Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Det ironiske med våre resultater mot Villa spesielt og delvis Chelsea er at vi hjelper våre bitre rivaler oppover tabellen, og med den formen de viser for tiden så kan nok Villa se langt etter å "vinne" 4.plassen.

 

Synd, men i år blir PL like forutsigbar som vanlig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Som Spurs-supporter så er jeg enig. Selv har jeg aldri sett på hverken Carrick, Berbatov eller andre eks-spurs spillere som svikere uansett hvilken klubb de har gått til. Bortsett fra en spiller, og det vet alle hvem det er.

 

Det er litt merkelig hvor kjapt en supporter kaller en god spiller som går til en annen klubb for "sviker", samtidig som man er veldig kjapp til å ønske en annen spiller dit peppern gror pga at han ikke er god nok. (dette gjelder alle, ikke spesifikt for Spurs)

 

Hvordan kan man kreve lojalitet fra spillerne når fansen ikke har et uns av lojalitet mot spillerne, bare klubben?

 

Men det er klart det svir når man mister sine beste spillere, og spesielt hvis spilleren åpenlyst behandler klubben og dets fans dårlig. Her er Berbatov i en gråsone, det var allment kjent at han skapte dårlig stemning i laget, både på og utenfor banen. Hva det skyldes kan man spekulere i, men jeg forstår at man lett kan bli bitter ovenfor slik oppførsel, til forskjell fra f.eks Keane og Carrcik som gjorde ting på en redelig måte.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...