Gå til innhold

Skole i morgen!

TheNarsissist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Joho halleluja det er skole start i morgen. Lekser, stå opp tidlig og prøver jeg er så glad! NOT!

"Skolestart" i morgen, ikke "skole start".

Skrevet
Måtte bare pirke du Lopen..

Jeg måtte ikke, men alt som kan distrahere meg fra det faktum at også jeg skal på skolen i morgen, er hjertelig velkomment. Det gikk dessverre utover trådstarter i denne situasjonen, beklager det.

On Topic: Ikke bare er det skolestart i morgen, men for meg blir det ny skole og nye klasser i tillegg. Både gleder og gruer meg. :S

Skrevet

Gruer meg ikke særlig. Blir bra å få rutier i livet sitt igjen, man føler seg mye mer kvikk me fast søvnrytme, nok mat etc. I tillegg får en se alle folka en ikke fikk sett i ferien, og man får ett gjensyn emed de faga en likte å jobbe med. Nytt skoleår, nye muligheter!

Skrevet (endret)
Gruer meg ikke særlig. Blir bra å få rutier i livet sitt igjen, man føler seg mye mer kvikk me fast søvnrytme, nok mat etc. I tillegg får en se alle folka en ikke fikk sett i ferien, og man får ett gjensyn emed de faga en likte å jobbe med. Nytt skoleår, nye muligheter!

:thumbup: akkurat det samme som jeg tenker

btw: hvor skal alle dere begynne da? for min del er det 3 året på vgs som står for tur.

Endret av Sunset
Skrevet

Bah! Starter i 10. klasse i mårra, på ny skole og jeg har klart å få verdens største kvise på nesa.

..gruer meg..

Skrevet

Svaxxo, klem til alt du har på nesa og popp den, så påfører du noe som tørker den ut.

Jeg begynner i VG2 nå, med nesten bare selvvalgte fag og herlig timeplan, jeg gleder meg :D

Skrevet
Svaxxo, klem til alt du har på nesa og popp den, så påfører du noe som tørker den ut.

Men det er en slik uklembar kvise. Den har ikke noe hull, bare en kul på en måte.

:(

Skrevet (endret)
Gleder meg selv, skal starte VG1 Elektro. :) Er utrolig spent på nye fag, ny skole, og nye folk. Blir bra! :)

Begynner vg1 elektro jeg og :thumbup:

Endret av ---SPEED---

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...