Fiske Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hallo alle sammen! Etter å ha fått meg jobb på telebutikken så trenger jeg å virkelig sette meg inn i telefoner! Og regner med at dere er ganske inne i telefon-verdenen som jeg ikke akkurat er nå for dagen. Derfor hadde det vært flott om noen hadde kunne gitt meg en pekepinn på hvilke telefoner som er de beste, mest populære eller de jeg rett og slett bør vite om! Dette er kanskje en litt dum tråd, men jeg lar det stå til!
Thor. Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Kanskje mobilvelgeren fungerer til ditt formål?
pOOf Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Noen forslag: Følg med på nyhetene på amobil og andre mobilsider. Les i forumet etter hva folk sier om ulike telefoner. I prisguiden finner du spesifikasjoner på alle mobiltelefoner.
ksvens1 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Jeg er mobil hekta og jeg får ikke jobb i noen telebutikk, kjipt
RAM Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Kanskje mobilvelgeren fungerer til ditt formål? Takk for den linken! Jeg er inne på den nå, siden jeg skal ha meg ny mobil.
Thor. Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Dere får ha l ykke til i jungelen. Etterpå blar dere opp prisguide.no og søker på mobilen som dere interesserer dere for. Da finner dere billigste nettbutikk både med og uten abbonement
Fiske Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 Jeg er mobil hekta og jeg får ikke jobb i noen telebutikk, kjipt Vis fram din penis så går det bra!
esoteric Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg er mobil hekta og jeg får ikke jobb i noen telebutikk, kjipt Vis fram din penis så går det bra! Ja enten det, eller send inn en søknad
Fiske Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 Tror jeg skal bruke det der til neste gang da jeg skal søke etter jobb! Bilde av penis var jo en veldig god idé i grunn!
ksvens1 Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Bedre å bare slenge den på bordet, noe du må ha gjort siden du måtte komme hit for å få greie på mobiler :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå