Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Til VG1 elever; hvordan har den første uken deres vært?


Anbefalte innlegg

Ja, tittelen sier vel alt.. Kjære alle med-VG1 elever; hvordan har deres første uke på ny skole vært?

 

Jeg begynte på Berg VGS i Oslo, studiespesialisering, og er superfornøyd!!!! :D Liker klassen min, lærere og skolen kjempe godt, blir tre bra år tror jeg! :)

 

- Men jeg må si at jeg ikke er like fornøyd når vekkerklokken ringer 5.30 om morgenen.. Og det kommer den til å gjøre fem ganger i uken dette året. Hadde det ikke vært for at jeg bruker mobilen som vekkeklokke hadde den nok gått i veggen i løpet av de to første ukene - det har jeg gjort før :p:innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første uka har vært helt rått! Begynte på Handelsgym i Oslo på Studiespesialisering. Hyggelige folk, og mange burde søke neste år. Vi hadde dåpsfest i dag med brus og vann, og jeg var heldig å kom meg unna det. :) (orka ikke å sitte på trikken med masse brus over håret) Nice skole azz!

Lenke til kommentar
Som ansatt i skolen, så har den første uken gått fint her hos oss (Gand vgs).

Stilt og roligt de første par dagene. Man merker når folk begynner å bli kjent med hverandre.

 

GAND? Skolebåten? De nye VG1 elevene begynner vel ikke før 1 uke?

FYI, heter skoleskipet M/S Gann. De begynner 1. september, har en venn som skal begynne der.

 

 

Jeg har begynt på Bergen Handelsgymnasium, og stortrives her. Gleder meg til vi kommer skikkelig i gang med fag.

Lenke til kommentar
Som ansatt i skolen, så har den første uken gått fint her hos oss (Gand vgs).

Stilt og roligt de første par dagene. Man merker når folk begynner å bli kjent med hverandre.

 

GAND? Skolebåten? De nye VG1 elevene begynner vel ikke før 1 uke?

FYI, heter skoleskipet M/S Gann. De begynner 1. september, har en venn som skal begynne der.

 

 

Jeg har begynt på Bergen Handelsgymnasium, og stortrives her. Gleder meg til vi kommer skikkelig i gang med fag.

 

Stemmer det. Har også en kamerat som skal begynne der.

Lenke til kommentar

Har vært utrolig bra faktisk, er så forbanna glad at vi ikke har hatt noe bli-kjent greier, sånne ting er så utrolig flaut. Men jeg begynner å bli kjent med folk allerede, så langt har skolen vært artig (faktisk). Utrolig deilig med praktisk, selv teori er gøy. Begynte på VG1 elektrofag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...