Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva synes dere om dette unike guttenavnet?


Anbefalte innlegg

Syns det var et kult navn.

Og hvis han (når guttungen blir litt større) finner ut at han selv ikke liker navnet kan han jo bare bruke navnet tobias. Har selv dobbelt navn og det er kun nærmeste familie som bruker begge navn på meg. Alle andre bruker kun det første navnet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er også enig med yvonne2. Hens er dessuten ikke et navn som brukes i Danmark, er nok "Hans" med dansk uttale du/kjæresten har hørt.

 

Uansett om det er Hans med dansk uttale jeg har hørt, så liker jeg ikke Hans (som det uttales på norsk). Tror du jeg kan kalle han Hens så alle norske skal kunne uttale det riktig? Hvis jeg kaller han Hans vil folk si HAAAAAAns!

Lenke til kommentar
Hva med Heinz? Uttales ikke det som "Hens"?????

 

Heinz uttales ikke "hens", men det er i alle fall et etablert navn. Synes det blir en smule teit å kalle sønnen Hens fordi du liker den danske uttalen av Hans.

 

Blir litt som å kalle sønnen din Djækk itedenfor Jack fordi du liker den amerikanske uttalen.

Lenke til kommentar
Hva med Heinz? Uttales ikke det som "Hens"?????

 

Heinz uttales ikke "hens", men det er i alle fall et etablert navn. Synes det blir en smule teit å kalle sønnen Hens fordi du liker den danske uttalen av Hans.

 

Blir litt som å kalle sønnen din Djækk itedenfor Jack fordi du liker den amerikanske uttalen.

 

hva med å stave det Henz istedet for "Hens"??? Så vil det se mindre ut som høner på engelsk?

Lenke til kommentar
Hva med Heinz? Uttales ikke det som "Hens"?????

 

Heinz uttales ikke "hens", men det er i alle fall et etablert navn. Synes det blir en smule teit å kalle sønnen Hens fordi du liker den danske uttalen av Hans.

 

Blir litt som å kalle sønnen din Djækk itedenfor Jack fordi du liker den amerikanske uttalen.

 

Jeg har faktisk møtt ei som het Ribekka, fordi moren likte best den engelske uttalen av Rebecca. Sært.

Men folk rundt henne har jo vent seg til det.

 

Gjør som du vil. Eller hold deg til Tobias. Kommer an på hvor glad du er i sønnen din.

 

Alvorlig talt. For en idiotisk ting å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...