pundo Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article2160074.ece Her får vi se fra presentasjonen funcom hadde på games convention i leipzig. Ser jo lovende ut. Må si jeg gleder meg stort til å få dx10 inn også..
Sibirdri Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article2160074.ece Her får vi se fra presentasjonen funcom hadde på games convention i leipzig. Ser jo lovende ut. Må si jeg gleder meg stort til å få dx10 inn også.. Gleder meg allerede
Kultom Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Syntes det så veldig lovende ut. Må nok kjøpe meg litt mer spilletid etterhvert.
Digidice Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 siste bilde på DX10 bildene som viser Volumetric fog så rått ut, skikkelig skummel stemning tipper jeg med den tåka der
Skogslik Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Ah, nå fikk eg lyst og spille AOC igjenn! fikse opp pcn når dette ehr komemr og starte opp igjenn tror eg
AtleBer Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Det ser lovende ut alt sammen. De gir det folk spør om. Det gjenstår bare å se om alt kommer bug fritt..og at det kommer i det hele tatt. Viss Pvp patchen kommer bra til, så kan det være jeg vurdere og starte igjen.
blackbrrd Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Til opplysning så er det fortsatt minnelekasje i winxp 32 bit versjonen. Holdt på å daue av latter når jeg møtte et hode som var satt på stake og klagde på sin skjebne... Det var med en skikkelig bra voice-over. (Du finner hodet i fields of the dead, et level 40+ playfield)
Rescue me Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Ser bra ut dette . Kommer vel til å starte med AoC når jeg får ny PC'en som er på vei i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå