DirtyBit Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Tjaa. Pve er udugelig i War etter min mening. Der er WoW veldig, veldig mye bedre. nå har jo mythic sagt at pve ikke er no stor del av spillet, spillet er bygd for RvR, endgame er RVR.. men noe pve er det jo...
DirtyBit Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Må si meg enig med Jext. Er kjipt når min Chosen dør fordi healerne vil komme høyt på Damage lista i scenarioene en god shaman gjør dps og healing pga healing effekten blir sterkere hvis de nuker
TheScorp Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) Tror jeg er en av de sjeldne shamanene som gjør akkurat det MrDarkey sa. Jeg har "tanksene" i focus ruten under DPS targetet, og sørger for å alltid ha nok morale og drit til å få av flere heals. Så langt er jo det meste dots, men foreløpig så digger jeg klassen. Topp 1 på alle scenarioene jeg har vært med på. (Tre så langt) Er så utrolig digg at det å heale noen som dreper også gir deg masse influence. Er endel ting jeg må finne utav dog. Stats, influence o.l er litt..gresk foreløpig. Men blir vel å titte litt i Tome of Knowledge. Spiller forøvrig med en kompisgjeng på Open/RvR RP serveren. Gudene vet hvorfor vi endte opp der, men vi vet ihvertfall at det er en RP server og respekterer det. Det er mer enn jeg kan si om 90% av de andre jeg har sett Lurer forøvrig fælt på når de faktisk gjør kontoadministrasjonen tilgjengelig på websiden igjen.... Har ett par venner som sliter med å få retriva passord på gamle kontoer. Noen tips? Ikke kommer jeg inn på forumet heller Endret 19. september 2008 av TheScorp
gamer73 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 En ting jeg ikke likte var at figuren min ser ut til å løpe rundt med pistol og sverd i hånden hele tiden....skal det være slik? jeg vil jo gjerne ha sverdet hengende langs siden jeg når jeg ikke bruker det...og stikke pistoleroen ned i belte...hmm.. Vet jeg kan unequipe det da..men det blir tungvit liksom.. Noen synspunkter? Kanskje bare meg som er opptatt av look, men men...spillet ellers er jo bra om man velger en rase og klasse med "riktig" look:)
stoltz Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Du kan trykke X for å stikke sverd/pistol i beltet.
gamer73 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) Du kan trykke X for å stikke sverd/pistol i beltet. Takk:) Selv om jeg mener at jeg gjorde dette i går uten hell...men men:) Er det også slik at jeg automatisk drar sverdet om jeg blir angrepet? Jeg finner det jo ut når jeg kommer hjem da, men greit å få vite det...så slipper jeg å sitte her på jobb og være trist og usikker hehe Endret 19. september 2008 av gamer73
PureChaos Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Må si meg enig med Jext. Er kjipt når min Chosen dør fordi healerne vil komme høyt på Damage lista i scenarioene en god shaman gjør dps og healing pga healing effekten blir sterkere hvis de nuker Jeg ser gjerne at de gjør DPS i tillegg til healing, problemene oppstår når de gjør det istedetfor healing.
Purplehaze Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Kanskje bare meg som er opptatt av look, men men...spillet ellers er jo bra om man velger en rase og klasse med "riktig" look:) Looks > all!! Blir artig å se hvordan Trophy systemet fungerer. Fikk ordna meg et drageøye eller noe dill jeg fikk slengt på skuldrene. Tipper det blir mye skaller og annet snadder dinglende etterhvert ^^ Synes dye-funksjonen funker greit og, fikk noen heslige lilla støvler jeg ikke klarte å se på. Bare å ratte bortom en kjøpmanngoblin så var det 1 stk. Sharp Dressed Black Orc seinere
stoltz Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Du kan trykke X for å stikke sverd/pistol i beltet. Takk:) Selv om jeg mener at jeg gjorde dette i går uten hell...men men:) Er det også slik at jeg automatisk drar sverdet om jeg blir angrepet? Jeg finner det jo ut når jeg kommer hjem da, men greit å få vite det...så slipper jeg å sitte her på jobb og være trist og usikker hehe Ja, jeg er klar over det. Prøvde det selv i går jeg også, men det skal gå, og gikk i betaen, så det er bare en bug. Det er svar på spørsmålet ditt ihvertfall. Og looks er VIKTIG. Valgte Magus over Sorceress fordi alvene ser ut som dritt, selv om jeg liker Sorceress classen bedre.
picori Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Morsomt spill Håper ytelsen blir mer optimalisert ganske snart doh.. Noen som vet hva som er min. rank får å joine den først chaos public questen i spillet?
gamer73 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Du kan trykke X for å stikke sverd/pistol i beltet. Takk:) Selv om jeg mener at jeg gjorde dette i går uten hell...men men:) Er det også slik at jeg automatisk drar sverdet om jeg blir angrepet? Jeg finner det jo ut når jeg kommer hjem da, men greit å få vite det...så slipper jeg å sitte her på jobb og være trist og usikker hehe Ja, jeg er klar over det. Prøvde det selv i går jeg også, men det skal gå, og gikk i betaen, så det er bare en bug. Det er svar på spørsmålet ditt ihvertfall. Og looks er VIKTIG. Valgte Magus over Sorceress fordi alvene ser ut som dritt, selv om jeg liker Sorceress classen bedre. Ok..bug er bug..da er det bare å smøre seg med litt tolmodighet:)
gamer73 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Og ja...det at man kan farge tingene sine er bra:) Selv fikk jeg noen flotte støvler fra det første questet jeg tok. Problemet var at dem var en slags lys grønn farge....og lys grønn sammen med witch hunter går liksom ikke Må farge dem svart ja hehe..eller ihvertfall brune:)
stoltz Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Ok..bug er bug..da er det bare å smøre seg med litt tolmodighet:) Ja, det kan du si. Er ganske sløvt. Og farge systemet er flått ja. Men en ting jeg ikke blir klok på er crafting systemet. Noen som har noen erfaring med det?
RamGuy Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Jeg må si at questene i startsonen til Greenskins er noe av det festligste jeg har lest i et MMO tror dette kan bli en finfin timewaster framover. Er bare så synd at de andre startområdene ikke helt lever opptil hva Greenskins leverer
tommentmn Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Morsomt spill Håper ytelsen blir mer optimalisert ganske snart doh.. Noen som vet hva som er min. rank får å joine den først chaos public questen i spillet? er ikke helt sikker, men tror ikke det er noe særlig level cap på det.. spilte public quesst sist for en times tid siden og da var jeg rank 4 spilte også i går på level 2-3
PureChaos Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Stemmer det. PQ kan du spille uavhengig av lvl.
tommentmn Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 PQ er sinnsykt morsomt å spille også! Må si jeg er storfornøyd med warhammer og kommer til å spille dette leeenge! : D
RamGuy Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Selv venter jeg 2-4uker med å anskaffe Warhammer Online av et par grunner: 1#: Jeg vil se hvordan GOA gjør det de første ukene, om de har lært noe som helst fra tidligere fiaskoer eller ikke, for fortsetter de å skuffe, noe som de egentlig gjorde med den elendige starten av Open BETA, den dårlige nettsiden (war-europe.com) som forøvrig er 100% flash-based?! så hopper jeg nok på den amerikanske utgaven, om de mot formodning skulle vise seg å ha grei kontroll, ikke roter til patcher eller andre ting så kanskje jeg gir de en kjangse. Men er litt skeptisk til GOA alt nå? De rotet til starten av Open BETA? De har laget noe som være den mest tragiske nettsiden til et større MMO-spill jeg har sett siden det første lotro-europe.com som Codemasters smekket sammen! Også er den 100% flash-based som bare er tragisk Menmen, det er nå greit da om de tar seg litt sammen.. Men så roter de til dette her med absoluttspill.no og EA sin egen digitalshop med at de ikke leverer ut nok aktiveringskoder? Også har de ikke engang telefon så de må kontaktes per e-mail som tar LATTERLIG lang tid? Er temlig dårlig at de sier til absoluttspill.no at de skal få xx-antall CE's, for så rett før lansering si "obs, dere får visst ikke noen alikevell", og attpåtil Electronic Arts sin egen digitalshop får ikke alle kodene de skulle ha til rett tid? Nokså tragisk om du spør meg, og så utrolig typisk GOA! De har jo en ikke-eksisterende kundebandling også, ingen telefon, bare en e-mail hvor de aldri svarer? De er jo ekstremt sene med å komme med noe som helst informasjon om noe som helst om noe går galt også? Informere betalende kunder når de roter til noe? Neida! Og når du ser tilbake på alt tullet de presterte med Dark Age of Camelot så må jeg nesten avvente å se om det er noe tegn til forbedring fra GOA sin side før jeg tør å satse på de dessverre! At EA valgte ut GOA også er for meg en gåte? Om de roter til mer så kan vi vell håpe at EA finner seg noen andre? 2#: Jeg vil se hvordan EA Mythic er når det kommer til effektivitet rundt patching osv.. Her var jo Funcom latterlig dårlige, bruker jo evigheter på å fikse de minste bugs, og når de prøvde å fikse det rotet gjerne patchen til nye ting så det ble fort verre enn bedre? Spent på om EA Mythic er litt bedre og kanskje også tester ting før de putter de live på serverne? Her er jo Blizzard ekstremt gode, og Funcom som sagt latterlig dårlige, så vil gjerne se hvor på skalaen EA Mythic legger seg 3#: Vil lese noen dyptgående tester og høre folketsmening etter noen uker, da har folk gjerne kommet seg opp i nivåene og spillet viser seg fort fra en ny side enn de fleste er vandt med på lavere level, så jeg er spent på hvorvidt Warhammer Online har tilstrekkelig med content til å komme seg helt til tops (her sviktet jo Funcom fullstendig med Age of Conan, hvor level 50+ fort bød på grinding, grinding og mer grinding?!). Ønsker også å se litt feedback på endgame, hvordan RvR fungerer som endgame og hva folk syntes om det. Førsteinntrykket mitt er bra, og det ser det ut som de fleste her også syntes. Men det syntes jeg jo egentlig om Age of Conan også, som etter level 40 egentlig bare dalte i kvalitet, og når jeg nådde 52 var det gørra kjedelig, og selv nå idag har jo ikke Funcom prestert stort av forbedringer, så vil nødig hoppe på Warhammer Online før jeg er sikker på at det faktisk er et kvalitetsprodukt. Håper jo også at de fleste irritasjonsmomentene med spillene, og de verste feilene er huket ut etter de første ukene. Er jo gjerne stor forskjell på et MMO ved release og hvordan det er 1mnd etter release når det kommer til antall bugs og irritasjonsmomenter osv.. Håper også at EA Mythic får lagt til litt flere og bedre animasjoner, da de jeg har sett til nå (ved unntak av Bright Wizard sine) har vært en eneste stor skuffelse egentlig. Føler også at grafikken ikke er helt polert, virker ikke som verken view distance eller aa / af faktisk fungerer som det skal? Noe som får jeg til å føle at grafikken ser faktisk mer blaff ut en selv World of Warcraft sin, bortsett fra at nærbildene er litt bedre da. Ting responderer ikke helt "smooth" heller, combat føles litt hakkete da du gjerne trykker på en ability så går det gjerne 1sek før den faktisk starter, noen ganger kommer det plutselig ingen animasjon, andre ganger kommer den for tidlig, noen ganger for sent osv..? Global cooldown virker litt merkelig også? For om jeg pepprer på en ability så blir den gjerne utført på nytt selv om cooldown ikke var ferdig? Det er kanskje litt småpirk, men det er et lite irritasjonsmoment at ting ikke er helt "smooth" under combat når du trossalt sloss 99% av tiden? Så jeg avventer 2-4uker, så får vi se hva som skjer da Om det blir US eller EU-versjonen, eller om det blir Warhammer Online i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå