Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Nettopp ferdig med utdannelse og ingen planer i nær fremtid, bare å sende melding, hvem som helst, om dere vil prate. Har erfaring med _livet_, eksistensiell meningsløshet, kjærlighetssorg, psykisk funksjonshemning i nær familie, familietrøbbel, selvmordstanker, medisin, helsevesenet, utdanning, etc. Men også, om du bare trenger en venn, noen å prate med, gi en lyd.

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg vil gjerne ha en "venn" jeg kan snakke med over nett. Jeg er mye ensom, og går igjennom en vanskelig periode i livet. Jeg er 22 år gammel gutt. 

 

Enkelte tar sikkert dette litt galt, men jeg trives av en eller annen grunn bedre i vennskap med jenter enn gutter. Lettere å åpne seg for jenter.. 

 

Post her, så sender jeg pm



Anonymous poster hash: 797e1...0ce
Lenke til kommentar

Jeg har mye ledigtid i sommer hvis noen føler behovet for en lytter, samtalepartner eller bare ønsker å lufte tankene. :) Det kan være temaer som for eksempel ensomhet, depresjon, angst, spiseforstyrrelser, andre psykiske utfordringer eller lidelser, kjærlighetssorg og sosiale utfordringer. Send PM! Jeg er forresten en jente. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei

Har nettopp begått en STOR tabbe i forhold til min jente. Hun elsker meg, men klarer ikke å ha det sånn som hun har det om dagen. Slik at hun for noen minutter siden ville slå opp med meg. Hvis det er noen snille sjeler der ute som ville tatt seg det bryderiet å snakke litt med meg ville jeg satt enormt stor pris på det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...