bewire Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 (endret) LØST: Det enkle er ofte det beste ... Jeg prøvde en annen DVD med AVI-filer, og den gikk rett opp. Problemet må defor ha tilknytning til de AVI-filene jeg prøvde først. Fungerer på PC'en, men ikke på PS3. Hei, har prøvd å søke i forumet, men ikke helt funnet noe svar. Jeg har installert Tversity, og har problemer med å streame avi-filer til min PS3. Får feilmelding "daten er korrupt". Det fungerer fint med mpeg-filer og internet feeds. Derfor har jeg ikke lyst til å avinstallere codec'er, etc. før jeg er litt mer sikker på hva som er feil. Jeg har den nyeste versjonen av Tversity, K-lite Codec Pack (valgte Haali under installasjonen). Fikk med Media Player classic ved en feiltagelse, men vet ikke om det har noe å si. Mulig feil: Når jeg prøver åpne avi-filer fra Tversity på PC'en får jeg dem opp i en explorerkatalog. Når jeg prøver å starte dem får jeg en Windows-feilmelding, og deretter går explorer.exe ned (!?) (må ctrl-alt-delete -> starte explorer på nytt) Hvis dette allerede er behandlet et annet sted håper jeg noen kan poste en link. Endret 17. august 2008 av bewire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå