Gå til innhold

Det perfekte ansikt?

Kiruk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tråden er flyttet, da den strengt tatt ikke har noe i kategorien seksualitet å gjøre.

Nja. For min del, når jeg kikker på alle de søte ansiktene, så... Det er liksom ikke "å gå en tur i skogen med dem" som er den første tanken jeg har. Men fair enough.

Made me humre :!:

Emma-Watson-09.jpg

Emma Watson er en god kandidat hos meg. Hun er så naturlig i ansiktet.

Endret av KoffeinKanin
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor denne har mindre i en av samlivskategoriene å gjøre enn "Perfekt kropp" eller en del av de andre trådene der. Som "Den perfekte penis er funnet" eller hva den nå enn heter.

Skrevet

nei her var det mye luguber kvalitet! takker meg til Adriana Lima som i hvertfall ser ut som hun har passert 15-årsaldern. PS: må bare hakke på andre, det er min plikt som forumbruker selv i en tråd som handler om smak og behag :)

models_4.jpg

Skrevet
Tråden er flyttet, da den strengt tatt ikke har noe i kategorien seksualitet å gjøre.

Nja. For min del, når jeg kikker på alle de søte ansiktene, så... Det er liksom ikke "å gå en tur i skogen med dem" som er den første tanken jeg har. Men fair enough.

Emma-Watson-09.jpg

hermione-dawkins.jpg

Skrevet

Emma-Watson-09.jpg

hermione-dawkins.jpg

Må si at Emma Watson var litt søtere :p

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Jennifer Garner :love:

Jennifer_Garner-1.jpg

Skrevet (endret)

Selene Gomez <3

selenagomez.jpg

Omg, I think my "water" just broke.

selene001.jpg

Hun her var helt utrolig. Ble forelsket med en gang når jeg så bildet du postet Salbu.

Hu der må være underage? :rofl:

Endret av Sattern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...