Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

nettop kjøpt meg warhammer online, gleder meg til å prøve! men jeg lurer på dette med servere.

Hva er forskjellen på normal og core osv? jeg vill gjerne spille på en "pve" server, da jeg hater å bli ganket mens jeg lvler :p

dette er sikkert blitt forklart flere steder før, men fant ikke

noen servere som er å anbefale foresten?

Endret av Andre88no
Skrevet (endret)
nettop kjøpt meg warhammer online, gleder meg til å prøve! men jeg lurer på dette med servere.

Hva er forskjellen på normal og core osv? jeg vill gjerne spille på en "pve" server, da jeg hater å bli ganket mens jeg lvler :p

Da velger du core, for da er det bare pvp innenfor bestemte soner.

Mange norske som spillet på Karak-Hirn. Anbefaler selv Karak-Izor :)

Endret av Frozt
Skrevet

Da velger du core, for da er det bare pvp innenfor bestemte soner.

Mange norske som spillet på Karak-Hirn. Anbefaler selv Karak-Izor :)

takker :)

Skrevet

Må si jeg er lei av å vente på koden nå, kjøpte spillet i går og tenkte å bruke søndagen på spilling. Men får jeg noen mail? Nei :wallbash: Vet det kan ta sin tid, men dette er frustrerende.

Skrevet

Kjipern :(

Hadde samme problem selv.. Heldigvis er de såpass hjelpsomme over telefon at de sender koden på nytt om du ringer :)

Skrevet (endret)

Kjøpte Warhammer Online idag. Jeg dro hjem og installerte spillet. Registrerte meg på www.war-europe.com, fikk mail og aktiverte kontoen. Deretter registerte jeg min product key. Det gikk bra!

Men ikke søren om jeg får startet WARPATCH.EXE eller WAR.EXE! Det står bare "Authentication Failed!"

EDIT: Jeg hadde visstnok tastet inn én bokstav feil i product key! Doooh...

Endret av The_Reverencer
Skrevet

Jepp men du føler ikke for det ), pvp fungerer rett å slett så bra at du kommer til å spille pvp og public quest hele tiden. Der warhammer gjør det enkelt å like pvp gjør Wow det motsatt. Ganking eksiterer ikke ).

Jeg hatet pvp pga wow nå elsker jeg det pga warhammer online.

Skrevet
Noen som vet om man kan queste solo, slik som i WOW - hvis man føler for det?

Det funker helt fint! Altså WAR er rimelig "likt" WoW...eneste forskjellen er at WoW er for folk flest et PvE spill...mens WAR er et PvP/RvR spill. Men selv om WoW er i hovedgrunden et PvE spill så er PvP biten bra. Samme kan sies om WAR, det er et PvP/RvR spill, men PvE biten er også meget bra.

Vet ikke om det made any sense :p

Skrevet
EA store ja.. Så det var tips i en annen tråd om å ringe før klokken 17.00, dessverre så jeg ikke det før for 5 min siden :(

Ja, har vært en god del trøbbel rundt det å bestille fra EA Store har jeg hørt. Men som allerede nevnt, så skulle det hjelpe å ringe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...