Gå til innhold

Her er den ultimate miljømobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Kanskje den vil ha en snarvei (eks. bilde av en smilende Jensemann). Og hver gang du trykker på ikonet. så donerer du er raus sum med grunker direkte til Regnskogfondet!?

 

Kanskje man får som belønning en sånn passe tydelig takketale fra Jensemann.

 

Jepp, den vil jeg ha!

 

:)

Lenke til kommentar
En konsepttelefon som Sony Ericsson viste frem i forrige uke bruker eksempelvis biologisk fremstilt plastikk, resirkulerte materialer, miljølader, brukermanual kun på internett, nedbrytbar innpakning og et eget opplæringsprogram for brukeren i hvordan en kan bruke telefonen mest miljøvennlig.
Har den også en vanlig mini/micro-usb tilkobling eller fortsatt den propietære varianten til SE? Ikke akkurat forbruksbegrensende å lage spesialløsninger for lading og datatilkobling.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kanskje den vil ha en snarvei (eks. bilde av en smilende Jensemann). Og hver gang du trykker på ikonet. så donerer du er raus sum med grunker direkte til Regnskogfondet!?

 

Kanskje man får som belønning en sånn passe tydelig takketale fra Jensemann.

 

Jepp, den vil jeg ha!

 

:)

Synes ikke i så fall Jensemannen er en kjekkas i dette tilfellet, det er litt dobbeltmoral med det regnskogsfondet. :) Nå vet jeg ikke om jeg klarer å lese mellom mellomlinjene dine, men det er nå så.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...