Gå til innhold

Den store EVE-Online tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gotcha!

 

Har litt lyst til å bli en lawless lone walker. Få meg et beefy skip til solo-PvP, cruise rundt i nullsec og prøve å skaffe meg nok cash før jeg blir ganket av en fleet. :p

 

Edit: Har ca 1B ISK jeg har spart opp til nullsec, så om noen har forslag til hvordan jeg best kan bruke disse pengene så tar jeg gjerne imot tips.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Gotcha!

 

Har litt lyst til å bli en lawless lone walker. Få meg et beefy skip til solo-PvP, cruise rundt i nullsec og prøve å skaffe meg nok cash før jeg blir ganket av en fleet. :p

 

Edit: Har ca 1B ISK jeg har spart opp til nullsec, så om noen har forslag til hvordan jeg best kan bruke disse pengene så tar jeg gjerne imot tips.

Hadde du tenkt å flytte til NPC null, eller bli den av en allianse som har sov der?

Solopvp med litt muskler har jeg egentlig ikke så mye erfaring med, flyr stort sett faction frigs eller t2 frigs for faction warfare, ellers fleets i null.

Testet litt solo med en Moa i null, har ikke gått sånn kjempe bra, men kan sikkert poste fit'en her senere i kveld.

 

Ellers er det store muligheter for å tjene isk i null da. Ratting, men gjelder å følge med, kan fort bli hotdroppa.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Har søkt meg inn i TEST (Dreddit), så hvis jeg blir med de så blir det sov. Hvis ikke så stikker jeg til der det er minst folk.

Satser på at du kommer inn der da, for jeg er med i TEST jeg også.

Du kan kontakte meg ingame så kan jeg bistå om du lurer på noe.

IGN er Patrick von Matterhorn

 

Er dog ikke så aktiv fortiden, men men. 

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...