Gå til innhold

Storbritannia går løs på ulovlig nedlasting


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert fin idè.

Men de fleste vil nok nekte å betale, lykke til med å få 15.000+ i rettsak.

 

Dessuten hjelper ikke dette en dritt.

Spill man laster ned, er spill man ellers 99,9% ikke hadde kjøpt uansett.

Eneste spillene er multiplayer spill som er klin umulig å cracke, som f.eks cs og wow.

 

Eller strategispill og slikt man vil spille på nettet. Det er FÅTALLET som kjøper disse spillene. 90% av alle spill som blir lastet ned er singleplayer spill som blir runna og glemt, de 10% resterende er legendariske spill som er verdt vær eneste krone.

Endret av jhj
Lenke til kommentar
Jeg er pirat og sto..., likegyldig til det.

 

Bra for deg, bare synd at det finnes de som ikke er likegyldig til om du er pirat. Blir som å si jeg driter i å betale for ting og er likegyldig til det. Plutselig en dag sitter du i saksa. En advokat har lite å gjøre, og finner ut at akkurat deg skal han tyne. De som tjener penger på det er de som alltid tjener penger: advokatene.

 

Om jeg driver med noe ulovlig, ville jeg i alle fall ikke lagt ut en tilståelse på et diskusjonsforum :tease:

Lenke til kommentar

Vil bare nevne til foreksempel RyanLennox at jeg overhodet ikke laster ned spill eller noe jeg bare satt det litt på spissen. Og om jeg ikke husker helt feil var den en liten smiley på slutten der :)

 

 

Er imot piratkopiering av spill av den enkle grunnen at spillene blir dårligere av at spillselskapene tjener mindre. Har aldri lastet ned et spill ulovlig og håper for min egen del at jeg ikke gjør det noen gang heller.

Lenke til kommentar

 

Jeg er pirat og sto..., likegyldig til det.

 

Bra for deg, bare synd at det finnes de som ikke er likegyldig til om du er pirat. Blir som å si jeg driter i å betale for ting og er likegyldig til det. Plutselig en dag sitter du i saksa. En advokat har lite å gjøre, og finner ut at akkurat deg skal han tyne. De som tjener penger på det er de som alltid tjener penger: advokatene.

 

Om jeg driver med noe ulovlig, ville jeg i alle fall ikke lagt ut en tilståelse på et diskusjonsforum :tease:

 

 

 

Nja, er vel i gråsonen her i norge, selv om jeg mener det er ulovlig. Dessuten så bruker jeg lukkede sider, så jeg er ikke så bekymret for å bli tatt. De som bruker tpb o.l. fortjener det igrunn :o

Og som sagt, vet det er ulovlig, eneste jeg missliker er at folk ikke greier å innrømme det.

 

Laster bare serier hvis det gjør meg kosligere for enkelte folk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...