Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fillern akkurat nå så er jeg litt sur på Destiny. Og ja det gjelder loot eller reward.

Er rimelig nært lvl 25 nå og har drevet med missions, bounties, pvp og strikes.

Tenker selv at jeg har investert rimelig mye tid i karakteren min, og liker klassen godt.

 

Men det må da for guds skyld være mulig å få noe lilla ? Har fått en lilla items på all denne tiden. Den der kryptark karen er jeg snart lvl 6 hos. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært hos han med et bitte lite håp om noe lilla. Exotic har jeg ikke tenkt på en gang. Og så leser jeg at med patchen som skal justere loot systemet så vil legendary items bli justert ned til rare.

 

Jeg tror ikke lenger at det er uflaks. Nope. Dette er bad karma.

 

Så kommer junior inn og tar to runder pvp, havner sist og får exotic.

 

Men det får være nok syt. Et eller annet er det jo med spillet siden jeg allikevel kommer tilbake til det kveld etter kveld, time etter time.

Jeg hater Destiny, og jeg elsker Destiny. Men akkurat nå er jeg litt sint på Destiny.

Lenke til kommentar

dette forklarer jo en del, hvis det stemmer:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=903329

Bungie kom frem og sa at det ikke var en representant fra deres selskap, men heller et troll. Akkurat det ville vel enhvert selskap påstått, så man kan velge hva man vil tro på. Alikevel er det er helt klart veldig mye innhold og story som har forsvunnet langs veien, og jeg regner med at det har vært større kollisjoner mellom Bungies kreative drøm og Activision sine kommersielle ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

tja, det virker litt vel detaljert og mye info som vi ikke vet til å være et troll, og det er mye av det han sier som gir mening, men vet ikke hva jeg skal ta det som.

i følge han sa var det ikke activision sin skyld, men at bungie selv rotet det til.

Lenke til kommentar

Noen her som har noen ambisjoner med å gjøre nightfall-striken på PS4?

 

Har nå vært innom 3 grupper via Reddit, hvor alle 3 var totalt ubrukelige. Endte opp med å springe rundt som en sanitetssoldat for å gjenopplive dem.

 

Hvis noen vil gjøre den nå/i morgen kan dere adde meg på PSN - Anders07.

 

Og det er et must at dere har special+heavy våpen med arc-burn.

 

EDIT: Kan kommunisere via skype om det er ønskelig.

Endret av Bratbakk
Lenke til kommentar

Vi er 3 stk som tenker å kjøre gjennom VoG idag/kveld (starter 20:00ish). Vil DU være med? Send meg en melding :) (Vi raider/quester mye ellers i uka og, så greit å ha noen på lista man kan hive seg med nå og da :)) Vi er level 26+ i alle classes.

 

Playstation 4 OFFCURSE ;)

Endret av PerAndre123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...