Gå til innhold

Mirror's Edge får lanseringsdato (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske spillselskapene kunne slutte å utsette kun PC-versjonene av spill. Hvis ikke de vil gi ut spill til PC-plattformen, kan de ikke da bare si "Nei, det gidder vi ikke" med en gang, istedenfor å gå rundt grøten og gi ut spillet et halvt år etter konsollutgavene. Gir jo ikke noe annet enn maksimalt tap. De som ikke allerede torrenter, har kanskje prøvd det hos en venn med konsoll, eller har kjøpt en konsoll selv.

 

I tillegg til utgivelsesdatoen har Electronic Arts kunngjort at de som forhåndsbestiller spillet i "utvalgte butikker" vil få tilgang til en ekstra modus i den kommende Mirror's Edge-demoen.

 

Gjelder dette for PC-versjonen også? I think not...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Er det bare jeg som mistenker at de utsetter PC-versjonen med vilje? At de tror at hvis de ikke gir ut PC versjonen med en gang så vil potensielle pirater kjøpe det til konsoll istedet, pga. de ikke gidder å vente i et halvt år på "gratis"versjonen?

Eller bare piratkopiere konsollversjonen.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som mistenker at de utsetter PC-versjonen med vilje? At de tror at hvis de ikke gir ut PC versjonen med en gang så vil potensielle pirater kjøpe det til konsoll istedet, pga. de ikke gidder å vente i et halvt år på "gratis"versjonen?

Jeg vil tro dette er en viktig grunn ja.

 

Piratkopiering på konsoll er langt mindre utbredt enn på PC.

nei.

Jo

Lenke til kommentar
No som sleppdatoen er endeleg, kan de vel leggje han til i samandraget til høgre for artikkelen=P

PC-versjonen som listes først (det er alfabetisk) er som nevnt i artikkelen utsatt til "vinteren", så vil velger å la det stå åpent i databasen vår fordi vi ikke har støtte for å legge inn "vinter" som lanseringsdato, kun kvartal, måned eller konkret dato :-)

Lenke til kommentar

Takket være at PC versjon blir utsatt, nekter jeg å kjøpe dette spillet. Hva enn dem gjør for å hindre piratkopiering for være opp til dem, men når de gjør dette kun for å tjene ekstra penger, og "nedprioriterer PC versjonen", går ihvertfall ikke mine penger til dette spillet.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...