Gå til innhold

[Løst] NHL 16


Hagberg87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig ferdig med sesongen i CHL, gikk som nummer 13 i draften, til Blues. 

Merker at jeg er rimelig ferdig med be a pro nå, så blir nok en stund til neste runde med det.

 

Litt av problemet det at når du endelig kommer til NHL så er man egentlig litt mett av hele Be A Pro.

At du også får enda mer mas om bytter, og mer simulering i starten i NHL tar også bort endel av gleden ved å komme dit.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mange som spiller hut her? Jeg har utrolig dårlig redningsprosent på keeperene mine. De siste tre kampene har blant annet endt med tap, har dobbelt så mange skudd, men motstanderen scorer ofte 3-4 mål på 15-16 skudd. Husker ikke navna på keeperene mine i farta, men han ene er 88 og han andre 86 i rating. Og begge har redningsprosent på rundt 80%.. Er det noen som har noen tips her?

Lenke til kommentar

Mange som spiller hut her? Jeg har utrolig dårlig redningsprosent på keeperene mine. De siste tre kampene har blant annet endt med tap, har dobbelt så mange skudd, men motstanderen scorer ofte 3-4 mål på 15-16 skudd. Husker ikke navna på keeperene mine i farta, men han ene er 88 og han andre 86 i rating. Og begge har redningsprosent på rundt 80%.. Er det noen som har noen tips her?

 

 

Være flinkere med det defansive delen av spiller, f. eks gå i veien å dekke så mange skudd som mulig

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Men er det forskjel på dnf win og vanlig win? Man får jo xp, og man går opp i rank.

Statistikken viser også at man vant kampen

 

Selv har jeg bare ragequita en gang. (i dag faktisk) Henrik Lundqvist spilte sin dårligste kamp noen sinne. Slapp inn 4 mål på 10 skudd :p

Lenke til kommentar

Kommer meg ikke lenger opp enn div 4 i hut ser det ut som, helt håpløst: problemet er rett og slett at jeg ikke scorer mål.. På de siste ti kampene har jeg scoret 16 mål, og 7 av de kom i to kamper. Da er det 9 mål på de siste 8. Har vel 25-30 skudd hver eneste kamp. Men taper som regler 1-2, hvor motstanderen har rundt 15 skudd. Noen som har noen måltips?:)

Lenke til kommentar

Kommer meg ikke lenger opp enn div 4 i hut ser det ut som, helt håpløst: problemet er rett og slett at jeg ikke scorer mål.. På de siste ti kampene har jeg scoret 16 mål, og 7 av de kom i to kamper. Da er det 9 mål på de siste 8. Har vel 25-30 skudd hver eneste kamp. Men taper som regler 1-2, hvor motstanderen har rundt 15 skudd. Noen som har noen måltips? :)

Hva slags skudd har du mest av?

backhand til forehand funker bra alene mot keeper, og kommer du inn mellom mål og blålinja pleier det å gå bra med et kjapt håndleddsskudd tilbake i hjørnet du kommer fra.

 

fra blålinja skyter jeg alltid i hjørnet hvor keeperen har blokkeren. Mulig det bare er meg, men jeg føler at keeperen ikke får opp den like fort som snappen.

Endret av Hagberg87
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kommer meg ikke lenger opp enn div 4 i hut ser det ut som, helt håpløst: problemet er rett og slett at jeg ikke scorer mål.. På de siste ti kampene har jeg scoret 16 mål, og 7 av de kom i to kamper. Da er det 9 mål på de siste 8. Har vel 25-30 skudd hver eneste kamp. Men taper som regler 1-2, hvor motstanderen har rundt 15 skudd. Noen som har noen måltips? :)

Hadde samme problemet selv. slet virkelig med å skåre, å når jeg i tillegg slapp inn mye mål, så gjekk det lenge mellom hver seier :p

Men begynte fokusere kun på forsvare en stund, prøve å holde 0'en så lenge som mulig, så kom det muligens noen mål fremover også. etter jeg følte det defansive gjekk bra, så startet jeg med å lære meg det offansive. bruker å se ofte på hvor keeper står, setter den i den delen av mål som det er mest plass. skårer en del mål på skudd ifra blue line. men også slå den på tverrs inn foran mål. det jeg forsatt føler jeg sliter med er å skåre alene mot keeper :)

 

Har gått ifra 5.div til 3.div etter jeg ble bedre på desse tingene. er nære opprykk til 2.div nesten hver sesong :) slet virkelig å komme meg opp ifra 5.div til 4.div før jeg gjore dette :)

Endret av Rbk89
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...