haffi Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Hey, lurer litt på hva dere skal spille i war? jeg kommer til å rolle Greenskin Shaman fordi jeg ville være Greenskin og ingen av venna ville være healer:D
vikingkylling Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Etter skuffelsen AoC er jeg skeptisk, men skal prøve Witch Hunter og Witch Elf. White Lion høres også meget interessant ut, men jeg fordrar ikke å spille snille alver. Synd vi ikke har Black Lion.
Vetle-Noreng Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Jeg har aldri sagt jeg ikke vil være healer! : O Skal rolle Chaos Chosen jeg
haffi Skrevet 22. august 2008 Forfatter Skrevet 22. august 2008 Jeg har aldri sagt jeg ikke vil være healer! : O Skal rolle Chaos Chosen jeg Hør her lars:D Jeg hadde rolla squig hvis noen andre hadde rolla shaman, søtetissegutt. Ontopic igjen.
Bobbylove Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 (endret) Engineer Hater dwarf mounten men liker best og spille defence og elsker engineer i TF2 hehe. Endret 22. august 2008 av Bobbylove
haffi Skrevet 22. august 2008 Forfatter Skrevet 22. august 2008 Hey, Skal rolle Chaos Magus tror jeg. Ja det vet jeg.lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå