Gå til innhold

bk: Uventet gjest på soverom.


ekarlso

Anbefalte innlegg

Jeg ble litt sjokka når jeg så hvor stor jævelen egentlig er i forhold til når den lå "sammenslått" i ett hjørne. Jeg fant den hengene under ett tillagt skrivebord / arbeidsplass inne på soverommet hvor jeg som regel ikke sitter og bare har ting stående under som lagringsplass. Så var ikke lett heller siden der er liten plass under der med lys osv.

 

Utenom det er bildet tatt med ett Canon EOS 400D + Canon Macro Lens EF 100mm USM

Det som er her er bare ett crop.

post-35974-1218903765_thumb.jpg

Endret av zykes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uæh. Jeg traff selv på en slik i dag, den heiste seg ned fra kjøkkentaket rundt en halvmeters klaring fra hodet mitt. Jeg fikk halvveis knust den med en kost men den presterte å lande i vasken. Halvdøu druknet jeg den for godt i varmt vann. (Den var for stor til å komme gjennom hullene i sluken.)

 

Bildet minnet meg på episoden tidligere i dag, og jeg som så mange andre med et voldende hat mot edderkopper, tok sikkert en ekstra kikk rundt etter å ha sett bildet. Du har kommet vesentlig nermere og fått med mye mer detaljer enn hva man vanligvis ser når noen skal ta bilde av en uvanlig stor edderkopp som har funnet veien inn i huset. (Sikkert fordi mange av oss ikke har så veldig lyst å komme noe nermere udyret enn et par meter..) Rent bortsett fra det synes jeg bildet var helt o.k men en annen vinkel kunne nok gjort seg. Kanskje sett den rett forfra isteden for ovenifra? Forøvrig håper jeg du knuste den, populasjonen må jo holdes i sjakk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...