-

 

BKKfiber

10/10 kr 449

30/30 kr 699

50/50 kr 1450,-

 

Telenor-fiber

8/5 kr 399,-

25/10 kr 499,-

50/10 kr 1390,-

 

GET:

17,5/7 kr 599,-

30/10 kr 899,-

50/20 kr 1299,-

 

 

Det overrasker meg ganske mye at topphastigheten fra Get på Extreme er relativt lavt priset i forhold til konkurentene.

Ellers synes jeg det er synd Get ikke senker prisene på linjene sine ettersom de ikke er synkrone! 899 er jo helt villt for 30/10 når man ser på konkurentene og hva de leverer.

 

Edit: lagt til prisene for telenor fiber.

Endret av huron
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke når Lyse m/partnere endret prisene og/eller hastighetene sine.

 

Godt mulig at Get satte sine priser tidligere i høst når/hvis Lyse hadde høyere priser da?

 

Noen som vet prisene og hastighetene til Lyse ifjor høst?

 

Vi får håpe Get justerer litt på prisene før endelig lansering av disse nye abonnementene.

 

Edit:

 

Personlig ville jeg gjerne hatt 10/10 fra Get til samme pris som hos Lyse, 449 kroner!

Endret av jobra1
Lenke til kommentar

Dette er en uoffisiell diskusjon basert på informasjon som er levert av brukere av dette forumet, ingen av disse prisene må betraktes som endelige, men intill videre før annen info blir gitt fra Get så disktuerer vi de som er blitt oppgitt av brukerene. Når endelige priser blir lagt ut på Get.no så kan vi diskutere de offisielle tallene.

Lenke til kommentar
Personlig ville jeg gjerne hatt 10/10 fra Get til samme pris som hos Lyse, 449 kroner!

 

Da vil jeg gjerne hatt 17,5/10 til samme prisen. Bare for å gjenspeile hastigheten til ADSL2+ og samtidig vise til samme upload hos lyse/los/bkk

 

Ja, selvfølgelig ville jeg også gjerne hatt det, men tror nok ikke Get har tenkt til å bli prisledende i markedet på både ned- og opphastighet på samme abonnement.

 

Men 17,5/10 til 449 kroner hadde virkelig vært en hyggelig overraskelse!

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke når Lyse m/partnere endret prisene og/eller hastighetene sine.

 

Godt mulig at Get satte sine priser tidligere i høst når/hvis Lyse hadde høyere priser da?

 

Noen som vet prisene og hastighetene til Lyse ifjor høst?

 

Vi får håpe Get justerer litt på prisene før endelig lansering av disse nye abonnementene.

 

Edit:

 

Personlig ville jeg gjerne hatt 10/10 fra Get til samme pris som hos Lyse, 449 kroner!

 

Lyse har hatt 449kr pr mnd nå i 1år ca. De satt opp farten fra 6/6Mbit for ca 1år siden uten å røre prisen ;D Er kjempe fornøyd med Lyse.

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Har nettopp ringt til Get og hørt når filmleie blir tilgjengelig i Kristiansands området og da sa kundebehandleren at det blir lansert mellom 23-26. Januar for hele landet.

 

Jeg håper og tror dette også har sammenheng med de nye hastighetene som Get vil levere ettersom filmleie kun blir lansert i "oppgraderte nett"

 

Kanskje det ikke blir så lang venting allikevel for oss som bor andre plasser enn i Oslo regionen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...