Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Stiger i rasende fart ut av silver nå, kommet meg fra s5 til s2 nesten uten et eneste tap, men standard nå at jeg plutselig får en 20 tap på rad å havner i bånn igjen.

Bra jobba :thumbup:

 

 

Fordi man får vel ikke LP nå i førsesongen? Er det ikke bare den skjulte MMR'en som øker?

Alt er som vanlig, men fordi sesongen er over får man ikke rewards. Høy MMR= bedre placement til neste sesong. Var noen diamond folk som hadde det moro med MMR, de dodga champion select til bronze IV slik at de aldri ble promota, men hadde diamond MMR som bronze V.

Lenke til kommentar

 

 

Stiger i rasende fart ut av silver nå, kommet meg fra s5 til s2 nesten uten et eneste tap, men standard nå at jeg plutselig får en 20 tap på rad å havner i bånn igjen.

Bra jobba :thumbup:

 

 

Fordi man får vel ikke LP nå i førsesongen? Er det ikke bare den skjulte MMR'en som øker?

Alt er som vanlig, men fordi sesongen er over får man ikke rewards. Høy MMR= bedre placement til neste sesong. Var noen diamond folk som hadde det moro med MMR, de dodga champion select til bronze IV slik at de aldri ble promota, men hadde diamond MMR som bronze V.

 

Om MMR er så høy vil du vel uansett møte andre spillere med tilsvarende MMR? Klarte jaggu promotion til silver 1 også selv om jeg hadde 1 afk på laget i to av matchene. :)

 

Kom til promo til gold, vant 2 games, tapte ett, klarte av en eller annen merkelig grunn å afke i champ select i ett. Siste game starter vi bra, mid på teamet vårt blir skikkelig fed, men jeg blir nervøs som en idiot og feeder som aldri før. Gjør absolutt alt feil. Irriterende :p

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er vel mest på grunn av at om jeg kommer opp i gold nå vil jeg uansett ikke være gold når S5 begynner. Alt man kan gjøre i pre-season er å øke MMR'en. Pluss jeg syns ikke det er så gøy å spille ranked alene når jeg ikke får så mye ut av det som jeg gjør når sesongen starter, da prioriterer jeg heller å spille normals med venner og venninner. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...