tomsi42 Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Driver å tester den nye 28mm-eren om dagen. Her et stemningsbilde i sort/hvit. 1/4000s, f/2.8, 28mm, ISO 200 Tom
sverrelerre Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 flott bilde, gjør seg i sort/hvitt. Fine toner og overganger.Båten i forgrunnen er så hvit at den tar masse oppmerksomhet, men jeg synes ikke det gjør noe. Jeg kunne kanskje ha ønsket meg en komp hvor du var lavere, nærmere båten, ser for meg at det kunne vært stilig. Teknisk: hvorfor f/2,8?
tomsi42 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Skrevet 18. august 2008 Teknisk: hvorfor f/2,8? Godt spørsmål. Hadde tatt dette bildet rett før, så glemte jeg å blende ned igjen. Det sånn det går når man er litt stressa ... Ellers takk for gode forslag. Jeg skal tilbake til samme site neste år.
tomsi42 Skrevet 18. august 2008 Forfatter Skrevet 18. august 2008 Bildet ser skeivt ut. Det stemmer at det ser skeivt ut; men ser du på låven på andre side av vannet, så er taket der rett. Tom
Carny Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Ooh...me like! Dette ble flott. Liker dybden i bildet. Er litt usikker på komposisjonen, men det blir bare småpirk uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå