Gå til innhold

Hvilke lovende spill kommer til å floppe denne høsten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen jeg og som kan floppe

 

StarCraft 2: Eneren var ikke noe særlig imponerende til å være strategispill

 

..

 

Diablo III: Etter Diablo II så ble jeg mildt sagt lei spillet, altfor repretivt, veldig linært, så jeg har ingen forhåpninger att 3eren skal levere varene sine. Ser ikke veldig imponerende av det jeg har sett, men nok engang så må du vel ha en pc som er nyere enn 2006pcer ;)

 

Haha.. Tviler på at noen av de kommer til å floppe.. De lages av Blizzard, og de har aldri sluppet ut et spill som ikke er bra :/.

Og å si at Starcraft ikke var særlig imponerende til å være strategispill får meg til å lure på om du i det hele tatt har spilt det. Håper du var useriøs der, ellers så må du være den på forumet med dårligst spillsmak : o

Lenke til kommentar
Har noen jeg og som kan floppe

 

StarCraft 2: Eneren var ikke noe særlig imponerende til å være strategispill

 

Skal ikke tvile på det flopper, men synes det var litt merkelig at du ikke synes det var imponerende. Selv skal jeg ikke si no siden jeg ikke har prøvd, men leser omtrent mange steder at Starcraft er kanskje det nærmest perfekte strategi spillet som noensinne har kommet ut, i forhold til den tiden det kom da. Såklart hvis man prøver det nå kan det jo suge max da

 

Det er nok dessverre mange spill som kan floppe fullstendig. For å ta noen:

 

Fallout 3: Ta bort Fallout-navnet, og man har et greit nok sci-fi RPG. Det har fint lite med de to andre Fallout-spillene å gjøre, og i tillegg er det laget av de samme idiotene som gav oss Oblivion. Om de gir oss en sci-fi Morrowind kan det bli en gigant-suksess, og de kan gjerne begynne å jobbe på Fallout 4 med en gang. Om vi heller får en ny Oblivion gidder jeg ikke engang vurdere det.

Veldig subjektivt. Oblivion regnes som en suksess, selv om ikke du nødvendigvis synes det er så fryktelig bra. Det er ingen grunn til at Fallout 3 skal floppe bare fordi du ikke likte Oblivion.

 

Oblivion regnes som kanskje det beste spillet som kom ut i 2006, og ellers regnes som beste spillet mange andre også har opplevd det, inkludert meg. Men å kalle skaperne av oblivion idoiter blir som å si at Ferrari er en dritt bil. Helt feil med andre ord

 

Tilbake til ontopic tror jeg Need For Speed Undercover kommer til å floppe lett. Samme med Too Human og Red Alert 3

 

 

 

Du har kanskje ikke lagt merke til av at faktisk flertallet på forum verden over (inkludert her) har gitt uttrykk for at Oblvion er et dårlig spill? Vel, det har de, og det er bl.a pga. level scaling, store men kjedelige områder, at det er et sjelløst spill, etc. etc. Har selv spilt igjennom det en del, og må si at jeg foretrekker Morrowind, selv i dag.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Du har kanskje ikke lagt merke til av at faktisk flertallet på forum verden over (inkludert her) har gitt uttrykk for at Oblvion er et dårlig spill? Vel, det har de, og det er bl.a pga. level scaling, store men kjedelige områder, at det er et sjelløst spill, etc. etc. Har selv spilt igjennom det en del, og må si at jeg foretrekker Morrowind, selv i dag.

 

Største bullshittet jeg har hørt i hele mitt liv.Gå inn på tidenes beste spill tråden og se hvor mange som har svart Oblivion.

 

okx7rs.png

 

De to største av de grønne er folk som mener spillet er 9/10 eller 10/10 spill, som er basert på over 1700 spillere som har anmeldt spillet.

 

Overalt der jeg leser, er det omtrent bare ros. Skjønner ikke hvor du får det crappet dit fra

Lenke til kommentar

Fra andre steder hvor jeg har lest følgende overskrifter: "Oblivion, the years dissapointment!" "Oblivion SUX" "Oblivion - boring and montone", og alle innleggene og kommentarene innen for disse andmeldelsene/topicene.

 

Edit: Du har kanskje lagt merke til at når personer f.eks skummer gjennom en video på youtube og ikke engang smiler av den, og egentlig mener at det burde fått en 3/5, så gir dem det allikevel 5/5 (youtube var et eksempel). Bare for å si at en stor del av den fine grønne skiva di inneholder folk som gir så godt som alt topp score.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Fra andre steder hvor jeg har lest følgende overskrifter: "Oblivion, the years dissapointment!" "Oblivion SUX" "Oblivion - boring and montone", og alle innleggene og kommentarene innen for disse andmeldelsene/topicene.

 

Vell blant 1 sånt emne er det alltid 5 andre eller mer emner med "Best game ever". Bare å sette opp en poll det så tror jeg vi fort finner ut hvor mange som synes dette er bra, hvis ikke de 1700 menneskene var overbevisende nok

 

Edit: Du har kanskje lagt merke til at når personer f.eks skummer gjennom en video på youtube og ikke engang smiler av den, og egentlig mener at det burde fått en 3/5, så gir dem det allikevel 5/5 (youtube var et eksempel). Bare for å si at en stor del av den fine grønne skiva di inneholder folk som gir så godt som alt topp score.

 

Dårlig argument, er alltids noen på andre siden også som hater det meste innenfor sjangeren og alltid gir 1/10 osv, minst like mange eller flere av dem

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Sier ikke at Oblivion var dårlig, men det var langt dårligere enn Morrowind av mange grunner. Historien var generelt dårligere mottatt, og å løpe inn i de portene for å stoppe demonene kan fort bli kjedelig da det er lite variasjon. Det er veldig mange dungeons å utforske, men de har bare noen få å velge mellom. (fort, grotter osv). Det gjør at det er veldig mange dungeons, men alle ser svært like ut. Det er en rekke slike ting som trekker ned veldig mye, så sammenlignet med Morrowind ble det en stor skuffelse. Men det er klart, mange har ikke spilt dem, så for dem er Oblivion et meget bra spill. Vi kan jo sammenligne det med Bioshock. BioShock er svært bra for "dagens unge", men de fleste som har spilt System Shock syntes det var en dårlig kopi. :)

 

Når det gjelder Tomb Raider Underworld gleder jeg meg og vet det kan bli et av de beste i serien, men er det for sent? Lara har fått et meget dårlig rykte etter at serien begynte å gå på tomgang rundt TR3 og 4, og Angel of Darkness var stort sett siste spiker i kisten. To elendige filmer hjalp heller ikke. Legend gav henne et nytt liv, men som sagt, er det for sent? Legend hadde ekstremt mye slossing, så mange gamle fans holdt seg unna. Serien har et dårlig rykte, så det kan bli vanskelig å få nye fans. Resultatet er et glimrende spill ingen vil ha. ;)

Lenke til kommentar
Som om jeg skulle ha sagt the sjøl, thecrow. jeg sa aldri at Oblivion var et dårlig spill, jeg sa bare at jeg likte Morrowind bedre, og det er det mange andre som gjør.

 

Du har kanskje ikke lagt merke til av at faktisk flertallet på forum verden over (inkludert her) har gitt uttrykk for at Oblvion er et dårlig spill? Vel, det har de, og det er bl.a pga. level scaling, store men kjedelige områder, at det er et sjelløst spill, etc. etc. Har selv spilt igjennom det en del, og må si at jeg foretrekker Morrowind, selv i dag.

 

Var vell egentlig (nesten) det du sa .. :roll:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Too Human. Jeg tror ikke det kommer til å floppe, sånn direkte, men jeg forutser ganske mange og varierte syn på det. Noen steder opp mot nieren, andre steder ned mot fireren.

 

Så ikke en direkte flopp, bare mer elsk/hat enn antatt. Men hey, for folk som har spilt demoen er ting allerede avgjort.

Endret av 42
Lenke til kommentar
Som om jeg skulle ha sagt the sjøl, thecrow. jeg sa aldri at Oblivion var et dårlig spill, jeg sa bare at jeg likte Morrowind bedre, og det er det mange andre som gjør.

 

Du har kanskje ikke lagt merke til av at faktisk flertallet på forum verden over (inkludert her) har gitt uttrykk for at Oblvion er et dårlig spill? Vel, det har de, og det er bl.a pga. level scaling, store men kjedelige områder, at det er et sjelløst spill, etc. etc. Har selv spilt igjennom det en del, og må si at jeg foretrekker Morrowind, selv i dag.

 

Var vell egentlig (nesten) det du sa .. :roll:

 

 

Nja, vil regne dette under kategorien "hva andre har sagt"

Lenke til kommentar

Jeg snakker sikkert bare for meg selv. Det er mange som liker spillserien, for all del. Men her er mitt bidrag: Animal Crossing: City Folk. Jeg håper det flopper slik at Nintendo kan late som de bryr seg litt om "hardcore" gamers igjen.. For all del spillet flopper neppe av to grunner:



Wii selger som hakka møkk

Ingen first party titler fra Nintendo, bort sett fra Wii Music.


Lenke til kommentar
Dessuten har vi jo spill som Beyond Good & Evil og Psychonautrs. Begge to er regnet som klassiske spill, men de floppet fullstendig uten noen særlig grunn. Ta Psychonauts, for eksempel. Først lagde han spill som Day of the Tentacle og Grim Fandango, så hvorfor ville ingen ha Psychonauts?

 

Det er utrolig trist egentlig. Begge to floppet sånn salgsmessig, men mottok strålende kritikker. Jeg liker ikke å måle floppen i antall solgte eksemplarer nettopp pga. slike tilfeller. Så Psychonauts og Beyond Good and Evil er definitivt ikke floppspill.

 

En kan trekke den slutning at PR-apparatet ikke gjorde ting godt nok, kanskje? Ellers så vil vi komme til den konklusjonen at vi spillere er fullstendig fraværende, og det vil ingen. :p

Lenke til kommentar
Jeg snakker sikkert bare for meg selv. Det er mange som liker spillserien, for all del. Men her er mitt bidrag: Animal Crossing: City Folk. Jeg håper det flopper slik at Nintendo kan late som de bryr seg litt om "hardcore" gamers igjen..

 

Så du tror altså ikke at det flopper, du håper? Da er vi plutselig inne på et litt annet spor, haha.

Lenke til kommentar
Fra andre steder hvor jeg har lest følgende overskrifter: "Oblivion, the years dissapointment!" "Oblivion SUX" "Oblivion - boring and montone", og alle innleggene og kommentarene innen for disse andmeldelsene/topicene.

 

Edit: Du har kanskje lagt merke til at når personer f.eks skummer gjennom en video på youtube og ikke engang smiler av den, og egentlig mener at det burde fått en 3/5, så gir dem det allikevel 5/5 (youtube var et eksempel). Bare for å si at en stor del av den fine grønne skiva di inneholder folk som gir så godt som alt topp score.

Oblivion har solgt litt i overkant av 3 millioner og har en score på 92%. Jeg er enig det du nevner i edit, jeg mener spesielt det samme når det gjelder et visst spill "Perfect Dark Zero". Kan ikke fatte og forstå at det har blitt så godt mottatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...