Gå til innhold

LØST: Tversity/PS3 fungerer ikke med avi-filer - "dataen er korrupt"

bewire

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

LØST: Det enkle er ofte det beste ... Jeg prøvde en annen DVD med AVI-filer, og den gikk rett opp. Problemet må defor ha tilknytning til de AVI-filene jeg prøvde først. Fungerer på PC'en, men ikke på PS3.

Hei, har prøvd å søke i forumet, men ikke helt funnet noe svar. Jeg har installert Tversity, og har problemer med å streame avi-filer til min PS3. Får feilmelding "daten er korrupt". Det fungerer fint med mpeg-filer og internet feeds. Derfor har jeg ikke lyst til å avinstallere codec'er, etc. før jeg er litt mer sikker på hva som er feil.

Jeg har den nyeste versjonen av Tversity, K-lite Codec Pack (valgte Haali under installasjonen). Fikk med Media Player classic ved en feiltagelse, men vet ikke om det har noe å si.

Mulig feil:

Når jeg prøver åpne avi-filer fra Tversity på PC'en får jeg dem opp i en explorerkatalog. Når jeg prøver å starte dem får jeg en Windows-feilmelding, og deretter går explorer.exe ned (!?) (må ctrl-alt-delete -> starte explorer på nytt)

Hvis dette allerede er behandlet et annet sted håper jeg noen kan poste en link.

Endret av bewire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...