Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så jeg Slayer i artikkelen? Slayer? :love:

Hvorfor har ikke jeg hørt om dette før? Slayer! :D:love: I mars skal mitt 60 dagers gamecard brukes, og en Slayer skal lages, og ekle orker skal slaktes! :love:

Endret av PureChaos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Dragonback Mountains er Altdorf under siege for øyeblikket. Jeg er skuffet.

Destruction låser først Shining Way og Reikwald på under 30 minutter til sammen. Dette skjer ved hjelp av Lord-glitches og den nye patchen som har omgjort Fortress Doors til mellomleggspapir.

Så begynner kampen om Altdorf. Byen blir delt inn i Instances med Order/Destruction "jevnt" fordelt på dem. Som vanlig var altså Destruction dobbelt så mange som oss, hvis ikke fler.

I tillegg er transport til og fra Safe Altdrof, Contested Altdorf, Scenarioet Altdorf, de forskjellige Instancene Altdorf er delt opp i og omverdenen ulogisk, uoversiktelig og rett og slett dust. Det er for eksempel ikke mulig i det hele tatt å komme seg rett fra Safe Altdorf til Contested Altdorf! Man er i stedet nødt til å dra ut av Altdorf for så å zone inn igjen fra Reikwald. Der er man nødt til å vente i kø for å komme inn i Instancene. For øvrig kom jeg meg ikke tilbake til Safe Altdorf etter å ha dratt derfra, Flight Master og Guild Scrolls var "disabled" og Zone-inngangene førte bare til Contested Altdorf.

Når man stod i Reikwald og skulle velge Instance for Contested Altdorf, kom den køen jeg da ble satt i (hvis instansen du prøvde å komme inn i var full) opp som en Scenario-kø. Det var derimot ikke mulig å leave den køen for å prøve å komme inn i en annen Instance. For å gjøre dette var jeg nødt til å logge ut og inn igjen! Det samme måtte gjøres for å komme seg noe som helst sted hvis man var i Contested Altdorf.

Når man først er inne, er Siegen en eneste stor PQ farm. Destruction rullet over oss gang på gang (de var 10 - 20 flere enn oss i denne Instancen, nummer 408 på bildet under). Den samme PQ'en gikk om igjen og om igjen. Jeg så ikke snurten av noen King Battle.

...Mythic har en jobb å gjøre.

post-114048-1233787254_thumb.jpg

post-114048-1233787295_thumb.jpg

post-114048-1233787335_thumb.jpg

post-114048-1233787375_thumb.jpg

Skrevet

Hvordan er det å spille Warhammer nå ? bedre enn WoW ? ja det er delte meninger, men gjerne de som har spillt begge deler reply, takk..

Skrevet (endret)

Liker du massive PVP-kamper er Warhammer definitivt tingen å gå for med tanke på at du tjener XP ved å gjøre scenarios (battlegrounds om du ikke er kjent med Warhammer-utrykk) og generell PVP.

WoW er bedre om du liker PvE, ingen tvil. Personlig holder jeg en knapp på Warhammer med tanke på at rett og slett er mer å gjør, i hvert fall på vei til rank (level) 40. Lei av å grinde? Quest. Lei av å queste? Scenarios. Lei av scenarios? Open RvR (ta over fiendens borger og slik). Alt yter mye xp.

EDIT: Ja, jeg har spilt begge.

Endret av Flaringo
Skrevet

Er egentlig mange forskjeller, men vet ikke engang hvor jeg skal starte. Flaringo nevner noen gode grunner og du slipper alle grinding/farming som du må gjennom på wow.

Skrevet

Kom igjen a, kommenter Altorf-Siege-posten min! Jeg brukte lang tid midt på natten på den :p La oss diskutere litt!

Til WoW vs. WAR diskusjonen; WAR er fremdeles et ungt spill, men det er mye som må fikses på, så om du kommer rett fra WoW ikke sats på å bli overbegeistret med en gang. :)

Skrevet (endret)
Liker du massive PVP-kamper er Warhammer definitivt tingen å gå for med tanke på at du tjener XP ved å gjøre scenarios (battlegrounds om du ikke er kjent med Warhammer-utrykk) og generell PVP.

WoW er bedre om du liker PvE, ingen tvil. Personlig holder jeg en knapp på Warhammer med tanke på at rett og slett er mer å gjør, i hvert fall på vei til rank (level) 40. Lei av å grinde? Quest. Lei av å queste? Scenarios. Lei av scenarios? Open RvR (ta over fiendens borger og slik). Alt yter mye xp.

EDIT: Ja, jeg har spilt begge.

Helt enig. Savner 20+ instances. Pve i wow er jevnt over bedre.

Endret av tørrfisk
Skrevet
Kom igjen a, kommenter Altorf-Siege-posten min! Jeg brukte lang tid midt på natten på den :p La oss diskutere litt!
Deltok ikke selv, men var med idag. Mistet Altdorf etter det jeg fikk høre. Logget av fordi vi ikke kom oss inn siden det var fult.

Noe som i seg selv er latterlig. Vi stod sikkert 3-5 WB's utenfor, mer enn nok folk til å ta tilbake altforf, men neida. Såklart har ikke Mythic greid å fikse serverene enda, så alt går liksom til helvette der.

Skrevet

Ja, for meg var alle problemene med porting til og fra byen de største problemene. I går funket ikke noen av dørene i det hele tatt, i tillegg til at instanser er fulle og queue-systemet er latterlig :(

Skrevet
Ja, for meg var alle problemene med porting til og fra byen de største problemene. I går funket ikke noen av dørene i det hele tatt, i tillegg til at instanser er fulle og queue-systemet er latterlig :(

Nå må vi bare forvente at Destro blir å angripe mye mer.

Skrevet

Det med mounts var en gledelig nyhet! Samt klasseforbedringene og craftingbaserte endringer.

Dette blir virkelig en bra patch! Var det slik at den skulle bli inkorporert i mars?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...