Uglegutt Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Ja det er bare å starte å levle guildet, trengte vel guild lvl 37 for å få den nye mounten... vårt guild er lvl 25..
Broseph Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Det er et par balanse-fixes som ikke henger helt på greip. Terrible Embrace (pulling abilityen til Marauders) har fått minket cast-time til 1 sek (fra 2) og kan nå brukes i bevegelse... 100% IWIN button ftl.
MysticoN Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Lekte meg litt på Test server med Choppa og slayer. Fikk slayer opp til R4 og choppa opp til R3 før serveren gikk ned igjen. Dæven kor morro det var. Legger ved et par bilder så dere kan kose dere med. Ui'en var fulstending herpa, og brydde meg ikke om å fixe på den siden jeg ikke hadde så alt for mye tid på PTS.
tørrfisk Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Hva er greia med noen av class-justeringene i 1.2? Tenker spesielt på BW vs Sorcerer.
Stifi Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Den nye patchen med Slayers & Choppas er vel ikke ute ennå?
akristina92 Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Stemmer, kommer en gang i mars så vidt jeg har fått med meg.
Broseph Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Ok alt for lite aktivitet. Hvilken sone er deres favoritt? Min er Praag. oRvR der, spesielt 1vs1 og små skirmishes, er så sykt fett med alle de små gatene osv. Det finnes massevis av små plasser du kan klatre opp på og plukke ned forbipasserende. I dag har jeg solo'a 1 BO, 1 Zealot, 2 WE og 2 Magus. Er dere RDPS, kom dere opp i husene i Praag og gank i vei! Husk; solokills gir syke mengder RP.
MysticoN Skrevet 28. februar 2009 Skrevet 28. februar 2009 Godt poeng med det med å komme seg oppi div hus, skal prøve det. selv likte jeg best første greenskin zona.
PureChaos Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Slayer på meg etter litt søvn nå. Hvilken server folkens?
MysticoN Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 slayer er ikke kommet enda, men når det kommer til server valg sier jeg det samme som jeg har sakt i mange andre tråder. Dragonback mountens, ikke den største servere. men nest største "PvP" servere, og siden du roller order får du 20% renow og xp bonus. så da går det raskere å levle God server med mye action og norske folk.
PureChaos Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Skulle ikke den være klar til i dag? EDIT: Update 11:20 CET: The 1.2 patch is now live on all servers - enjoy! Hvorfor kan ikke jeg velge Slayer eller Choppa da? EDIT again: Nå skjønte jeg det Får de ikke før om en uke med mindre man fullfører greiene i live-eventet. Jeg hadde bare misforstått, trodde at live-eventet skjedde forrige uke, og at det nå ble public-access på slayer. Endret 4. mars 2009 av PureChaos
MysticoN Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Dragonback mountens tømmes! Destruction guilds strømmer vekk fra serveren. Orz gikk til k8p og min guild (Da Immortulz) flyttet over til Eltharion. Ser ut som det bare er flere og flere som stikker fra den serveren no. håper en del order fra DBM kommer til Eltharion også, håper på å se kjente fjes i scenario og i RvR
PureChaos Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Hmm. Da må jeg kanskje vurdere å starte opp på Eltharion om en uke da. Men dumt at det ikke er XP-bonus for Order der, som det er på dragonback.
MysticoN Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 er no bare å flytte over siden det er server transfer no.
Uglegutt Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Guildet mitt sloss med Order guild fra DBM i går, det var veldig moro. De var til og med godt organisert. Guildetvi sloss med het vel Libertalis ellerno slikt før, EXOUDS nå. Bra med mere folk.
MysticoN Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 har Libertalis flyttet over til Eltharion?! De var vel de beste orders på DBM.
Uglegutt Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 har Libertalis flyttet over til Eltharion?! De var vel de beste orders på DBM. Hmm, ja de var bedre enn mange andre Order guilds på Eltharion (med et par unntak). Moro
Broseph Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 (endret) De het Libertalia. Uansett, mange Order har flyttet over til Eltharion, meg selv og Tear Me a Green One, guilden jeg er med i, inkludert. Jeg må si at velkomsten har vært lunken. Mange Eltharion-folk føler visst at de er et hakk bedre enn oss som kommer fra DBM. Dette er en holdning som må vekk. Har inntrykk at det er omvendt hos Destro (at DBM rakker ned på Eltharion), dette er like ille. CU IG! PS: Jasså, Uglegutt, SH på Eltharion? Tunnelvision fra nå av, du skal ned! Endret 6. mars 2009 av Emoel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå