Gå til innhold

Leter etter nytt spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EVE Online anbefales sterkt. Som Anonimofied skriver har spillet et free2play-alternativ, men eg vil heller kalle det "ubegrenset trial", då denne typen konto har begrensninger som ligner på gamledagers trial-kontoer (14-21-dagers)

 

Du får si ifra om du velger å prøve det ut  :)

Lenke til kommentar

EVE Online anbefales sterkt. Som Anonimofied skriver har spillet et free2play-alternativ, men eg vil heller kalle det "ubegrenset trial", då denne typen konto har begrensninger som ligner på gamledagers trial-kontoer (14-21-dagers)

 

Du får si ifra om du velger å prøve det ut  :)

 

Jeg har fått inntrykk av mange som har spilt dette i flere år at det er ikke vits å hoppe inn i det nå?

Iallefall ikke om du ikke har noen som kan både hjelpe deg igang og spille med. 

Er dette feil ?

Lenke til kommentar

Har du ikke spilt Legion (WoW) ennå så er det verdt å prøve det igjen

Spiller det fortsatt, men begynner å bli litt lei, men det skal visst komme noe greier i Januar som vil gjøre det bedre for oss som driver med alts etc.

 

Hadde lyst å prøve Wild Star, helt til jeg husket at NCsoft er innblandet, et selskap som bryr seg lite om bots/juksere

Lenke til kommentar

 

Jeg har fått inntrykk av mange som har spilt dette i flere år at det er ikke vits å hoppe inn i det nå?

Iallefall ikke om du ikke har noen som kan både hjelpe deg igang og spille med. 

Er dette feil ?

 

 

eve communitiet er veldig hjelpsomme og beskyttende ovenfor nye spillere, det finnes en chatte kanal som heter "help" der er det ca 1000+ som deltar i chatten, alt ved å svare og stille spørsmåler, chatten kan gå litt fort siden det er mange som spørrer samtid, men etter litt testing som "how do i cast arcane bolts and fireballs magic" jeg har merket at alle får svar uansett hvor teite og dumme spørsmålene er, så ikke vær redd for å stille teite spørsmåler er rådet mitt.

ellers har jeg selv kun spilt eve online i strekk i 2 uker og er blitt hekta. spillet er veldig kompleks, men jeg liker pvp i mmo spill så eve online passer meg godt, som feks dette som hendte for litt over 1 uke siden:

 

 

ccp egne rapport om henndelsen:

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

EVE Online anbefales sterkt. Som Anonimofied skriver har spillet et free2play-alternativ, men eg vil heller kalle det "ubegrenset trial", då denne typen konto har begrensninger som ligner på gamledagers trial-kontoer (14-21-dagers)

 

Du får si ifra om du velger å prøve det ut  :)

 

Jeg har fått inntrykk av mange som har spilt dette i flere år at det er ikke vits å hoppe inn i det nå?

Iallefall ikke om du ikke har noen som kan både hjelpe deg igang og spille med. 

Er dette feil ?

 

 

Ser ingen grunn til at det ikkje er vits i å prøve det no. Spillet har en bedre tutorial enn det har pleid å ha, så du trenger ikkje nødvendigvis "opplæring" sjølv om det kan vere greit å få i begynnelsen.

 

Ellers kan du ja ta kontakt med meg in-game om du lurer på noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...