Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!

BåGan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har hørt at Burnout Paradise trophies skal være retroaktive, betyr det at folk bare kan downloade save game files til spillet da, også få trophies?

Grunnen til at de er retroaktive er at savefilene er låst til PSN id. Så det vil ikke fungere.

Skrevet

jeg synes det var artig, men veeeeldig tregt gameplay, er man interisert i MTG f.eks er dette veldig morro.. også kreves det et svært lyst rom som jeg ikke har hatt på evigheter :p så den leser ikke kortene så bra

Skrevet
jeg synes det var artig, men veeeeldig tregt gameplay, er man interisert i MTG f.eks er dette veldig morro.. også kreves det et svært lyst rom som jeg ikke har hatt på evigheter :p så den leser ikke kortene så bra

Er det ikke bare rigge opp en lampe da? :p

Skrevet
Hi,

Unfortunately the Patch Deployment has been delayed by 1 day to Thursday 18th at 10am. This is due to some final testing which Sony wanted to perform.

Sorry for the delay.

Enjoy

FerrariPRO

Patchen er blitt utsatt med en dag så for de som har Ferrari Challenge må vi smøre oss med en dag ekstra. Typisk at den kommer på samme dag som Burnout får Bikespacken.

Skrevet

En ting jeg ikke skjønner, hvis jeg går inn på trofee i ps menyen, står det kun om Buzz...selv om jeg er ferdig med uncharted på easy, er det n galt her?

Skrevet
En ting jeg ikke skjønner, hvis jeg går inn på trofee i ps menyen, står det kun om Buzz...selv om jeg er ferdig med uncharted på easy, er det n galt her?

Du har vel ikke kjøpt Uncharted i Asia? Når spillte du det sist?

Skrevet

jeg lagde meg en japansk konto nå nettop for å laste dette ned (det er gratis...) og gratis betyr gratis trophies (ja jeg er hore whatever) :p

lurer på om man kan lese news archive og lese 120stk på en og samme dag eller om man må lese kun de som kommer den dagen.

Skrevet
jeg lagde meg en japansk konto nå nettop for å laste dette ned (det er gratis...) og gratis betyr gratis trophies (ja jeg er hore whatever) :p

lurer på om man kan lese news archive og lese 120stk på en og samme dag eller om man må lese kun de som kommer den dagen.

Trophywhore her også. Skal lastes ned etterpå:p Er det på engelsk?

Skrevet
Trophywhore her også. Skal lastes ned etterpå:p Er det på engelsk?

Er på japansk. Utrolig lett å sove av til fant jeg ut :p

Mye trykking for å få alle, men vi har da vel trykket før?! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...