Gå til innhold

Trenger ny mp3(/mp4), men hvilken? [LØST]


Anbefalte innlegg

når du i det hele tatt vurderer bluetooth hodetelefoner, og ikke har noe bedre propper enn CX300, så kan du godt vurdere samsung. du trenger overhodet ikke maks lyd med slikt utstyr. ikke at det er noe negativt, har CX300 selv og de er dyrere enn det jeg bruker til vanlig, poenget er at det er en myte at man må ha maks mulig lydkvalitet. Bare se på alle ipod brukerne, de har noe av den verste lydkvaliteten opå markedet og er happy som bare det. metaforisk sett blir det som å kjøpe stor firhjulstrekker fordi man har campingvogn: hvis du har en vogn på 10 meter, ja da kan det være kjekt, men du trenger strengt talt ikke hummer for å dra en vogn på 4 meter... da bør andre egenskaper telle mer, som bensinforbruk etc. på samme måte trenegr du ikke "hummer" av lydkvalitet for å dra din "vogn på 4 meter", så se først og fremst på hva du trenegr av andre funksjoner

 

Skjønner, men jeg bare lurer på hvordan CX300 er i forhold?

Jeg har ikke CX300 selv, men kjenner en som har dem ;)

 

Jeg tenker på lydkvalitet på mp3en fordi det kan jo hende at jeg skaffer meg noe MYE bedre hodetelefoner(/ørepropper) seinere (når jeg blir "rikere" :p ...hehe). For det er jo for tragisk å ha for dårlig lyd fra mp3en hvis man har hodetelefoner(/ørepropper) som er mye bedre :yes:

 

Det eneste som er greit med bluetooth hodetelefonene er at man kan bruke dem på mobilen og mp3en samtidig :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

spørs fortsatt hvor my edu har tenkt å oppgradere det du hører med... men nå skal ikke jeg forsvare samsung for my eda jeg ikke er veldig fan av dem. og nei du kan ikk ebruke bluetooth headset på to enheter SAMTIDIG, du kan bruke dem på forskjellige enheter til forskjellig tid om det er det du mener

Lenke til kommentar
spørs fortsatt hvor my edu har tenkt å oppgradere det du hører med... men nå skal ikke jeg forsvare samsung for my eda jeg ikke er veldig fan av dem. og nei du kan ikk ebruke bluetooth headset på to enheter SAMTIDIG, du kan bruke dem på forskjellige enheter til forskjellig tid om det er det du mener

 

:roll: Se

!

 

(Det hadde jo vært greit å hatt bluetooth hodetelefoner siden jeg kan bruke dem til mobilen, ps3en og muligens en ny mp3)

 

(Jeg trenger uansett et par ny og gode ørepropper)

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

kjekt, aldri sett det før! det er jo absolutt et digert pluss. mulig det går an fordi mobilen ikk ebruker a2dp til å koble til headsetet, men heller normal bluetooth headset profil. tviler fortsatt på at du kan bruke to a2dp enheter samtidig

Lenke til kommentar

Du får uansett best lyd med ledning. Billigere og bedre.

Anbefaler Cowon. Hørt mye bra om Meizuen også. 8gb koster ikke mer en 1000 kr.

Cowon kommer med noen nye modeller om sikkert ikke altfor lenge, men de er ganske store.

http://www.anythingbutipod.com/archives/20...2-s9-and-l3.php

 

Men for å få god lyd så må du ha filer med bra kvalitet. Hjelper ikke med gode propper hvis filen er dårligere enn mp3 med 320 kbps. Skal du ha en spiller du kommer til å se en del video på burde du ha en større en, egentlig.

Lenke til kommentar
Jeg har selv bestilt meg
med BT-øreklokker!

 

Sjekk linken for å se en review! Finnes mange flere reviews med glimerende omtale. Gleder meg!

 

Jeg har også sett en del på videoer om Sonyen på youtube ;)

 

Hvor var det du bestilte den? Jeg fant bare nettbutikker som får inn Sony NWZ-A828K 08.09.08

 

Hva har skjedd, Sony NWZ-A828K (med bluetooth headset) er ikke på prisguide lenger?

Den var det i går, men hvorfor ikke nå?

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar

 

Det er ingen av de butikkene på prisguide.no som har den inne nå :hrm:

 

Takk, jeg fant ikke noen av NWZ-A820K serien da jeg så på prisguide.no i sta, rart :hmm:

 

Er det noen som vet om Sony NWZ-A828KB er den samme som Sony NWZ-A828K?

 

Risikerer jeg å måtte betale toll hvis jeg kjøper Sony NWZ-A828KB fra play.com?

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om Sony NWZ-A828KB er den samme som Sony NWZ-A828K?

 

B'en står bare for fargen ;) B for Black!

 

OK :)

 

Vet noen om bluetooth hodetelefonene som følger med Sony NWZ-A828KB vil funke opp mot en mobil av et annet merke enn Sony Ericsson? F.eks. Nokia, Samsung, LG, osv.

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
meizu s6 er en god spiller, men har noen bugs og er egentlig ikke best på noe felt, bare jevnt over god

 

Hvilke bugs da? Hadde ikke noen problemer med min..

 

edit: Jeg hadde Meizu M6 da... Var det den du mente?

 

problemer med skipping på slutten av sanger etc. ahr ikke satt meg inni det, har bare sett folk klage på det

 

OK :)

 

Vet noen om bluetooth hodetelefonene som følger med Sony NWZ-A828KB vil funke opp mot en mobil av et annet merke enn Sony Ericsson? F.eks. Nokia, Samsung, LG, osv.

 

bluetooth har absolutt ingenting med merke å gjøre, alt kommer an på hva slags bt profiler telefonene støtter. a2dp er a2dp

Lenke til kommentar
meizu s6 er en god spiller, men har noen bugs og er egentlig ikke best på noe felt, bare jevnt over god

 

Hvilke bugs da? Hadde ikke noen problemer med min..

 

edit: Jeg hadde Meizu M6 da... Var det den du mente?

 

problemer med skipping på slutten av sanger etc. ahr ikke satt meg inni det, har bare sett folk klage på det

 

OK :)

 

Vet noen om bluetooth hodetelefonene som følger med Sony NWZ-A828KB vil funke opp mot en mobil av et annet merke enn Sony Ericsson? F.eks. Nokia, Samsung, LG, osv.

 

bluetooth har absolutt ingenting med merke å gjøre, alt kommer an på hva slags bt profiler telefonene støtter. a2dp er a2dp

 

Men det med det er det med å styre avspillingen fra et bluetooth headset jeg tenker på, Pause, Play, Neste, Forige, Volum + og -

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg skal gå for Sony eller Cowon? Burde jeg vente på Cowon's nyheter, eller gå for en Sony, enten NWZ-A828KB eller en av den nye serien som Captain Ødegård nevner over?

 

Merk: Jeg mente ikke å poste dobbelt, men noe klikka :mad:

(Kan man ikke slette?)

 

Kan ikke Sony lage en mp3-spiller med både bluetooth og radio?

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...