Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror hovedårsaken til problemene ligger i at laget er for dårlig samkjørt. Det nytter ikke å bytte ut halve laget foran hver sesong, men å bygge klubben opp brikke etter brikke. Modric må også få litt tid til å venne seg til spillestilen og den fysiske delen ved PL. Vi vet jo hvilken fotballspiller han egentlig er.

 

En annen ting er at Bent/Pavlyuchenko ikke er heeelt det samme som Berbatov/Keane/Defoe, for å si det på den måten. Forrige sesong hadde de kanskje PLs beste spisspar, og hva har de nå? Kjøpene av Bentley og Giovani skjønner jeg ikke helt. Malbranque er etter min mening en mye bedre spiller enn en meget overpriset Bentley, mens Giovani virker for svak for PL.

 

Moralen er sikkert også helt på bunn og da blir det vanskelig å snu ting - noe de til slutt kommer til å gjøre, men i mellomtiden nyter jeg deres sesongstart. :)

Lenke til kommentar

Bent trodde jeg skulle heve Tottenham når de kjøpte han men han ble ikke den spilleren i Spurs som jeg hadde trodd. Pavlyuchenko (hvor gammel var han før han kunne stave navnet sitt?) Imponerte meg veldig under EM. Hele Russland imponerte meg. Nå er han ny enda da, men hittil har det gått tregt.

 

Keane og Berbatov er ikke så gode som mange vil ha det til (i mine øyne). Summene de fikk for dem var veldig høye. Ingen av de har vert noen revolusjon i lagene de gikk til enda.

 

Jeg stiller meg litt uforstående til Tottenhams resultater. Men det er jo slik de "alltid" har vert. De har jo hatt navn som Gary Lineker. Gazza, Glen Hoddle, Klinsmann, Sheringham, Carrick for å nevne noen få.

Lenke til kommentar
Juande Ramos er en dyktig manager, og jeg tror nok han får laget et godt lag av dette til slutt. Det er aldri lett å bytte ut hele laget, for å si prestere bra med en gang. Tottenham gjør noe dumt om de sparker Ramos.

 

 

Heh, Tottenham er jo helt latterlige for tida..

 

Skal ikke være mulig å drite seg så veldig ut.. Største kjøperlaget i pl.

Lenke til kommentar
Juande Ramos er en dyktig manager, og jeg tror nok han får laget et godt lag av dette til slutt. Det er aldri lett å bytte ut hele laget, for å si prestere bra med en gang. Tottenham gjør noe dumt om de sparker Ramos.

 

 

Heh, Tottenham er jo helt latterlige for tida..

 

Skal ikke være mulig å drite seg så veldig ut.. Største kjøperlaget i pl.

 

Tjener ikke Tottenham pengene sine selv?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jo, de bør drite penger etter salget av Berba og Keane. Synd at Tottenham har en slik formsvikt. Har uansett vanskelig for å tro at de ikke fullfører på øvre halvdel.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nå skal jeg vedde på at tottenham blir no alla leeds og kjemper om nedrykk i år, og ramos har sparken før januar!

Også kommer det inn en ny manager og kjøper enda flere nye spillere i januar og alt bare blir dritt igjen.

 

Nei uff.. vanskelig å heie på tottenham nå om dagen..

 

 

Hahaha! Hva sa jeg! Ligger på bunn OG

 

Ramos fikk sparken idag! deiiiiilig! sammen med poyet og alvarez...

<a href="http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=538743" target="_blank">http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=538743</a>

 

Harry redknapp er en het kandidat til jobben, og det hadde vært gull! endelig et lite lys i tunnelen..

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Vil egentlig si at midtbanen deres er deres svakeste punkt. Etter Carrick har midtbanen deres vært utrolig ustabil. Zokora må de bare innse at ikke holder mål. Huddlestone er et talent men ikke god nok defensivt. Hvis de kjøper et anker på midtbanen og bruker han sammen med Jenas og Modric så tror jeg laget blir mer balansert. Og Pavlyuchenko er ikke god nok. Kan bli en OK spiller men ikke mer tror jeg. Bentley er god når han virkelig finner formen og det samme gjelder dos Santos.

 

Men hva har skjedd med den Lennon vi kjente for et par år siden. Så han mot Udinese og han sugde baller? Mistet ballen for lett hele tiden og så ut til å ikke vite hva han gjorde utpå gressmatta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...