RamGuy Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Ikke alltid lett å forstå seg på disse poenga i RvR, tiltross for at order har 1x og vi har 2x så får de tilsynelatende minst like mange poeng i sekundet / minutt som oss?
Orcuz Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Du får også poeng for å drepe motstandere. I følge tipset på loading screenen er det det aller viktigste.
Empire of the Sub Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Er så genialt dette spillet. Allerede knust launch rekorden til AoC, til tross for at dem nærmest ikke annonserer for spillet engang! Husker wow, som sendte deg cd i posten med trial key. WAR tar det helt rolig, og har allerde rekord på subscribers. Blir selvfølgelig spennende å se hvordan det går, når folk har levlet til 40 og ting begynner å ta form. Håper dette spillet innfrir like mye på høy level som det det gjør nå på lav level.
Nerowulf Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan er win-ratio i RvR-scenarios? Er det ganske likt mellom Order og Destruction, eller er det noe rundt 4:1 til Destruction!?
RamGuy Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 For å si det slikt, har spilt rundt 15 RvR kamper idag, samtlige er OVERLEGENT vunnet av Order! Og ja, jeg er destruction Virker som Order fullstendig overkjører destruction på dagtid, mens det er motsatt på kveldstid / natta.
Christeven Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 (endret) For å si det slikt, har spilt rundt 15 RvR kamper idag, samtlige er OVERLEGENT vunnet av Order!Og ja, jeg er destruction Virker som Order fullstendig overkjører destruction på dagtid, mens det er motsatt på kveldstid / natta. helt enig. På dagtid vinner order veldig mye. Mens i helgene og i peek hours taper vi nesten hele tiden. rart det der.. hilken server er du på? eltharion her. Endret 6. oktober 2008 av Christeven
Rest1peace Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 For å si det slikt, har spilt rundt 15 RvR kamper idag, samtlige er OVERLEGENT vunnet av Order!Og ja, jeg er destruction Virker som Order fullstendig overkjører destruction på dagtid, mens det er motsatt på kveldstid / natta. helt enig. På dagtid vinner order veldig mye. Mens i helgene og i peek hours taper vi nesten hele tiden. rart det der.. hilken server er du på? eltharion her. På sea of dreams kjører jeg scenario med 4 stykker fra guilden + meg i t2 og der vinner vi hele tiden, vi pleier å ta den dverg banen(husker ikke helt hva den heter, den med den relicen) Også løper tanken rundt med den og resten bare healer han er døds enkelt
Swafty Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Fikk lyst å kjøpe det men klarer min PC warhammer online? den takler wow og css
Rest1peace Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Fikk lyst å kjøpe det men klarer min PC warhammer online? den takler wow og css Google "Can you run it"
stoltz Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 På sea of dreams kjører jeg scenario med 4 stykker fra guilden + meg i t2 og der vinner vi hele tiden, vi pleier å ta den dverg banen(husker ikke helt hva den heter, den med den relicen) Også løper tanken rundt med den og resten bare healer han er døds enkelt På T1 og T2 er det helt greit, men på T3 joiner Order kun Tor Anroc hvor de har en stor fordel på grunn av IB sin knockback. Destruction begynner dåg å lære, og det blir fort utviklet nye taktikker og countertaktikker.
Gjest Slettet+1242 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg var med i closed beta og koste meg med det, men lurte på om noen andre har "problemer" med eller emrket at det tar ganske lang tid å levle? Altså mye questing og dreping mellom levlene. Er det forresten noen som har begynt å legge ut RvR filmer? Vil gjerne se noen store slag. Fikk bare deltatt på en del scenarios i closed beta. Takk
Zappy Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg var med i closed beta og koste meg med det, men lurte på om noen andre har "problemer" med eller emrket at det tar ganske lang tid å levle? Altså mye questing og dreping mellom levlene. Synes det går veldig fort å levle. Scenarioes <3.
RamGuy Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg for min del syntes det tar litt lang tid, skulle heller hatt 60 - 80 ranks slik at du føler at du avanserer litt fortere / oftere enn slik det er nå, selv ved lavere ranks føler jeg ting kan gå grise tregt til tider og det blir litt demotiverende
MysticoN Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 har et lite spm om weapon dps: har Dps på våpen har ikke noe å si på abilities og kun normal hit eller tar jeg feil?
stoltz Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Det er jeg faktisk ikke sikker på, men burde ikke være så vanskelig å finne ut for en som spiller melee.
Rata101 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Slik jeg skjønner det, så er weapon DPS med i kalkuleringen av special attacks. Den teller som 150% av normal weapon DPS.
Zappy Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg for min del syntes det tar litt lang tid, skulle heller hatt 60 - 80 ranks slik at du føler at du avanserer litt fortere / oftere enn slik det er nå, selv ved lavere ranks føler jeg ting kan gå grise tregt til tider og det blir litt demotiverende Jeg har enda ikke forstått hva forskjellen på 40 og 80 lever er. Om man skal ha 80 levler må avstanden mellom hvert level være mye mindre, og levlene du får nye skills være sjeldnere. Eventuelt skape mer ubalanse mellom lav level i en tier vs høy level. Hadde vært kjipt om 1-20 var i tier 1.
Rata101 Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Melee single-wield: Auto attack: Dmg = (((Str - Tou)/10) + Wdps)*(Wspeed)*(1-Armor) Special attack: Sdmg = ((((Str - Tou)/10)*2 + Wdps)*1.5 + Admg)*(1-armor) Admg = ability damage - altså det som står på tooltipen på abilitien.
Konamixx Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Scaler dmg/healing på abilitys? Ser ikke slik ut i tooltip og jeg healer jevnt over like mye på rank 12 som på rank 8. Top plasseringen min i healing er fremdeles den jeg tok som rank 8. Har selvfølgelig myeå gjøre med hvordan scenarioet gikk, men jeg bare lurer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå