Gå til innhold

Hva med AOC i dx10?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg vilt til dx10 kommer på aoc. Tipper det kommer i september rundt war-launch. Jeg kom over denne siden som viser forskjellen på noen screenshots med dx9 og dx10. Bare hold mus-pekeren over bilde så går det fra dx9 til dx10.

http://www.legitreviews.com/article/487/1/

Likte spesielt godt det siste bildet. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bildene er ikke fake, bare gamle.

God kjennskap til dem, og allerede på GC i Leipzieg denne uken som kommer skal dem vise frem DX10 på standen sin, og regner med at innen utgangen av 2008 så er det live på nettet.

Skrevet

Ja, funcom viste de der bildene for å vise folk hvordan Dx10 vil fungere på AoC men klarte ikke å levere det til launch. Tror selv at grunn for det er at folk ville ha trengt mye mer kraftigere maskin, noe som hadde ført til mer klaging i forums.

Man merker lett at allerede nå har folk problemer å få kjørt spillet ordentlig. (spesielt i starten)

Skrevet
Ja, funcom viste de der bildene for å vise folk hvordan Dx10 vil fungere på AoC men klarte ikke å levere det til launch. Tror selv at grunn for det er at folk ville ha trengt mye mer kraftigere maskin, noe som hadde ført til mer klaging i forums.

Man merker lett at allerede nå har folk problemer å få kjørt spillet ordentlig. (spesielt i starten)

Kraftigere maskin til launch ja. De valgte å ikke levere DX10 til launch pga. ytelses problemer i spillet, og brukte tiden fram til launch med å gjøre det bedre. DX10 ble derfor nedprioritert for å gi bedre ytelse i spillet.

Håper bare DX10 blir bra :)

Skrevet

Får man i det heletatt lasta ned dx10? har søkt på nettet, men finner bare schnabelsider der det står "DovNloaD 10DRIecrx10 HIER!!!! NO VIRUS!!!"

Noen som kan gi meg link? Har 8800 GTX

Skrevet
Får man i det heletatt lasta ned dx10? har søkt på nettet, men finner bare schnabelsider der det står "DovNloaD 10DRIecrx10 HIER!!!! NO VIRUS!!!"

Noen som kan gi meg link? Har 8800 GTX

Har du vista er det innebygget.

Har du xp, så synd for deg da dx10 ikke er støtter xp.

Skrevet
Skuffende. Som om vista skulle være et bedre operativsystem å spille på

Nei da velger jeg heller dx9.

Uhm. Vista 64bit er en del bedre til AoC, så ja.

Skrevet

Jeg kjører XP Pro 32 bit atm.

Når jeg får ny PC innen 60 dager skal den ha Vista x64 med 8 GB RAM.

Jeg er ingen stor fan av Vista, men XP kommer ikke til å bli bedre med tiden dessverre. Klamret meg til XP lenge nok, får håpe Vista ikke skuffer for mye, og at kombinasjonen min vil skaffe meg minst mulig feil i spill som AOC. AOC er ikke optimalt for 32 bit, dessverre.

Skrevet

folk nekter å kaste fra seg faktumet at ting blir bedre etter hvert.

hører konstant at "vista suger, bla bla bla", de har ikke vista selv, men syns det er passende å slenge slike kommentarer selvom det ikke er sant.

Skrevet

Nå er det ikke særlig mange spill bortsett fra AoC som fungerer merkbart bedre på Vista. Det virker som det er mer normalt at det virker merkbart bedre på XP. Det har kommet seg, og Vista er kanskje verdt det nå, men personlig ser jeg ingen grunn til å betale 600 kroner for nytt OS. Får mer enn nok ytelse i AoC allerede. Men om jeg begynner å spille AoC og de bildene fra artikkelen virkelig stemmer skal jeg kanskje vurdere det. Inntil da ser jeg ingen grunn til å "oppgradere" til Vista.

Skrevet (endret)
folk nekter å kaste fra seg faktumet at ting blir bedre etter hvert.

hører konstant at "vista suger, bla bla bla", de har ikke vista selv, men syns det er passende å slenge slike kommentarer selvom det ikke er sant.

Regner med at denne var myntet til meg.

Jeg har prøvd vista, og har venner som bruker vista, og jeg kan si at det er ikke det er mest optimale operativsystemet til spill. Jeg har selv opplevd feil på lyd, feilmeldinger og mye annet. I tillegg til at den slukte mer minne enn det XP gjorde. Folk kjøper gjerne vista pga layout og de mange funksjonene som vista har (av det jeg har erfart) og som ikke xp har, men jeg vet ikke om mange som kjøper det for å spille på.

Microsoft vil imidlertidig at Vista skal ta over for XP, fordi de legger mer ressurser for å oppgradere Visat fremfor XP. Sikkert en av grunnene til at DX10 støtter Vista only.

Foresten, det du sier "Vista suger selv om de ikke har det selv" Det må være det dummeste argumentet jeg har hørt. Jeg er jo ikke så dum at jeg fortsetter å bruke noe jeg ikke er komfortabelt med. Det blir som å si at de som ikke kjører Volvo har ingen rett til å si de er dårlige fordi de ikke kjører en selv.

Endret av Blf
Skrevet (endret)

Altså jeg HAR den gfx som skal vistnok være DX10. Det er akkurat slik spillet ser ut på min maskin...

Som fks skygger og lyset som skimter igjennom i jungelen der. Det er jo slik det ser ut på maskina mi...

EDIT: Altså helt seriøst....bildene som du tar musa over som vistnok skal være DX10 er spillet IDAG på max settings. Den siden der er bare tull....

Endret av _LarZen_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...