Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd


InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil egentlig si at midtbanen deres er deres svakeste punkt. Etter Carrick har midtbanen deres vært utrolig ustabil. Zokora må de bare innse at ikke holder mål. Huddlestone er et talent men ikke god nok defensivt. Hvis de kjøper et anker på midtbanen og bruker han sammen med Jenas og Modric så tror jeg laget blir mer balansert. Og Pavlyuchenko er ikke god nok. Kan bli en OK spiller men ikke mer tror jeg. Bentley er god når han virkelig finner formen og det samme gjelder dos Santos.

 

Men hva har skjedd med den Lennon vi kjente for et par år siden. Så han mot Udinese og han sugde baller? Mistet ballen for lett hele tiden og så ut til å ikke vite hva han gjorde utpå gressmatta?

Hvis Zokora ikke er god nok, så er Jenas bæsj.

Lenke til kommentar

Ramos passa bare ikke inn.. Det ble en halvdårlig benitez opplegg, i tillegg til mye rare greier.

De matcha rett og slett ikke..

 

Få en solid midtbane anker!, midtstopper og en stjernespiss i januar, så kan vi begynne å snakke.

 

Blir spennende å se hva Harry redknapp nå velger av spillere i januar, han er jo kjent for kjøpe mye han å.

 

Positivt med 2-0 seier med engang ihvertfall = ) utrolig deilig at pavlyochenko fikk puta idag.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

0-1 Knallskudd av Bentley, uansett hvordan du vrir og vender på det så var ikke dette en keepertabbe, det var rett og slett et fabelaktig mål. Hvis du ikke tror meg, så se på reprisen.

 

1-1 Feilaktig idømt corner, forsvarstabbe av Tottenham, tre spillere går opp i hodeduell samtidig. (mål fra dødball)

 

2-1 Feilaktig idømt frispark (same old Arsenal, always cheating). Forsvarstabbe av Tottenham, nesten identisk med forrige (mål fra dødball).

 

3-1 Forsvarstabbe nok en gang av Spurs. Hutton hadde virkelig ikke dagen og forærte dere minst 2 av målene.

 

3-2 Huddlestone skyter så hardt at Almunia ikke klarer å holde ballen. Så står hele forsvaret og ser på at Bent løper seg fri og scorer lett fra 7 m. Er det tabbe at ingen av 6 Arsenalspillere gjør noe med Bent? Og da tar jeg ikke med Almunia, siden han allerede ligger nede.

 

4-2 Nok en forsvarstabbe av Spurs og Hutton som bestemmer seg for at det er lurt å spille ballen bakover til Adebayor som sammen med Van Persie og Fabregas plutselig er i overtall tre mot en. Fabregas tar et godt løp som lurer spurs-forsvaret og ballen havner hos VP som gjør kort prosess.

 

4-3 Her er det lett å skylde på Clichy, men hvis man fulgte med på kampen så ser man at Jenas først kommer alene mot Gallas, men kjapt så har Arsenal 4 spillere bak ballen mot Jenas og Bent. Bent går på et flott løp som lurer med seg en av deres, og når Jenas legger sitt velplasserte skudd så ser ikke Almunia noe som helst pga at tre-fire av deres spillere blokkerer synet. Et mål som er veldig likt deres 4 scoring for øvrig.

 

4-4 Flott demping på brystet fra Huddlestone til Modric (på dette tidspunktet er det 5 av deres spillere på riktig side og i forsvar). Modric skyter fantastisk i stolpen, og Lennon er kjappere enn Gallas etter at Sagna bestemte seg for å slippe Lennon og bare stå og nyte det flott skuddet.

 

 

Så alt i alt, vi gav dere minst to mål (Hutton) og dere ga oss et (Clichy, hvis man er snill), i tillegg stjal dere et gjennom filmingen til VP.

 

Dere styrte kampen, men vi fikk dere akkurat dit vi ville og brukte overgangssituasjonene og godt forarbeid om deres svakheter i forsvar til vår fordel.

 

Det er vel ikke første gangen i år at deres trege forsvar og urutinerte keeper koster dere poeng? Tipper det blir nok en hederlig 4 plass og 0 titler på dere i år. Eller kanskje til og med Villa klarer å snappe 4 plassen, hva tror du?

 

Det som jeg undrer mest over er at hvorfor kommer Tottenham fansen på forumet når det begynner å snu for dem??? Hvor var dere når det gikk i mot dere??

 

Jeg har vært her hele tiden jeg, men jeg holder meg som regel til utenlandske forum og norske forum dedikert til fotball pga at fotballkunnskapen er høyere der enn på dette forumet som stort sett er fullt av tenåringer som holder med lagene sine fordi de har fine drakter og spiller i CL.

Lenke til kommentar

Forklaringen av målene er utrolig subjektive fra din side. Bentley's skudd var et vådeskudd som Almunia fomlet imål, på det andre målet fikk Almunia fikk skuddet rett i fleisen, og slapp pga sjokket, og det var griseflaks at skuddet fra Modric havnet rett i føttene på Pennant. At Arsenal hadde mange flere målsjanser og mer ballbesittelse ser du ut til å ha glemt.

 

Det er vel ikke første gangen i år at deres trege forsvar og urutinerte keeper koster dere poeng? Tipper det blir nok en hederlig 4 plass og 0 titler på dere i år. Eller kanskje til og med Villa klarer å snappe 4 plassen, hva tror du?

Tipper det blir en hederlig 19'plass på dere i år. Eller kanskje til og med Stoke klarer å snappe 19-plassen? Hva tror du?

 

Jeg har vært her hele tiden jeg, men jeg holder meg som regel til utenlandske forum og norske forum dedikert til fotball pga at fotballkunnskapen er høyere der enn på dette forumet som stort sett er fullt av tenåringer som holder med lagene sine fordi de har fine drakter og spiller i CL.

At du trekker frem alderen vår bare viser at du ikke har mye peiling. Alder har ingenting å si, det vet de fleste. Det er heller ikke vår feil at du er såpass sveiseblind at du holder med Spurs.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Hehehe, ikke vanskelig å tirre opp Arsenal-fansen når det butter litt imot. Vi derimot er vant til det og tar det hele med stoisk ro.

 

Men fra spøk til alvor, ja jeg var subjektiv, men bare som et svar på hva de fleste av deres fans mener. Kampen ble ikke avgjort av Clichy's tabbe, det blir like dumt som å si at Hutton ga to mål til dere, og det er fakta, ikke min personlige mening.

 

Jeg tipper at vi såvidt klarer å holde oss i Premier League, ikke pga vår "styrke" men mer pga udugeligheten i de andre nedrykkslagene. Så får vi håpe på et cup-trofé, det er jo det som er det morsomme for alle oss utenfor de sk topp-fire :-)

 

edit: og ikke skyld på Almunia, det VAR et knalltreff av Bentley, er det så vanskelig å innrømme? Som jeg skrev i en annen tråd:

 

Jeg er Tottenham-fan og vil si at det ikke er tiårets mål fremst pga en ting, det er ikke et resultat av et fantastisk stykke forarbeid, det er litt mer "fluke" som de sier i England.

 

Når det er sagt så er jeg uenig i det folk sier om at det er en keepertabbe. Skuddet kommer fra omtrent 40 meter, og det er helt riktig av Almunia å stå så langt ute som han gjør. Det er ikke hans feil at Bentley får et 1 av 1000 treff og ballen går i helt perfekt utagbar bue. I tillegg sier Bentley i intervjue med skysports rett etter kampen at han og Clive Allen (trener i Spurs) hadde snakket mye om langskudd i forkant av kampen. Allen hadde fått med seg at Almunia har en tendens til å stå proporsjonalt langt ute i feltet i forhold til hvor på banen spillet foregår.

 

I tillegg er Bentley en veldig dyktig skytter, og dette er hverken den første eller den siste fulltrefferen fra langt hold, fra hans side.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...