scumbag Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 (endret) Jeg prøver å finne igjen et spill som jeg en gang kjøpte en demoversjon av, men jeg husker ikke navnet på spillet. Jeg mente det var noe sånn som "Roller Car Racing" eller noe i den dur og har søkt mye nå, men jeg finner ikke noe. - Spillet er av typen racing og med bil. - Bilene var fryktelig lave, men hjulene var så store at bilen faktisk kunne kjøre selv om den stod på hodet. - Man kjørte på forskjellige baner, rundt og rundt. - Det var blinkende piler > som ga deg turbo eller f.eks. raketter som man kunne bruke. (Jeg husker det gikk an å få tak i en form for tordenbolt som man kunne skyte på andre biler med..) - Det var og turbo-spor rundt omkring på banen man måtte prøve å få kjørt på. Spillet kom nok sikkert ut i hvertfall etter 1995. edit: Følgende spillklipp kan nok minne litt om spillet. http://img.qj.net/uploads/articles_module/...qjpreviewth.jpg Endret 17. august 2008 av scumbag
Licht Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Rollcage? Stemmer veldig bra med beskrivelsen din, iallefall. Et av de få bilspillene som har underholdt meg.
scumbag Skrevet 17. august 2008 Forfatter Skrevet 17. august 2008 Ja, pokker! Rollcage!! Det var det. Yess, endelig. Tusen takk Zealuu!
Gyr0 Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Haha, jeg husker jeg hadde demoverson av rollcage på psen min. Husker ikke om det var ps 1 eller 2 tho
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 Jeg har rollcage 1, men jeg sliter virkelig med å finne en versjon av 2'ern. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå