Gå til innhold

Kulturo: Star Wars: The Clone Wars


Anbefalte innlegg

Jeg har sett Traileren på denne filmen og syntes det er ganske tragisk. Hvorfor lage Animasjon , når du kan se den ekte varen. Jada, den er på Norsk for yngre generasjon. Men de vil kansje enda ikke forstå like mye. Dette er jo trosalt ikke barnefilmer så hvorfor ikke vente, og kose seg med de orginale i steden for ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den "gamle" animerte serien var ganske stilig, syns ihvertfall jeg da jeg så noen episoder av den.

 

Er det noen sammenheng mellom den forrige animerte clone wars-serien og den nye? Siden de heter det samme og er produsert av samme folkene?

 

For øvrig:

http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_Cl...ars_(TV_Series)

http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wars:_Th...ars_(TV_series)

 

a 3-D continuation of the pilot series
Endret av bo1e
Lenke til kommentar

Så vidt meg bekjent skal animasjonsserien (den nye) fortelle hisorien mellom ep3 og ep4.

Men vist dette er starten på den serien, begynner den jo noen år før.

 

Nå liker jeg de nye filmene, synes ep3 er den beste av de sånn sett (de gamle er jo sefølgelig best) og vist jeg kommer til å følge med på animasjonsserien, så blir det mest pga historien kan bli interesang.

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig bare den orginale trilogien var verdt noe. Resten er bare annenrangs.

Men alikevel så er det Star Wars. Det er et eget univers som Lord of the Rings, bare Sci-Fi, og hele konseptet er spennende synes jeg. Blasters, Lightsabers, The Force, Twi'lek (spesielt de yndige frøknene) og droider. Alt er gjennomført og klart. Det liker jeg med Star Wars, så jeg kommer nok til å se den, selv om jeg har noe lave forventinger.

Lenke til kommentar
Er det noen sammenheng mellom den forrige animerte clone wars-serien og den nye?

 

Vet ikke, men wikipedia nevner dette:

 

1. Star Wars Episode II: Attack of the Clones

2. Star Wars: Clone Wars (2003-2005)

3. Star Wars: The Clone Wars (2008) Film

4. Star Wars: The Clone Wars (2008) TV series

5. Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

Lenke til kommentar
Det som kommer til å skuffe fansen av den litt eldre garde er uten tvil at denne filmen åpenbart er ment å lokke yngre seere, og filmen har også en 7-års aldersgrense.

 

Som hjernevasket fans er jeg selvfølgelig sjeleglad for at de lager en film for å lokke yngre seere. Jeg er ikke en egoist heller, forhåpentligvis. Jeg har aldri gledet meg mer til å se Star Wars enn nå som jeg skal se den med mine to sønner på 6 og 8 år. De gleder seg helt vilt og premissene for at denne filmen blir en bedre opplevelse enn om den kun var for voksne er så absolutt tilstede. Vi trenger nye unge i Jedi-klanen :)

Lenke til kommentar

Meh, prequelsa var jo stort sett bare middelmådige; dårlig manus, dårlige klisje-pregede replikker, dårlig skuespill (men hva kan man forvente med de replikkene) og alt for mye CGI. Absolutt ikke Star Wars-verdig IMO. Den eneste som var brukbar var Revenge of the Sith, ellers bare ræl. Hvor ble det av magien fra den originale trilogien? Lucas kunne gjort så mye mer ut av prequel-trilogien, men istedetet får vi dette mølet. :hrm:

Endret av dir3
Lenke til kommentar
Meh, prequelsa var jo stort sett bare middelmådige; dårlig manus, dårlige klisje-pregede replikker, dårlig skuespill (men hva kan man forvente med de replikkene) og alt for mye CGI. Absolutt ikke Star Wars-verdig IMO. Den eneste som var brukbar var Revenge of the Sith, ellers bare ræl. Hvor ble det av magien fra den originale trilogien? Lucas kunne gjort så mye mer ut av prequel-trilogien, men istedetet får vi dette mølet. :hrm:

 

Kunne ikke vært mer enig. De er også mye mer rettet mot den yngre garde enn hva de "årntlige" starwars-filmene er. Gøy å lage barnefilm tydeligvis.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...