Solefald Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Noken som kjenner til nyere spel av den typen her? gjerne Squad basserte ala Fallout Tactics
Odesseiron Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Hvor nye spill er du på utkikk etter? Silent Storm og oppfølgeren Hammer & Sickle er ålreite spill i samme stil som Jagged Alliance-spillene og Fallout Tactics, men de begynner å bli 4 -5 år gamle nå.
radiohodet Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Snart kommer remaken til King's Bounty ut på engelsk. (Håper jeg...) September i følge Gamespot. Det kan jo kanskje være noe. Jeg gleder meg i alle fall veldig.
Haventh Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Ta en titt på Mass Effect (med mindre du er SecuROM 7 paranoid). Du styrer er squad der, deg + 2 medlemmer, er ganske viktig i kamper at du finner kasser og slikt som du kan gjemme deg bak og skyte.
vikingkylling Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Selv liker jeg UFO trilogien (Aftermath, Aftershock og Afterlight). Det er teknisk sett strategi, men du styrer en gruppe soldater i kamp og har ganske bra rollespill-elementer. Soldatene kan trenes i forskjellige ting (dvs stats), kan få bedre våpen og rustninger og slikt. Minner mye om X-com, men du kan dessverre ikke gi nye navn til folkene. Du kan derimot gi dem nye kallenavn, og det er disse du ser i kampene.
Solefald Skrevet 27. august 2008 Forfatter Skrevet 27. august 2008 eg er vel hovedsaklig ute etter spill som er 2-3 år gamle uten å sjå alt for gamle ut. Eg får vel ta å gi Mass Effect en sjangse. Driver akkuratt no å koser meg med Melee/Stealth gruppe på Fallout Tactics med Toughguy modus på. dæven det er heavy shit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå