Gå til innhold

Dobbelt opp med MS points


Jaudu

Anbefalte innlegg

Jeg fikk med 500 MS points på GTA IV. som jeg løste inn og kjøpte downloads for alle pointsa.Ca 1 uke etter jeg løste de inn, så fikk jeg melding fra Xbox live, at de beklaga at jeg hadde fått for lite points. og de ga meg 500 nye :D. Jeg løste inn koden på Xbox.com. men det skal ikke ha noe og si :p

 

Ganske heldig der :) har dette skjedd med flere`?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk med 500 MS points på GTA IV. som jeg løste inn og kjøpte downloads for alle pointsa.Ca 1 uke etter jeg løste de inn, så fikk jeg melding fra Xbox live, at de beklaga at jeg hadde fått for lite points. og de ga meg 500 nye :D. Jeg løste inn koden på Xbox.com. men det skal ikke ha noe og si :p

 

Ganske heldig der :) har dette skjedd med flere`?

Skal ringe til MS og si ifra om dette, så får de trekke poengene tilbake!1 :mad:
Lenke til kommentar
Jeg fikk med 500 MS points på GTA IV. som jeg løste inn og kjøpte downloads for alle pointsa.Ca 1 uke etter jeg løste de inn, så fikk jeg melding fra Xbox live, at de beklaga at jeg hadde fått for lite points. og de ga meg 500 nye :D. Jeg løste inn koden på Xbox.com. men det skal ikke ha noe og si :p

 

Ganske heldig der :) har dette skjedd med flere`?

 

Husker jeg fylte opp med 2100 kort og fikk 500 ekstra, gjorde at jeg testa sangene til Jimmy

Buffet på Rock Band :)

 

why kan ikke ms gjøre sånn mer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...