Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Problemet er ikke at det tar tid, problemet er at det blir forskjinkelser og vi får ikke noe info før det er opplagt at det er ett problem. NULL kundestøtte, og hadde de lært av OB start tabben hadde alerde åppnet for HS key registrering. jeg frykter at vi får store forskjinkelser denne runden også.

 

Det blir bare for dumt hvis de som faktisk har betalt, og har vært tidlig ute, ikke får starte 14/15 september. Må nesten le av GOA hvis de som har early-access ikke får tilgang før 18 september, da blir det epic fail i gatene.

 

 

nå nå, ikke ta sorgene på forskudd, de har nok lært av feilsa sine fra OPEN beta :)

 

 

Problemet er ikke at det tar tid, problemet er at det blir forskjinkelser og vi får ikke noe info før det er opplagt at det er ett problem. NULL kundestøtte, og hadde de lært av OB start tabben hadde alerde åppnet for HS key registrering. jeg frykter at vi får store forskjinkelser denne runden også.

 

sett deg i dems sko da, tenk at du sitter å svetter som faen fordi 100 000 whiners klager over at spillet ikke er ute til da de føler for at det har tatt "godt med tid" , hadde du

 

a : jobbet som helsike å full focus på å prøve å fixe problemet med å få serverene opp

 

b: stoppe opp å diskutert med folka hva som skjer, hvor lang tid ting tar, for å så sette seg ned å poste info på siden

 

tror folka der nede peser som pokker for å få serverene opp, skal du ha kundestøtte så har de et sted du kan skrive på siden dems hvis du leser litt på war-europe.com

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Problemet er ikke at det tar tid, problemet er at det blir forskjinkelser og vi får ikke noe info før det er opplagt at det er ett problem. NULL kundestøtte, og hadde de lært av OB start tabben hadde alerde åppnet for HS key registrering. jeg frykter at vi får store forskjinkelser denne runden også.

 

Det blir bare for dumt hvis de som faktisk har betalt, og har vært tidlig ute, ikke får starte 14/15 september. Må nesten le av GOA hvis de som har early-access ikke får tilgang før 18 september, da blir det epic fail i gatene.

 

 

nå nå, ikke ta sorgene på forskudd, de har nok lært av feilsa sine fra OPEN beta :)

 

 

satser på det :) men tror ikke jeg kommer til og kjøpe ett produkt GOA har asvart for igjen. men WAR blir det uansett :new_woot:

Lenke til kommentar
Grunnen til at patchinga ble forsinket tidligere idag var fordi US serverne sleit med patchen, brakte masse små problemer og det ble vel ikke stabilt før tidligere idag eller noe. Så at teknikerne til goa sliter litt med patchen nå, kan godt tenke seg, og det er akkurat derfor det tar litt lengre tid.

 

Ta dere en tur innom warhammeralliance.com og få med dere hele bilde istede, før dere sier at GOA feiler helt.

 

Tror heller du skal få med deg sammenhengen. Egentlig skulle serverne patches imorges, men ble da utsatt fordi de hadde problemer med stabilitet på US serverne, og de ville utrydde disse problemene før de patchet. De sa deretter at de skulle patche kl 16.00 og det skulle TA EN TIME.

 

 

Ja og jeg har ikke sagt noe annet. Jeg sier bare at US hadde problemer, som igjen kan godt tyde på at problemer vil oppstå for EU, noe det tydeligvis har gjort.

Lenke til kommentar
As you will have noticed the open beta servers are still down following the patch operation. Our technicians are working on the issue and we expect to be able to reopen them shortly. We are sorry for the delay.

 

fint nå vet vi at vi skal vente! :wallbash:

 

jeg vuderer seriøst og kjøpe en amerikans versjon

 

en posetiv ting er jo at jeg kan se nytt på nytt.

 

Synd at det er dårlig latency på US serverne, når hosten er så langt unna :)

 

Det er en sannhet med modifikasjoner, før i tiden stemte det men nå er det lagt mye fiber rundt om kring, serverne har blitt bedre, teknologien utvikles osv..

 

Jeg øker kanskje 5-15ms om jeg spiller på en amerikansk World of Warcraft server, enn om jeg spiller på en Europeisk, med Age of Conan så merket jeg faktisk overhode ingen forskjell fra når Closed BETA serverne var plassert i USA og da de ble plassert i Frankrike. Har nå spilt både US og EU OpenBETA av Warhammer Online, merker ikke forskjell på latency overhode? ;)

 

Skjønner "ikke" at du gidder. Høyere latency, andre spilletider, and so on.

 

anyway, have fun :)

 

 

Og jeg skjønner ikke at du klarer å fullstendig ignorere alt som tyder på at GOA fremdeles er et temmelig labert selskap, og alt du sier med høyere latency har veldig liten, om ingen betydning i praksis. Som sagt så er ikke latency'en min på US Open BETA noe høyere enn på EU Open BETA i det hele tatt?

 

Det med andre spilletider er heller ikke så nøye, kanskje du slipper alle fjortisene som spiller midt på dagen :)

Hva har 5-20ms høyere latency og si, sammenlignet med GOA som kan fint finne på å ha over dobbelt så mye nedetid enn hva EA Mythic har i USA (om vi ser på hva GOA har prestert igjennom tidene så blir det fort realitet)

Lenke til kommentar
Problemet er ikke at det tar tid, problemet er at det blir forskjinkelser og vi får ikke noe info før det er opplagt at det er ett problem. NULL kundestøtte, og hadde de lært av OB start tabben hadde alerde åppnet for HS key registrering. jeg frykter at vi får store forskjinkelser denne runden også.

 

Det blir bare for dumt hvis de som faktisk har betalt, og har vært tidlig ute, ikke får starte 14/15 september. Må nesten le av GOA hvis de som har early-access ikke får tilgang før 18 september, da blir det epic fail i gatene.

 

nå nå, ikke ta sorgene på forskudd, de har nok lært av feilsa sine fra OPEN beta :)

 

 

Ehm? Om du tror at GOA bare har rotet det til her i starten av OpenBETA så tar du grundig feil, bare se alt de har rotet til med Dark Age of Camelot, om det hadde vært så at de eneste feilene GOA hadde gjort var dette med Open BETA så hadde jo det vært en ting, men her snakker vi et selskap som har kanskje det dårligste rykte innen hosting av større MMO-spill? De har jo bare vært et eneste stort katastrofe selskap til nå? Og alt til nå har de klart å rote opp starten av Open BETA, noe som helt klart tyder på at de ikke har bedret seg overhode? Og kommunikasjon med oss spillere har de overhode ikke, og det har de aldri heller hatt. Og det finnes rett og slett ingen unnskyldning for at det skal ta så ufattelig lang tid som de gjorde før de kom med en offentlig melding som det gjorde rundt problemene ved starten av Open BETA, men historien viser jo at det er slik GOA oprerer så vi kan ikke forvente stort bedre behandling.

 

 

Hvorfor skulle ting plutselig begynne å forbedre seg så voldsomt? Hva er det som tyder på det?

De har i årevis rotet det til gang på gang med Dark Age of Camelot, de har alt før Warhammer Online er sluppet klart å rote til ting her også, hva er det som får deg til å tro at de har blitt så voldsomt mye bedre?

 

Noen selskaper er rett og slett dårlige og de burde man styre seg unna om man ikke ønkser mange frustrerte øyeblikk!

Og GOA har blitt, sammen med Codemasters et slikt selskap i spillverdenen.

Lenke til kommentar
Det blir bare for dumt hvis de som faktisk har betalt, og har vært tidlig ute, ikke får starte 14/15 september. Må nesten le av GOA hvis de som har early-access ikke får tilgang før 18 september, da blir det epic fail i gatene.

 

 

Skjer det, så håper jeg virkelig Mythic trår inn og bytter ut GOA.

 

 

Edit: Om headstarten og release går på hue og ræva, så regner jeg med at mythic trår inn, for da tar nok tålmodigheten min også slutt.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
As you will have noticed the open beta servers are still down following the patch operation. Our technicians are working on the issue and we expect to be able to reopen them shortly. We are sorry for the delay.

 

fint nå vet vi at vi skal vente! :wallbash:

 

jeg vuderer seriøst og kjøpe en amerikans versjon

 

en posetiv ting er jo at jeg kan se nytt på nytt.

 

Synd at det er dårlig latency på US serverne, når hosten er så langt unna :)

 

Det er en sannhet med modifikasjoner, før i tiden stemte det men nå er det lagt mye fiber rundt om kring, serverne har blitt bedre, teknologien utvikles osv..

 

Jeg øker kanskje 5-15ms om jeg spiller på en amerikansk World of Warcraft server, enn om jeg spiller på en Europeisk, med Age of Conan så merket jeg faktisk overhode ingen forskjell fra når Closed BETA serverne var plassert i USA og da de ble plassert i Frankrike. Har nå spilt både US og EU OpenBETA av Warhammer Online, merker ikke forskjell på latency overhode? ;)

 

Skjønner "ikke" at du gidder. Høyere latency, andre spilletider, and so on.

 

anyway, have fun :)

 

 

Og jeg skjønner ikke at du klarer å fullstendig ignorere alt som tyder på at GOA fremdeles er et temmelig labert selskap, og alt du sier med høyere latency har veldig liten, om ingen betydning i praksis. Som sagt så er ikke latency'en min på US Open BETA noe høyere enn på EU Open BETA i det hele tatt?

 

Det med andre spilletider er heller ikke så nøye, kanskje du slipper alle fjortisene som spiller midt på dagen :)

Hva har 5-20ms høyere latency og si, sammenlignet med GOA som kan fint finne på å ha over dobbelt så mye nedetid enn hva EA Mythic har i USA (om vi ser på hva GOA har prestert igjennom tidene så blir det fort realitet)

 

Jeg har spilt WoW US, der jeg hadde ping som gjorde at det ble labert kjedelig og spille PvP. Skulle tru det ble noe av det samma med Warhammer. Grunnen til at latency er fin på Beta er fordi det ikke er noe trafikk på serverne. Tiden vil vise. Ser fortsatt ingen grunn til å grine seg inn til US.

Endret av zoby
Lenke til kommentar
Problemet er ikke at det tar tid, problemet er at det blir forskjinkelser og vi får ikke noe info før det er opplagt at det er ett problem. NULL kundestøtte, og hadde de lært av OB start tabben hadde alerde åppnet for HS key registrering. jeg frykter at vi får store forskjinkelser denne runden også.

 

sett deg i dems sko da, tenk at du sitter å svetter som faen fordi 100 000 whiners klager over at spillet ikke er ute til da de føler for at det har tatt "godt med tid" , hadde du

 

a : jobbet som helsike å full focus på å prøve å fixe problemet med å få serverene opp

 

b: stoppe opp å diskutert med folka hva som skjer, hvor lang tid ting tar, for å så sette seg ned å poste info på siden

 

tror folka der nede peser som pokker for å få serverene opp, skal du ha kundestøtte så har de et sted du kan skrive på siden dems hvis du leser litt på war-europe.com

 

For det første er du ingen "whiner" om du klager på at ting ikke blir levert til avtalt tid, om GOA er frempå å sier 1time så må de tåle kritikk om du ikke klarer å møte sine egne tidsrammer, da burde de heller safet og sagt 3-4timer, ingen som tvang dem til å si 1time. Men klart, folk kan jo legge frem ting på litt mer saklige måter, bare så "svarte helvete, hvorfor faen er ikke serverne opp ennå??? Faen ta GOA!!" så er du en whiner uansett situasjon.

 

Og med det dårlige ryktet GOA har, og alle feilene og den totale manglen på kommunikasjon med spillere de har hatt opp igjennom tiden så fortjener de ikke god tålmodighet blant spillerne, det er jaggu på tide at GOA faktisk begynner å levere varene de også.

 

 

For det andre stopper de ikke opp for å kommunisere med spillerne vettu, de har jo egne folk som skal drive med sånt, tror du virkelig at de som sitter med det tekniske også tar seg av kommunikasjonen på nettsiden osv? De har jo egne stillinger og folk som skal ta seg av slikt, eller når det gjelder GOA så har de tydeligvis ikke tatt seg bryet med å kaste bort penger på noe sånt, for kommunikasjon med oss spillere har de jo aldri hatt.

 

Om noen sier til deg, la oss møtes på butikken klokken 14:00, og de ender opp med å bli noen timer forsinket?

Blir ikke du litt irritert da, om du står på butikken klokken 14:00, ingen kommer? Etter 15min ringer du, men ingen svarer?

Hvor mye bedre hadde ikke det hele vært om de bare kunne kontaktet deg og sagt at, "hei du, vi blir litt forsinket"

 

Bare den lille setningen gjør situsajonen så mange ganger bedre, og det hele mye mer frusterende. Det er ikke mer som skal til for å ha en grei kundebehandling, men neida GOA sier ikke det spøtt før det gjerne har gått lang tid etter tingene skulle ha vært på plass. GOA blir som slanskene som hadde ringt klokken 15:00 og sagt at de ikke rakk det til 14:00, som hjelper deg fint lite for da har du alt kastet bort tid og penger for å møte opp som avtalt til 14:00.

Lenke til kommentar

"Jeg har spilt WoW US, der jeg hadde ping som gjorde at det ble labert kjedelig og spille PvP. Skulle tru det ble noe av det samma med Warhammer. Grunnen til at latency er fin på Beta er fordi det ikke er noe trafikk på serverne. Tiden vil vise. Ser fortsatt ingen grunn til å grine seg inn til US. "

 

Ikke noe trafikk på serverene? Samtlige servere jeg har vært er jo nesten fulle, start områdene kryr av spillere og jeg må til tider stå i kø for å komme in på serveren...

Lenke til kommentar
As you will have noticed the open beta servers are still down following the patch operation. Our technicians are working on the issue and we expect to be able to reopen them shortly. We are sorry for the delay.

 

fint nå vet vi at vi skal vente! :wallbash:

 

jeg vuderer seriøst og kjøpe en amerikans versjon

 

en posetiv ting er jo at jeg kan se nytt på nytt.

 

Synd at det er dårlig latency på US serverne, når hosten er så langt unna :)

 

 

Det er en sannhet med modifikasjoner, før i tiden stemte det men nå er det lagt mye fiber rundt om kring, serverne har blitt bedre, teknologien utvikles osv..

 

Jeg øker kanskje 5-15ms om jeg spiller på en amerikansk World of Warcraft server, enn om jeg spiller på en Europeisk, med Age of Conan så merket jeg faktisk overhode ingen forskjell fra når Closed BETA serverne var plassert i USA og da de ble plassert i Frankrike. Har nå spilt både US og EU OpenBETA av Warhammer Online, merker ikke forskjell på latency overhode? ;)

 

Skjønner "ikke" at du gidder. Høyere latency, andre spilletider, and so on.

 

anyway, have fun :)

 

 

Og jeg skjønner ikke at du klarer å fullstendig ignorere alt som tyder på at GOA fremdeles er et temmelig labert selskap, og alt du sier med høyere latency har veldig liten, om ingen betydning i praksis. Som sagt så er ikke latency'en min på US Open BETA noe høyere enn på EU Open BETA i det hele tatt?

 

Det med andre spilletider er heller ikke så nøye, kanskje du slipper alle fjortisene som spiller midt på dagen :)

Hva har 5-20ms høyere latency og si, sammenlignet med GOA som kan fint finne på å ha over dobbelt så mye nedetid enn hva EA Mythic har i USA (om vi ser på hva GOA har prestert igjennom tidene så blir det fort realitet)

 

Jeg har spilt WoW US, der jeg hadde ping som gjorde at det ble labert kjedelig og spille PvP. Skulle tru det ble noe av det samma med Warhammer. Grunnen til at latency er fin på Beta er fordi det ikke er noe trafikk på serverne. Tiden vil vise. Ser fortsatt ingen grunn til å grine seg inn til US.

 

Grine seg inn?

Betaler du folk som du føler gjør en dårlig jobb og gir deg dårlig kundestøtte?

 

Vi snakker her at GOA har gjør flere latterlig dårlige feil med Dark Age of Camelot, de har en så fatalt dårlig innstilling til kundene sine at det nesten skulle vært ulovlig.

 

Da må vell folk ærlig talt få lov til å velge å ikke betale fem flate øre til en selskap som ikke fortjener det?

Og risikoen for at GOA kommer til å rote til et eller annen med Warhammer Online før året er omme er STOR, blir nesten overrasket om de ikke roter til et eller annet. Så hvorfor skal jeg gidde å betale et så dårlig selskap, og attpåtil riskiere mye nedetid og annet tullball, samt ha dårlig kundebehandling når det koster meg like mye å få alt fra et langt bedre selskap i EA Mythic som faktisk fortjener pengene og som jeg vet er til å stole på?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Om noen sier til deg, la oss møtes på butikken klokken 14:00, og de ender opp med å bli noen timer forsinket?

Blir ikke du litt irritert da, om du står på butikken klokken 14:00, ingen kommer? Etter 15min ringer du, men ingen svarer?

Hvor mye bedre hadde ikke det hele vært om de bare kunne kontaktet deg og sagt at, "hei du, vi blir litt forsinket"

 

Bare den lille setningen gjør situsajonen så mange ganger bedre, og det hele mye mer frusterende. Det er ikke mer som skal til for å ha en grei kundebehandling, men neida GOA sier ikke det spøtt før det gjerne har gått lang tid etter tingene skulle ha vært på plass. GOA blir som slanskene som hadde ringt klokken 15:00 og sagt at de ikke rakk det til 14:00, som hjelper deg fint lite for da har du alt kastet bort tid og penger for å møte opp som avtalt til 14:00.

 

bare for å kverulere litt og bruke eksemplet ditt som du har, si denne kammeraten du sier skal møte deg klokka 14.00 i butikken, kammeraten din sykler ned mot butikken og ser ut til å greie det, men når det er bare 10 min sykletur igjen så greier han å tryne og skraper opp halve trynet, i full panic vil han..

 

a: ringe deg for å si, sorry jeg kan bli litt forsinka for jeg ser faen ikke ut å må til syke huset

 

b: kommer seg til sykehuset for å sjekke detta her for å så komme litt seinere

 

som jeg sa tidligere, mythic hadde problemer med patchinga

 

 

greit nok at kundebehandlingen dems er elendig nå, men blir jo forjævlig feil å si at GOA er som de var i DAOC de må da inn i granskauen ha lært da hele community flytta til US servere.. nå syns nå jeg ikke at man skal selge skinnet før bjørnen er skutt, vær glad dette er kunn beta og ikke retail, så får vi heller gi dem en ny sjanse og se hvordan det går når spillet er vel så igang 18 september , så får du heller whine på dem om alt går til helvete... eller om du like greit bare joiner en USA server med det samme og slipper alt det her.

 

mythic hadde lengre downtid enn antatt 2 ganger de og hvis du leser på www.warhammeronline.com, så skal jeg tro det er over dobbelt så mange som styrer med servere og web hos mythic enn det er hos GOA

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
så får vi heller gi dem en ny sjanse og se hvordan det går når spillet er vel så igang 18 september , så får du heller whine på dem om alt går til helvete..

 

Eller bare hoppe over på US-versjonen med engang så slipper du alt som har med GOA å gjøre?

Er jo utrolig frustrerende å spille en stund på EU-servere, for så å finne ut at du ikke gidder mer av GOA og må starte HELT på nytt på US-servere!

 

Da er det (syntes nå jeg) likså greit å hoppe over på US med engang, og ikke skape bånd med spillere osv i EU for så å måtte forlate alt det etterpå om du blir for irritert på GOA til å fortsette på EU-servere.

 

 

Hva taper du på å spille på US-servere?

Du får patcher tidligere, latency er ikke merkbart høyere (hvert fall ikke for meg), du har bedre kundebehandling (nekter og tro at GOA skal bli bedre enn EA Mythic samme hvor mye de måtte ta seg sammen), en bedre nettside osv..

 

Eneste negative måtte vell bli døgnrytmen, men den tror jeg ikke er et så alt for stort problem egentlig, hadde aldri problemer med den i Lotro når jeg gikk fra håpløse Codemasters til Turbine.

 

 

Er jo bingo å bruke pengene sine å betale for den Europeiske utgaven når du vet hvordan GOA har vært tidligere, for min del så er det da likså greit og hoppe rett på US-versjonen, slik som alle kompisene mine skal og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...