Gå til innhold

Trenger ny mp3(/mp4), men hvilken? [LØST]


Anbefalte innlegg

Ødegård: Jeg synes kanskje du er litt bastant når du sier at all opplevd kvalitetsøkning ved bruk av ukomprimert lyd er placebo.. Selv mp3-vbr 192 kb/s mangler noe av lydbildet. Men for all del, jeg selv klarer meg finfint med mp3@192.

 

 

Neh. 99.9% av folk med bærbare lydspillere har null bruk for flac og de resterende 0.1% har så borti staur og vegger lite å drive med når de sitter der med lydutstyr til en halv million at jeg ikke gidder ta dem med i uttalelsen min. 99.9% er nærme nok "alle" for min del

 

Hehe :!: Godt sagt!

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har akkurat blitt annonsert noen nye sony spillere du kan se på og...

http://www.anythingbutipod.com/archives/20...ging-at-ifa.php

mindre, bedre batteri,men ikke BT da

 

(i skrivende stund fungerer ikke linken, har akkurat postet artikkelen så systemet må oppdatere seg - gi det litt tid om du får 404)

 

De nye spillerene er sikkert gode de, men de har bare 2 tommers skjerm og ikke engang bluetoothshocking2.gif

 

Den ene av dem har jo noe støyreduseringsgreier, men trenger jeg egentlig det?

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Rippa med programmet som fulgte med D2'en hvis jeg husker riktig. MP3 filene på det albumet jeg testa var 192kbps, men bruker 320 ellers

 

 

Akkurat. Du ripper i skakkjørt program og med CBR, ikke rart det blir forskjell.

 

 

redztone nei du trenegr ikke støyredusering, det er en ubrukelig funksjon uansett

Lenke til kommentar
Rippa med programmet som fulgte med D2'en hvis jeg husker riktig. MP3 filene på det albumet jeg testa var 192kbps, men bruker 320 ellers

 

 

Akkurat. Du ripper i skakkjørt program og med CBR, ikke rart det blir forskjell.

 

 

redztone nei du trenegr ikke støyredusering, det er en ubrukelig funksjon uansett

 

Takk for svar! Jeg synes det er litt rart at det er støyredusering når man har lyd i øreproppene, man pleier jo ikke å høre så mye utenfra alikevel. Med mindre man sitter på flyet med veldig åpne ørepropper/hodetelefoner da :hmm:

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
De virker, det er ike det, men de eneste proppene som funker med NC - de som er med - er helt på trynet. har selv S710 som har NC. Anmeldelsen min av s710: http://www.anythingbutipod.com/archives/20...s710-review.php

 

sammendrag:ikke gidd bruk penger på nc ;)

 

Greit, jeg kommer nok til å gå for Sony NWZ-A828KB :yes:

(Jeg må bare vente til nettbutikkene får den inn :wee: )

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

du betaler da 300 for å få dem med og, ikke sååå stor forskjell

 

edit: jøss 1466 penger for a828kb, det v ar absolutt ikke verst... kanskje jeg skal kjøpe en slik selv

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...