Gå til innhold

Sniktitt: Halo Wars (X360)


Anbefalte innlegg

Det er online-tjenesten på Xbox 360

 

Ja, online som jeg sier. En pc har hatt dette i et pr år alt.

 

Og det skulle da ikke være nødvendig å liste opp det en konsoll har som PC mangler? Burde da være ganske innlysende.

 

Om det haddet vært det for meg haddet jeg ikke spurt deg, og siden du syntes det er det burdet det ikke være noe problem og nevne et pr ting?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er online-tjenesten på Xbox 360. Og det skulle da ikke være nødvendig å liste opp det en konsoll har som PC mangler? Burde da være ganske innlysende.

 

List gjerne opp spillteknsike ting som konsoll (i dette tilfelle x360) har som PC mangler. De er lettere å sette opp, billigere i innkjøp osv, men jeg tenker på ting som faktisk gjør spillet bedre.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ja, online som jeg sier. En pc har hatt dette i et pr år alt.

Åja, det var jeg ikke klar over... Nå er live ganske mye annet i tillegg til å bare spille online.

 

 

List gjerne opp spillteknsike ting som konsoll (i dette tilfelle x360) har som PC mangler. De er lettere å sette opp, billigere i innkjøp osv, men jeg tenker på ting som faktisk gjør spillet bedre.

Hva som gjør spill bedre er vel ganske subjektivt. Men hvis dere ikke klarer å se hva Xbox 360 har som ikke PC har, får jeg vel liste opp da...

 

Live og alt det måtte innebære(det har jeg nevnt før, ja)

Gamescore

(dette virker kanskje ikke som all verden, men Live er et ganske omfattende punkt.)

 

Bortesett fra dette er jo størrelse, pris osv noe man må ta med i beregningen.

 

Nei, det er kanskje ikke så mye på det rent spilltekniske, det har jeg heller aldri sagt. Men hvis man utnytter mulighetene i en konsoll, ser jeg ingen grunn til at man ikke skulle få en bedre spilleopplevelse på en konsoll enn en PC.

 

En konsoll er lagt opp med hovedfokus på spill. De har et menysystem som dreier seg om spill. Herfa kan man laste ned trailere, demoer osv. Selvfølgelig kan man dette med PC også, men det er ikke skreddersydd til maskinen din.

 

I fare for å gjøre dette til en konsoll vs. PC-tråd, kan jeg si at jeg synes PC er en strålende spillmaskin, men at spill ikke kan gjøres bedre på konsoll er bare tull. Spill kan selvfølgelig gjøres bedre på PC enn på konsoll også.

Lenke til kommentar
Ja, online som jeg sier. En pc har hatt dette i et pr år alt.

Åja, det var jeg ikke klar over... Nå er live ganske mye annet i tillegg til å bare spille online.

 

 

List gjerne opp spillteknsike ting som konsoll (i dette tilfelle x360) har som PC mangler. De er lettere å sette opp, billigere i innkjøp osv, men jeg tenker på ting som faktisk gjør spillet bedre.

Hva som gjør spill bedre er vel ganske subjektivt. Men hvis dere ikke klarer å se hva Xbox 360 har som ikke PC har, får jeg vel liste opp da...

 

Live og alt det måtte innebære(det har jeg nevnt før, ja)

Gamescore

(dette virker kanskje ikke som all verden, men Live er et ganske omfattende punkt.)

 

Bortesett fra dette er jo størrelse, pris osv noe man må ta med i beregningen.

 

Nei, det er kanskje ikke så mye på det rent spilltekniske, det har jeg heller aldri sagt. Men hvis man utnytter mulighetene i en konsoll, ser jeg ingen grunn til at man ikke skulle få en bedre spilleopplevelse på en konsoll enn en PC.

 

En konsoll er lagt opp med hovedfokus på spill. De har et menysystem som dreier seg om spill. Herfa kan man laste ned trailere, demoer osv. Selvfølgelig kan man dette med PC også, men det er ikke skreddersydd til maskinen din.

 

I fare for å gjøre dette til en konsoll vs. PC-tråd, kan jeg si at jeg synes PC er en strålende spillmaskin, men at spill ikke kan gjøres bedre på konsoll er bare tull. Spill kan selvfølgelig gjøres bedre på PC enn på konsoll også.

 

Vi snakker om å lage spillet bedre her, derfor ignorer jeg nedlasting av trailere, menysystemer, pris og andre. (jeg velger også å ignoere andre genrelle plattformmessige ting som går på spillopplevelse i PCs favør, feks at man kan velge bort støy). Det du lister opp er altså Live og gamescore som går på min påstand om at de er uduglig om de ikke klarer å lage spillet like bra på PC. Hva med live er det du mener man kan få til i dette spillet som man ikke kan få til på PC? Achievments kan man fint få på PC, noe som jeg ser på som den eneste gameplaymessig aspektet ved gamescore, og selv uten, så finnes det spill til PC som kan gi poeng til din xbox-gamescore om det betyr mye. Mao er det fint mulig å få til på en PC-versjon, det er bare vilja det står på.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hva med live er det du mener man kan få til i dette spillet som man ikke kan få til på PC?

At Live, gamescore, achievements og alt det måtte føre med seg er et sammensatt tilbud sydd inn i alle Xbox 360-er. Dette gjelder alle spill som gis ut, og dette gir fordeler til spillene på Xbox 360. PS3 og Wii har sikkert noe lignende uten at jeg kjenner noe særlig til det.

 

Poenget er at det neppe finnes et så utbredt standarisert system til PC, der må produsentene selv finne på hva de vil legge til i spillet. Det gir ikke samme helhetsfølelsen som på en konsoll, hvor alt følger det samme "oppsettet". Nesten alt jeg har nevnt i innleggene mine hittil taler til fordel for at man ikke er udugelig hvis man klarer å gjøre spill bedre på konsoll enn PC.

 

Det virker som om du forkaster konsoller. Det er greit at du synes PC er bedre, men å komme med såpass bastante utsagn som "udugelighet" virker bare tåpelig.

 

Og man kan "få det til" på PC, det er mye man kan. PC er en åpen plattform, så achievements kan, som du sier, også legges til. Poenget er at hvis en produsent legger til dette, vil det ikke gi samme følelsen som på et langt mer gjennomført system på konsoll. Gamescoren gjelder alle spill til sammen, dette vises på gamertagen, og venner og folk du spiller med kan se hvilke spill du har spilt, hva du har gjort i forskjellige spill og så videre. Det henger sammen på en helt annen måte enn på PC.

 

Hvis utviklere utnytter dette systemet, er det gode muligheter for å lage et spill som er bedre på konsoll enn på PC.

Lenke til kommentar
Hva med live er det du mener man kan få til i dette spillet som man ikke kan få til på PC?

At Live, gamescore, achievements og alt det måtte føre med seg er et sammensatt tilbud sydd inn i alle Xbox 360-er. Dette gjelder alle spill som gis ut, og dette gir fordeler til spillene på Xbox 360. PS3 og Wii har sikkert noe lignende uten at jeg kjenner noe særlig til det.

 

Poenget er at det neppe finnes et så utbredt standarisert system til PC, der må produsentene selv finne på hva de vil legge til i spillet. Det gir ikke samme helhetsfølelsen som på en konsoll, hvor alt følger det samme "oppsettet". Nesten alt jeg har nevnt i innleggene mine hittil taler til fordel for at man ikke er udugelig hvis man klarer å gjøre spill bedre på konsoll enn PC.

 

Det virker som om du forkaster konsoller. Det er greit at du synes PC er bedre, men å komme med såpass bastante utsagn som "udugelighet" virker bare tåpelig.

 

Og man kan "få det til" på PC, det er mye man kan. PC er en åpen plattform, så achievements kan, som du sier, også legges til. Poenget er at hvis en produsent legger til dette, vil det ikke gi samme følelsen som på et langt mer gjennomført system på konsoll. Gamescoren gjelder alle spill til sammen, dette vises på gamertagen, og venner og folk du spiller med kan se hvilke spill du har spilt, hva du har gjort i forskjellige spill og så videre. Det henger sammen på en helt annen måte enn på PC.

 

Hvis utviklere utnytter dette systemet, er det gode muligheter for å lage et spill som er bedre på konsoll enn på PC.

 

Du kan få gamerscore på gamertagen din på PC-spill om det er det du vil, det er allerede gjort på tidligere spill. Jeg har litt vansklig for å se argumentet "andre spill har også achievments, derfor blir halo wars sine acievments bedre på x360". Det er i beste fall et tynt argument, svært tynt. Men greit nok, synes man halo wars blir bedre fordi andre spill også har achievments, så kan man vel si at halo wars kan være bedre på konsoll, personlig ser jeg på det som et ikke-argument. Det er det eneste du har nevnt som i nærheten av å tale imot uduglighetsargumentet.

 

Jeg forkaster ikke konsoller, men i motsetning til mange, så er jeg klar over fordelene og ulmepene med de forskjellige plattformene, den tekniske evnene til å lage bedre spill er ikke en av konsollenes fordeler.

 

AtW

Lenke til kommentar
At Live, gamescore, achievements og alt det måtte føre med seg er et sammensatt tilbud sydd inn i alle Xbox 360-er. Dette gjelder alle spill som gis ut, og dette gir fordeler til spillene på Xbox 360. PS3 og Wii har sikkert noe lignende uten at jeg kjenner noe særlig til det.

 

steam?

 

Poenget er at det neppe finnes et så utbredt standarisert system til PC, der må produsentene selv finne på hva de vil legge til i spillet. Det gir ikke samme helhetsfølelsen som på en konsoll, hvor alt følger det samme "oppsettet". Nesten alt jeg har nevnt i innleggene mine hittil taler til fordel for at man ikke er udugelig hvis man klarer å gjøre spill bedre på konsoll enn PC.

 

Dette kan gjøre det enklere å lage spillenene men det gjør på ingen måte spillene bedre for oss. Så dette synes jeg ikke er et poeng i denne diskusjon.

 

Og man kan "få det til" på PC, det er mye man kan. PC er en åpen plattform, så achievements kan, som du sier, også legges til. Poenget er at hvis en produsent legger til dette, vil det ikke gi samme følelsen som på et langt mer gjennomført system på konsoll. Gamescoren gjelder alle spill til sammen, dette vises på gamertagen, og venner og folk du spiller med kan se hvilke spill du har spilt, hva du har gjort i forskjellige spill og så videre. Det henger sammen på en helt annen måte enn på PC.

 

Dette eksisterer også på pc for dem som er intresert.

 

 

Så da lurer jeg fortsatt på de innlysendet eksempelene dine?

 

som du skriver:

Det er da fullt mulig å få det bedre på Xbox 360 enn på PC. Det kan vel være de har utnyttet Live på en strålende måte, og det er veldig mye annet Xbox 360 har som ikke en PC har

 

Det er online-tjenesten på Xbox 360. Og det skulle da ikke være nødvendig å liste opp det en konsoll har som PC mangler? Burde da være ganske innlysende.
Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Neivel, det eneste dere har kommet opp med er kommentarer som "det er et dårlig argument" og "det er ikke et poeng i denne saken". Hvis dere ikke har noe mer å komme med enn å si at alt jeg har skrevet er dårlig, gidder jeg ikke mer. Det blir en fryktelig uintelligent diskusjon.

 

Jeg har litt vansklig for å se argumentet "andre spill har også achievments, derfor blir halo wars sine acievments bedre på x360". Det er i beste fall et tynt argument, svært tynt. Men greit nok, synes man halo wars blir bedre fordi andre spill også har achievments, så kan man vel si at halo wars kan være bedre på konsoll, personlig ser jeg på det som et ikke-argument.

Det blir veldig vanskelig for meg å beskrive hva som gjør at Ensemble Studios har fått til Halo Wars bedre på Xbox 360 enn de ville gjort på PC. Siden de ikke kommenterte det noe mer og jeg ikke har spilt Halo Wars, kan jeg ikke annet enn å komme med gjetninger om hvordan de har fått det til. Det har jeg gjort mange ganger nå, og hvis du og simalarion har tungt for å godta at et spill kan bli bedre på Xbox 360 enn på PC, får det heller være sånn.

 

Det er sikkert mange grunner til at de har klart å utvikle et spill så bra at det er bedre på konsoll. Dette er grunner antageligvis ingen av oss kjenner til. Med mindre du har satt deg inn i utviklingsprossesen til dette spillet, har du ingen grunn til å uttale deg om udugelighet. Du kan ikke vite hva Ensemble har gjort for å få dette spillet bedre på konsoll enn PC, det kan heller ikke jeg. Jeg kan slenge ut mange fordeler konsoll har, men siden dere ikke godtar noen av dem har jeg ingen forklaring på hvordan Ensemble fikk til dette. Udugelighet kan det likevel ikke kalles.

Lenke til kommentar
Neivel, det eneste dere har kommet opp med er kommentarer som "det er et dårlig argument" og "det er ikke et poeng i denne saken". Hvis dere ikke har noe mer å komme med enn å si at alt jeg har skrevet er dårlig, gidder jeg ikke mer. Det blir en fryktelig uintelligent diskusjon.

 

Jeg har litt vansklig for å se argumentet "andre spill har også achievments, derfor blir halo wars sine acievments bedre på x360". Det er i beste fall et tynt argument, svært tynt. Men greit nok, synes man halo wars blir bedre fordi andre spill også har achievments, så kan man vel si at halo wars kan være bedre på konsoll, personlig ser jeg på det som et ikke-argument.

Det blir veldig vanskelig for meg å beskrive hva som gjør at Ensemble Studios har fått til Halo Wars bedre på Xbox 360 enn de ville gjort på PC. Siden de ikke kommenterte det noe mer og jeg ikke har spilt Halo Wars, kan jeg ikke annet enn å komme med gjetninger om hvordan de har fått det til. Det har jeg gjort mange ganger nå, og hvis du og simalarion har tungt for å godta at et spill kan bli bedre på Xbox 360 enn på PC, får det heller være sånn.

 

Det er sikkert mange grunner til at de har klart å utvikle et spill så bra at det er bedre på konsoll. Dette er grunner antageligvis ingen av oss kjenner til. Med mindre du har satt deg inn i utviklingsprossesen til dette spillet, har du ingen grunn til å uttale deg om udugelighet. Du kan ikke vite hva Ensemble har gjort for å få dette spillet bedre på konsoll enn PC, det kan heller ikke jeg. Jeg kan slenge ut mange fordeler konsoll har, men siden dere ikke godtar noen av dem har jeg ingen forklaring på hvordan Ensemble fikk til dette. Udugelighet kan det likevel ikke kalles.

 

For det første, det er neppe uduglighet, det er marketing-pisspreik. Men om det de sier er riktig, så mener jeg de er uduglige. Du har kommet med noen spekulasjoner om hva som kan gjøre halo wars bedre, mer kan man ikke kreve. Men nesten alt du har kommet opp med har lite med om dette konkrete spillet er bra eller ikke, eller kan gjøres minst like bra på PC, det eneste som ikke faller i de to er achievment-poenget jeg kommenterte, og det er så tynt at jeg personlig ikke helt kan se at det er noen fordel (og dette er om man ikke i det hele tatt tar hensyn til at PC glatt har muligheter til å være bedre på ting som teller langt mer). Grunnen til at jeg har tungt for å godta det at jeg ikke ser at det finnes noen argumenter for hvorfor man ikke skulle kunne lage spillet like bra på PC. Når andre får til det teknsike på PC (mange mange andre), så burde disse få det til også.

 

AtW

Lenke til kommentar
Neivel, det eneste dere har kommet opp med er kommentarer som "det er et dårlig argument" og "det er ikke et poeng i denne saken". Hvis dere ikke har noe mer å komme med enn å si at alt jeg har skrevet er dårlig, gidder jeg ikke mer. Det blir en fryktelig uintelligent diskusjon.

 

Her mener jeg du skyter deg selv rett i leggen, det er da du som kommer med påstander. For å forklare påstandene med (som du selv kaller dem) innlysendet fodeler som gjør spill bedre på konsoll kommer du med eksempler som har eksister på PC lenge bare med andre navn selvsagt. At du syntes den er fryktli uinteligent er også et skudd i din egen legg.

 

Det blir veldig vanskelig for meg å beskrive hva som gjør at Ensemble Studios har fått til Halo Wars bedre på Xbox 360 enn de ville gjort på PC. Siden de ikke kommenterte det noe mer og jeg ikke har spilt Halo Wars, kan jeg ikke annet enn å komme med gjetninger om hvordan de har fått det til.

 

Så nå skal du gjette, ja da er det ikke mye mat i argumentene nei så da blir disuksjonen litt uintligent som du selv nevner. Du er med andre ord ikke sikker på om det blir bedre i det hele tatt. Dine innlysendet argumenter faller derfor helt i grus?.

 

Jeg kan slenge ut mange fordeler konsoll har

 

Jaha. Godtar?, det eksisterer alt på PC det du har nevnt å lenge før det ble brukt på konsoll. Det har ingneting med Godta å gjøre.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Her mener jeg du skyter deg selv rett i leggen, det er da du som kommer med påstander. For å forklare påstandene med (som du selv kaller dem) innlysendet fodeler som gjør spill bedre på konsoll kommer du med eksempler som har eksister på PC lenge bare med andre navn selvsagt. At du syntes den er fryktli uinteligent er også et skudd i din egen legg.

Tror du bør passe på din egen legg. Jeg har aldri sagt at jeg kan komme med innlysende eksempler på hva som gjør spill bedre på konsoll. Jeg har sagt at det er innlysende hva en konsoll har som en PC mangler. Dette er noe helt annet. Enten får du slutte å legge ord i munnen på meg, eller så må du følge med på hva jeg skriver.

 

Så nå skal du gjette, ja da er det ikke mye mat i argumentene nei så da blir disuksjonen litt uintligent som du selv nevner. Du er med andre ord ikke sikker på om det blir bedre i det hele tatt. Dine innlysendet argumenter faller derfor helt i grus?.

Hvis jeg på noe som helst tidspunkt har inntrykk av at jeg vet hvorfor Ensemble har fått til Halo Wars bedre på PC enn de ville gjort på konsoll, må jeg beklage dette. Hvorfor i all verden jeg skulle påstå noe sånt er mer enn jeg skjønner. Det er det da kun Ensemble som vet, jeg sier bare at man ikke er udugelig hvis man får til dette.

Lenke til kommentar
Her mener jeg du skyter deg selv rett i leggen, det er da du som kommer med påstander. For å forklare påstandene med (som du selv kaller dem) innlysendet fodeler som gjør spill bedre på konsoll kommer du med eksempler som har eksister på PC lenge bare med andre navn selvsagt. At du syntes den er fryktli uinteligent er også et skudd i din egen legg.

Tror du bør passe på din egen legg. Jeg har aldri sagt at jeg kan komme med innlysende eksempler på hva som gjør spill bedre på konsoll. Jeg har sagt at det er innlysende hva en konsoll har som en PC mangler. Dette er noe helt annet. Enten får du slutte å legge ord i munnen på meg, eller så må du følge med på hva jeg skriver.

 

Så nå skal du gjette, ja da er det ikke mye mat i argumentene nei så da blir disuksjonen litt uintligent som du selv nevner. Du er med andre ord ikke sikker på om det blir bedre i det hele tatt. Dine innlysendet argumenter faller derfor helt i grus?.

Hvis jeg på noe som helst tidspunkt har inntrykk av at jeg vet hvorfor Ensemble har fått til Halo Wars bedre på PC enn de ville gjort på konsoll, må jeg beklage dette. Hvorfor i all verden jeg skulle påstå noe sånt er mer enn jeg skjønner. Det er det da kun Ensemble som vet, jeg sier bare at man ikke er udugelig hvis man får til dette.

 

Det framgår ærlig talt ikke særlig tydlig du sa "Det er da fullt mulig å få det bedre på Xbox 360 enn på PC. Det kan vel være de har utnyttet Live på en strålende måte, og det er veldig mye annet Xbox 360 har som ikke en PC har. ", altså peker den andre setningen på den første, som snakker om å få spillet bedre (det er denne setningen om startet diskusjonen om det var innlysende). Men greit nok, det har skjedd en misforståelse. Jeg ser på plattformting som ikke direkte spiller inn på gamleplayen som litt uvesentlig i denne diskusjonen, og velger å ikke dvele videre ved dette.

 

AtW

Lenke til kommentar

Er det bare meg som legger merke til att brukermoderatorer har ett visst hat mot konsoller?

Er det løye folk som meg reagerer negativt mot pc da, det er like mye hat mellom begge parter, det har jeg sett ypperst mangen ganger

 

Skulle tro pc var best pga mus og tastatur og Crysis-grafikk, og att konsoller er bare til guitar hero, slossespill og FIFA, og ikke 3-personspill, ihvertfall ikke fps, jaja dere må se hva versjon av COD 4 det er blitt solgt mest av, må si 360 versjonen stakk av med sigeren

 

Jeg hadde Battle For Middle Earth 2 til 360 kansje i ett par dager, fungerte helt greit, men dette spillet kan bli bra. Men har flere viktigere spill under lupen som Killzone 2, God OF War 3, Resident Evil 5, Little Big Planet, Gears 2, Fable 2 og garantert fler :p

Lenke til kommentar
Er det bare meg som legger merke til att brukermoderatorer har ett visst hat mot konsoller?

Er det løye folk som meg reagerer negativt mot pc da, det er like mye hat mellom begge parter, det har jeg sett ypperst mangen ganger

 

Skulle tro pc var best pga mus og tastatur og Crysis-grafikk, og att konsoller er bare til guitar hero, slossespill og FIFA, og ikke 3-personspill, ihvertfall ikke fps, jaja dere må se hva versjon av COD 4 det er blitt solgt mest av, må si 360 versjonen stakk av med sigeren

 

Jeg hadde Battle For Middle Earth 2 til 360 kansje i ett par dager, fungerte helt greit, men dette spillet kan bli bra. Men har flere viktigere spill under lupen som Killzone 2, God OF War 3, Resident Evil 5, Little Big Planet, Gears 2, Fable 2 og garantert fler :p

 

Det som selger best er ikke nødvendigvis det som er teknsik best, det har historien vist gang på gang.

 

Ellers er det ikke som jeg ikke har konsoller, men i motsetning til hva mange andre tilsynelatende gjør så kjenner jeg til konsollers fordeler og ulemper og prøver å forholde meg til det i mine argumentasjon. Du må gjerne kalle det hat for min del om det får deg til å føle deg bedre.

 

AtW

Lenke til kommentar

-la nettop inn en svar til drugis, men hw.no forumet gikk ned når jeg skulle save og alt forsvant så jeg korter det ned.

 

 

Tror du bør passe på din egen legg. Jeg har aldri sagt at jeg kan komme med innlysende eksempler på hva som gjør spill bedre på konsoll. Jeg har sagt at det er innlysende hva en konsoll har som en PC mangler. Dette er noe helt annet. Enten får du slutte å legge ord i munnen på meg, eller så må du følge med på hva jeg skriver.

 

Nå forstår jeg ikke hvor du ønsker selv om jeg prøver. Og prøve og forstå hvor du ønsker er noe helt anent en å legge ord i munnen på noen. Og de innlysendet eksempelene dine argumenterer ikke for noen innlysendet mangler ved pc. Snaerer noe som eksisterte på pc før konsoller. Feks steam og eskempelvis gammle CSS som auto oppadeterer, legger til nye kart, alle spiller får egne statistikker i forhold til våpen, hvor du treffer mest osv, du får også lister over hvem som er online og ikke hvilket map de er på osv osv.

 

 

Hvis jeg på noe som helst tidspunkt har inntrykk av at jeg vet hvorfor Ensemble har fått til Halo Wars bedre på PC enn de ville gjort på konsoll, må jeg beklage dette. Hvorfor i all verden jeg skulle påstå noe sånt er mer enn jeg skjønner. Det er det da kun Ensemble som vet, jeg sier bare at man ikke er udugelig hvis man får til dette.

 

Så hva diskuterer du egentlig?, av fare for at du mener jeg legger ord i din munn får du forklare det selv.

 

Men muligens like greit å legge dette på is som ATW sier, for dette får vi ikke noe matnyttig ut av ser det ut til ).

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Bare se på skytespill, jeg sikter sikkert mye bedre på PC enn på 360, men jeg har det mye mer moro når jeg spiller CoD4 på 360'n enn på PC. Har blitt avhengig av rumble når det gjelder FPS.

 

Du kan jo spille Cod4 med gamepad på PC også? Også gamepads med rumble.

 

AtW

 

Å? Vil spillet ta hensyn til at gamepad ikke er like nøyaktig som mus og gi litt hjelp slik som på konsoll versjonen? Som sagt, jeg vil spille på noenlunde likt grunnlag...

 

Men, det er en ting konsoller alltid har vært best til syns jeg, split-screen co-op. Ahhh, det er en elsk feature.

Lenke til kommentar
Bare se på skytespill, jeg sikter sikkert mye bedre på PC enn på 360, men jeg har det mye mer moro når jeg spiller CoD4 på 360'n enn på PC. Har blitt avhengig av rumble når det gjelder FPS.

 

Du kan jo spille Cod4 med gamepad på PC også? Også gamepads med rumble.

 

AtW

 

Å? Vil spillet ta hensyn til at gamepad ikke er like nøyaktig som mus og gi litt hjelp slik som på konsoll versjonen? Som sagt, jeg vil spille på noenlunde likt grunnlag...

 

Men, det er en ting konsoller alltid har vært best til syns jeg, split-screen co-op. Ahhh, det er en elsk feature.

 

Såvidt jeg husker kan man velge om man vil ha auto-aim i menyen ja. Men spilelr med tast+mus, så har aldri vært innpå den innstillingen.

 

Jeg er forsåvidt enig i at det er dårlig at split-screen har blitt så sjelden på PC, merklig at det ikke blir implmentert oftere. Det er ikke akkurat som det hadde vært et problem å implmentere heller, de bare gjør det ikke.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...