Gå til innhold

Fallout 3 er ferdigutviklet (PC/PS3/X360)


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så kampsystemet vil bli noe liknende det man finner i KOTOR?

 

Kampsystemet er FPS eller TPS, men man kan pause spillet for å sikte seg inn på diverse kroppsdeler, og så går en animasjon som viser angrepet, og så er man inne i FPS eller TPS igjen.

 

Må si jeg gruer meg til spillet, tror Fallout navnet blir rimelig voldtatt, men kan så absolutt være et kult post-apocalypse spill.

Lenke til kommentar
Så kampsystemet vil bli noe liknende det man finner i KOTOR?

 

Må si jeg gruer meg til spillet, tror Fallout navnet blir rimelig voldtatt, men kan så absolutt være et kult post-apocalypse spill.

 

 

Svenske PC-Gamer ga det 8.1/10.

 

Og det er jo en 8 av 10 som absolutt ikke er ille.

Finnes også et annet review ute som gir det 91% eller 9/10.

 

Det som har vært nevneverdig er at AI ikke fungerer optimalt i noen sammenhenger, fiender kan løpe rundt i sirkler om de er langt borte og noen andre småting.

Var vist en del negative tanker rundt det nye kampsystemet, flere som nevner at dette er oblivion med guns, men da glemmer man litt at noe av det viktigste i fallout er faktisk settingen.

Lenke til kommentar

Sidan Vampire the Masquerade: Bloodlines har eg tenkt at Fallout fint kunne fungert med eit liknande system. Troika viste oss at rollespelsjangeren kan gjøres bra også med eit FPS-perspektiv. Isometrisk 3d og turbasert kamp er på ingen måte eit must.

 

Har tru på at Fallout 3 blir moro. Det blir nok ikkje det same som originalen, men om puristane skulle fått det som dei ville hadde Fallout 3 aldri blitt utvikla og med den produksjonskvaliteten det no har fått. Det er sjølvsagt ingen garanti for eit genialt spel, men eg vil heller ha eit nytt Fallout-spel som prøvar å utvikle serien, tar i bruk dagens spelteknologi og gjer noko nytt framfor eit spel slavisk lagt opp etter 1 og 2. Dei spela har vi allereie og dei er høgst spelbare den dag i dag.

 

Glede seg til 31. oktober!

Lenke til kommentar
Går utfra at Fallout 3 også eventuelt får expansion packs?

 

det får expansion packs til xbox360 og pc.. måtte de brenne :p

Spillet er forøvrig lekket på nett, jævla anmeldere som ikke klarer å holde ting for seg selv :)

 

skjønner ikke hvorfor dem ikke sender ut ps3 anmelderversjon istedenfor..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Har ingen erfaring fra hverken ES eller tidligere Fallout - men vil dette minne litt om STALKER?

 

Veldig vagt i så fall, vil egentlig påstå nei. Jeg tviler på at det noen gang kommer et spill som kan nærme seg STALKER i stemning og miljø. Fallout 3 virker som det blir å få en langt lystigere stemning enn STALKER, samt at Fallout tar utgangspunkt i en fiktiv verden hvor teknologien ligger årevis foran realiteten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...