Gå til innhold

Artikkel: Et show uten sidestykke


Anbefalte innlegg

Herregud for et marginalt interessant tema. Det at nokre hardware geeks legger tid og penger i å klokke hardware nokre mhz høgere enn default er det virkelig interesant for resten av oss? Vedder en hundrings på at desse overklokkerene bruker dataen kun til mail og sørfe på nettet etter enda feitere komponenter.

 

Minner meg om The gathering nyheter på Tv'n. Der det kun er intervjua knisene jenter, colabokser og gamere som sover foran CS skjermen.

Ingen ting av demoer, musikk, bilder el.l. er nevnt med et ord. Ingenting av det som er interessant, bare det sære...

 

Sjøl om dette er et hardware forum må eg seie at kvaliteten og interesseverdien på både artikler, men ikkje minst diskusjonsinlegg fra menigmann har vert dalende det siste året.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var et utrolig konstruktivt innlegg.

Hvis du ikke bryr deg om overklokking, kan du fint la være å lese artikler som omhander dette. Selvfølgelig skal et hardware-forum dekke såpass store eventer, der forumets egne brukere til og med er representert. Det er mange PC-entusiaster som bryr seg om dette, ikke minst i hw.no sin redaksjon.

Lenke til kommentar
Herregud for et marginalt interessant tema. Det at nokre hardware geeks legger tid og penger i å klokke hardware nokre mhz høgere enn default er det virkelig interesant for resten av oss? Vedder en hundrings på at desse overklokkerene bruker dataen kun til mail og sørfe på nettet etter enda feitere komponenter.

 

Faktisk synes jeg som ikke klokker i det hele det er interessant, noe jeg også ser at både CPU-produsenter og hovedkortprodusenter gjør gjennom kraftig sponsing. Overklokking kan faktisk sees på på samme måte som bilprodusentene gjør med sitt engasjement i bilsport. Gjennom ekstremtesting av komponenter kommer svakheter fram, med bedre produkter for oss andre i ettertid.

 

Pasjonerte overklokkere er heller ikke opptatt av den feteste komponenten. Det å klokke en CPU til 500 kr til samme ytelsen som en ekstremversjon til 9000 + er like interessant og givende for den som klokker som klokking av de feteste komponentene.

 

Og hva de bruker PC-en til er irrelevant, det relevante er jo selve klokkeprosessen og konkurransen.

 

Sjøl om dette er et hardware forum må eg seie at kvaliteten og interesseverdien på både artikler, men ikkje minst diskusjonsinlegg fra menigmann har vert dalende det siste året.

 

Her skal jeg faktisk langt på vei være enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...