Kimz88 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hei Har akkurat flyttet til Moss. Jeg trenger en 4-hjulskontroll eller forstillingskontroll på min bil. Noen som vet om noen bra verksteder i Moss? Gjerne kom med pris o.l
LaStrada Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hvis du er medlem i naf kan vel de gi deg noen gode priser, tror jeg.
KVTL Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
-Shark- Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Sendte deg en PM jeg Bor i nærheten, så kan være behjelpelig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå