Gå til innhold

Hva slags klasse er dette?


Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Jeg har lyst til å begynne å spille WOW å se om det funker for meg.

Jeg sender link av to bilder og om noen kan fortelle meg hva slags klasse dette er og rase?

Er det noen som kan hjelpe meg?

Jeg vet det ikke er lett å dømme fra noen bilder,men hvis noen kan så vær så snill å hjelp meg:)

 

http://www.gamespot.com/pages/image_viewer...g=4&popup=1

 

http://www.gamespot.com/pages/image_viewer...g=4&popup=1

 

Det er den klassen og rasen med 2hander som jeg vil gjerne vite hva er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg spilte valgte jeg en shaman fordi jeg så et bilde på google av en shaman. Denne var jo selvfølgelig lvl 70, og hadde det beste av det beste utstyret.

 

Det jeg sier, du kan ikke regne med å se ut som han på bildet etter 2 måneder :)

 

 

Enda et tips, ikke start med WoW. (ikke bli sint på meg dere som gjør det:)

 

Jeg spilte også WoW i rundt 1 år, og det nermet seg 10 timer dagen. Før WoW spilte jeg rundt 2 timer dagen, så pass deg, du blir avhengig. "Neida jeg har kontrol", sier du. Det sa jeg og før jeg startet.

 

 

Blaxtro :)

Lenke til kommentar
Da jeg spilte valgte jeg en shaman fordi jeg så et bilde på google av en shaman. Denne var jo selvfølgelig lvl 70, og hadde det beste av det beste utstyret.

 

Det jeg sier, du kan ikke regne med å se ut som han på bildet etter 2 måneder :)

 

 

Enda et tips, ikke start med WoW. (ikke bli sint på meg dere som gjør det:)

 

Jeg spilte også WoW i rundt 1 år, og det nermet seg 10 timer dagen. Før WoW spilte jeg rundt 2 timer dagen, så pass deg, du blir avhengig. "Neida jeg har kontrol", sier du. Det sa jeg og før jeg startet.

 

 

Blaxtro :)

Et tips, gjør hva faen du har lyst til, ikke la andre styre deg.

Lenke til kommentar
Enda et tips, ikke start med WoW. (ikke bli sint på meg dere som gjør det:)

 

Jeg spilte også WoW i rundt 1 år, og det nermet seg 10 timer dagen. Før WoW spilte jeg rundt 2 timer dagen, så pass deg, du blir avhengig. "Neida jeg har kontrol", sier du. Det sa jeg og før jeg startet.

 

 

Blaxtro :)

 

U haz a bad viljestyrke, kek.

Lenke til kommentar
Enda et tips, ikke start med WoW. (ikke bli sint på meg dere som gjør det:)

 

Jeg spilte også WoW i rundt 1 år, og det nermet seg 10 timer dagen. Før WoW spilte jeg rundt 2 timer dagen, så pass deg, du blir avhengig. "Neida jeg har kontrol", sier du. Det sa jeg og før jeg startet.

 

 

Blaxtro :)

 

Riv ruskende hakken peilende galt, ja så galt som det går ann å få det. Jeg har spillet WoW i vel 2 år snart, har ikke 1 eneste char som er level 70, spiller vel kanskje toppen 2 timer WoW om dagen, hvis jeg er i en gruppe og kjører en instance.

 

Du kan derimot bli avhengig av WoW, men slik sett kan du og bli avhengig av en bråte andre ting og.

 

Enda et tips: Ta livet av deg, du kan bli avhengig av det ;)

Lenke til kommentar
Du kan ikke bli avhengig av wow. Wow inneholder ingen avhengighetsskapende midler.

 

Sahva? Kan jeg minne deg på at det er folk som har tatt livet av seg fordi de har fått PC-forbud fra WoW? Eller at noen som spiller kan spille 100 timer i uka? Mulig at du ikke blir avhengig av det, men det er hundretusenvis av folk som har blitt det. Bare så det er sagt.

 

 

On Topic: Les litt om classene først og bestem deg for hvem du vil ha ;) De fleste er vidt forskjellige, så du må finne ut hvilken som er best til deg.

Lenke til kommentar
Du kan ikke bli avhengig av wow. Wow inneholder ingen avhengighetsskapende midler.

Vel man sier jo at folk blir avhengige av F.eks spilleautomater som før sto på sentere. Sist jeg sjekka sprøyta ikke de ut noen avhengighetsskapende midler når du dro i spaken.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...