Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hw.no LAN No1 @ Stavanger 2003 tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alexsio, det er noe av det dummeste jeg har hørt. Så siden oslo er størst skal lanet arrangeres der? TG er jo ikke så veldig sentralt plassert, klager noen ? NEI!

 

når jeg sa de greiene tenkte jeg hovedsaklig på meg selv.. Jeg driter vel langt i alle dere som bor i stavanger.. dere som er heldige.. grunnen til at JEG ikke klager på tg er at jeg kan komme meg dit på litt over 1 time.. derfor.. stavanger må jeg pokkernmeg kjøre i 5-6 timer for å få med meg..

 

 

Slutt å tenk på deg selv!

Lenke til kommentar
Stavanger selvfølgelig...bedre enn fullt av med hovne Oslo folk, og forferdelig Bergen dialekt..Stavanger Rules :)

 

Da må du HOLDE deg langt vekke fra dette lanet.

for det finnes Bergensere i Stavanger. Jeg er en av dem og jeg kommer. :lol:

 

Amd_XP

 

:lol::lol: stakkars Yidaki... :lol:

Lenke til kommentar
Er det ikke kejkt å reise litt rundt å få se litt av dette vakre landet vårt?

 

Godt poeng!! Ingenting som er så kjedligt som å kjøre på østlandet! bare granskog og rett fram vei overalt. vestlandet derimot har flotte fjorder, spennede veier ,tøffe ferger, kule broer og variert skog!!

 

 

 

 

ÅÅ vestland vestland!! :yes:

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg forstår dere som bor i Oslo, Trondheim, tromsø osv. vil ha lanet nermest dere. Vi tenker også på en by det er få lan. Oslo har f.eks Oslo Lan og TG. Trondheim har også store (har ikke peil på navn, men det finnes :p)

 

Stavanger er en grei plass da det er mer enn en ukes planlegging som skal til!

 

Noen som har noen inveldinger. ønsker å hjelpe til. Har erfaring, kontakter osv. osv. Om det er noen som jobber i lyse (eller annen strømleverandør på vestlandet) eller i telenor el. ta kontakt med [email protected]

Lenke til kommentar

det blir sikkert et bra LAN, og jeg misunner dere som bor i Stavanger og ikke så langt unna, men jeg kommer ikke pga. at jeg ikke penger til så lang transport... jeg bor i Oslo, men det betyr ikke at jeg synes at alle LAN skal bli arrangert her eller i nærheten, bare bra at det er andre steder og...

Lenke til kommentar

Stavanger er en grei plass da det er mer enn en ukes planlegging som skal til!

 

Noen som har noen inveldinger. ønsker å hjelpe til. Har erfaring, kontakter osv. osv.

 

Jeg hjelper gjerne til på frivillig basis. Kjenner du Bjørge Tjelta på st@rtit? Han kan være en grei mann å ha med på (sponsor)laget.

 

Ellers har jeg en kompis som jobber på Cola. De bruker jo å være hypp på sponsing.

 

DrE

Lenke til kommentar

jess, endelig et skikkelig LAN jeg kan være med på!

 

ikke alle arrangementer trenger å være i Oslo! og det er evt. bare det første lanet...neste gang blir det kanskje i Oslo, hvem vet? det går sikkert på "rundgang" :lol:

 

og ja, stavangers er MYE bedre enn bergensk...eller har du bare hørt Stavanger folk på TV? de høres som oftest HELT RÆVA ut i forhold til "oss dødelige" ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...